Mistä empaattinen ja lempeä nainen voisi löytää samanlaisen miehen puolisoksi?
Olen käynyt muutamilla treffeillä, mutta tapaamistani miehistä on puuttunut herkkyys, empaattisuus ja herrasmiesmäisyys. Minulle on äärimmäisen tärkeää, että mies kohtelee kaikkia ihmisiä hyvin, erityisesti rakkaitaan, on uskollinen ja luotettava. Näsäviisailua, kaljaan menevää ja väkivaltaista - henkistä tai fyysistä en jaksa. Tinder ei ole juttuni, en etsi seksiseuraa. Haluan rakastavan miehen ja parisuhteen hänen kanssaan, naimisiin ja yhden lapsen sekä koiran. Älkää sanoko, että hanki kissa, en aio hankkia, vaikka eläinrakas olenkin. N31
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. täältä. 🙌
M/40
Katsopa aloittajan ikää ja vertaa sitä omaasi. -vinkki sivusta
Täh? Eroa 9 vuotta. Ai kamalaa!!
Itsekin tunnen pariskuntia joilla isompi ikäero.
Aika harvinaisia. Suurin osa naisista haluaa noin ikäisensä kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pystyy tuntemaan empatiaa vain itseään kohtaan.
Tämä miesviha alkaa kyllästyttää.
Siitä on tutkimus.
"Naiset ovat parempia kuin miehet"
Tuo on muuten ihan totta! On paljon enemmän hyviä, parisuhteeseen kykeneviä naisia kuin miehiä.
Sehän on tutkittu juttu, että pääasiassa naiset pitävät yllä parisuhdetta ja perhettä; he tekevät sen metatyön, että homma pysyy kasassa. Mieheltä katoaa jopa oma sukka ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on tutkimus.
Miehen ei tule olla riitapukari, koska en sellaista halua. Järkevä aikuinen ihminen osaa ilmaista mielipiteensä rauhallisesti keskustellen. Viha vie voimia enkä halua olla psykologina toiselle. En myöskään halua suhteeseen pikkupoikaa joka inttää ja haukkuu minua tai muita. Herkkä, lempeä ja herrasmiesmäinen mies on minulle sopivin.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan itsekäs narsisti tuntee empatiaa vain itseään kohtaan mutta tämä koskee molempia sukupuolia. Hyvä mies kohtelee kaikkia tasapuolisesti, omaa hyvät käytöstavat eikä esitä mitään rooleja sekä kohtelee vaimoaan rakastaen. Ohis
Jostain meditointikurssilta/retriitistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. täältä. 🙌
M/40
Katsopa aloittajan ikää ja vertaa sitä omaasi. -vinkki sivusta
Täh? Eroa 9 vuotta. Ai kamalaa!!
Itsekin tunnen pariskuntia joilla isompi ikäero.
Jos mies on vasta tutustumisvaiheessa 40-vuotias, niin siinä menee aikaa ennen kuin lapsi syntyy. 45-vuotias mies vastasyntyneen esikoisen isänä on liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on tutkimus.
Miehen ei tule olla riitapukari, koska en sellaista halua. Järkevä aikuinen ihminen osaa ilmaista mielipiteensä rauhallisesti keskustellen. Viha vie voimia enkä halua olla psykologina toiselle. En myöskään halua suhteeseen pikkupoikaa joka inttää ja haukkuu minua tai muita. Herkkä, lempeä ja herrasmiesmäinen mies on minulle sopivin.
Kannattaa varmaan vaikka keksiä hatusta muitakin kriteereitä ettet huku runsaudenpulaan. Keksi vaikka, että miehen etunimi tai lemppari pitää alkaa ... koolla. Jotain tollasta suosittelen.
Toi on vaikea tavoite. Oikeasti empaattisia ja lempeitä ihmisiä on harvassa. Minä löysin oman lempeän mieheni Suomen rajojen ulkopuolelta.
