Kuinka usein suomalaiset miehet ovat lähestyneet sinua?
Naisille kysymys...toisesta topsusta innostuneena lähdin kyselemään. Eli minkä ikäinen olet ja kuinka usein suomalaiset miehet ovat lähestyneet sinua iskemismielessä elävässä elämässä - ei siis netin syövereissä - vaan ihan livenä? Mieluiten pois myös kännisekoilut, eli ihan ne aidot oikeat kiinnostumisenosoitukset selvinpäin?
Kommentit (48)
Vaikka miehiltä ei kysyttykään, niin pakko kuitenkin miehenä vastata, että minuakin miehet ovat muutaman kerran lähestyneet. Naiset eivät koskaan. Mitä tämä kertookaan vinksallaan olevista rooleista?
Viimeisen viiden vuoden aikana....aika lailla nolla kertaa. Sitäkin ennen aika harvoin.
N35
Ikää 36v ja pyöreä 0, jos ei kouluaikoja (alle 18v) lasketa. Ja ei en ole koskaan ollut mikään siid erivalas vaan ihan normaali, nätti, iloinen nainen. Muutama ul ko maalainen on lähestynyt.
Jotain tutustumisyrityksiä ollut arviolta kymmenisen kappaletta. Oon aina yksin enkä oo kovin sosiaalinen joten kynnys muhun tutustua on aika korkea.
N24
Eli baarissa 1-2 kaljaa ottaneen miehen lähestymistä ei lasketa, koska hän ei ollut selvinpäin? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ikää 36v ja pyöreä 0, jos ei kouluaikoja (alle 18v) lasketa. Ja ei en ole koskaan ollut mikään siid erivalas vaan ihan normaali, nätti, iloinen nainen. Muutama ul ko maalainen on lähestynyt.
Näytätkö särmältä? Saara Särmältä.
M/40
22v. Ei ole koskaan kukaan lähestynyt missään iskemismielessä.
Muutamia kertoja. Olen 45-vuotias.
Eihän tuollaista voi laskea. Kaiken aikaahan sitä tapahtui. Kaikki ovat joskus olleet nuoria.
"Topsu", hyi kauhistus. Tuo pärjää jo teiköveilörtsyllekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytätkö särmältä? Saara Särmältä.
M/40
"normaali, nätti, iloinen nainen..." eli en, ei nyt silti haukuta ketään, mutta ihan kivan näköinen olen aina ollut ja mielestäni luonteeltanikin, se toki ei ulospäin näy.
32v, kerran on lähestytty, olin teini ja mies keski-ikäinen, tapahtui anttilassa.
Aikaisemmin aina välillä. Nykyään ei, koska en juuri käy kuin pakollisilla asioilla ja muutenkin olen naimisissa ja melkein aina mieheni seurassa.
Mutta mitä haet tällä kysymyksellä. Epäiletkö ettei miehet lähesty naisia?
Vierailija kirjoitti:
Eli baarissa 1-2 kaljaa ottaneen miehen lähestymistä ei lasketa, koska hän ei ollut selvinpäin? Miksi?
En saanut vastausta, joten totean että kymmeniä, varmaan satoja kertoja, joista toki suurin osa baarissa mutta niin, ettei se mies ole ollut näkyvästi humalassa.
En ole laskenut mutta olen kuulemma vaikeasti lähestyttävän näköinen. Tavikset eivät uskalla ellen itse aloita jutustelua heille, sen verran usein on minulle kerrottu etteivät vaan uskaltaneet lähestyä vaikka halusivat.
Vierailija kirjoitti:
Heittämällä yli kymmenen kertaa. Mutta kuinka monta kertaa kiinnostus oli molemminpuolista? Tasan nolla.
N25
Moni nirsoilija jääkin yksin.
Heittämällä yli kymmenen kertaa. Mutta kuinka monta kertaa kiinnostus oli molemminpuolista? Tasan nolla.
N25