Tinder ja muut deittipalvelut on nopea tapa tavata ihmisiä. Toki siellä tulee vastaan paljon ikävääkin, mutta se pitää vain osata suodattaa pois, että löytyy se helmi.
Muita hyväksi havaittuja tapoja on mm. kavereiden kautta tutustuminen, harrastukset ja baarit.
Valitettavasti sopiva mies löytyy vain kokeilemalla.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Sekään ei olisi niin suuri ongelma, jos miehet olisivat luonteeltaan itsenäisiä. Mutta miehet ovat inhottavia kitisijöitä ja riippakiviä. Miehet vaativat NAISILTA empatiaa miehiä kohtaan! Kitinä ja ulina on loputonta! Olen sinkkunainen, silti en pääse pakoon miesten pohjatonta itsekkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten ihan totta! On paljon enemmän hyviä, parisuhteeseen kykeneviä naisia kuin miehiä.
Sehän on tutkittu juttu, että pääasiassa naiset pitävät yllä parisuhdetta ja perhettä; he tekevät sen metatyön, että homma pysyy kasassa. Mieheltä katoaa jopa oma sukka ilman naista.
Onhan se hyvä määritellä paremmuus naisen kannalta ja sitten julistaa naiset paremmaksi. Todellisuudessa, jos miesten kriteereitä laajemmalti katsottaisiin, niin aika harva suomalaisista naisista olisi edes parisuhdekelpoisia, mutta miehet ovat mukautuvia...
Vierailija kirjoitti:
Toi on vaikea tavoite. Oikeasti empaattisia ja lempeitä ihmisiä on harvassa. Minä löysin oman lempeän mieheni Suomen rajojen ulkopuolelta.
Mistä maasta miehesi on? Minulle on suositeltu aiemminkin ulkomaita. N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on tutkimus.
Kannattaa varmaan vaikka keksiä hatusta muitakin kriteereitä ettet huku runsaudenpulaan. Keksi vaikka, että miehen etunimi tai lemppari pitää alkaa ... koolla. Jotain tollasta suosittelen.
Sarkasmi naisen puheita kohtaan ei myöskään kuulu herrasmiehen käytökseen.
Next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on tutkittu juttu, että pääasiassa naiset pitävät yllä parisuhdetta ja perhettä; he tekevät sen metatyön, että homma pysyy kasassa. Mieheltä katoaa jopa oma sukka ilman naista.Onhan se hyvä määritellä paremmuus naisen kannalta ja sitten julistaa naiset paremmaksi. Todellisuudessa, jos miesten kriteereitä laajemmalti katsottaisiin, niin aika harva suomalaisista naisista olisi edes parisuhdekelpoisia, mutta miehet ovat mukautuvia...
Vastaavatko he itse näitä kriteerejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Sekään ei olisi niin suuri ongelma, jos miehet olisivat luonteeltaan itsenäisiä. Mutta miehet ovat inhottavia kitisijöitä ja riippakiviä. Miehet vaativat NAISILTA empatiaa miehiä kohtaan! Kitinä ja ulina on loputonta! Olen sinkkunainen, silti en pääse pakoon miesten pohjatonta itsekkyyttä.
Ja haukkuminen jatkuu....
Uskokaa tai älkää, mutta minä löysin Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on tutkittu juttu, että pääasiassa naiset pitävät yllä parisuhdetta ja perhettä; he tekevät sen metatyön, että homma pysyy kasassa. Mieheltä katoaa jopa oma sukka ilman naista.Onhan se hyvä määritellä paremmuus naisen kannalta ja sitten julistaa naiset paremmaksi. Todellisuudessa, jos miesten kriteereitä laajemmalti katsottaisiin, niin aika harva suomalaisista naisista olisi edes parisuhdekelpoisia, mutta miehet ovat mukautuvia...
Vastaavatko he itse näitä kriteerejä?
Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on tutkimus.
Sarkasmi naisen puheita kohtaan ei myöskään kuulu herrasmiehen käytökseen.
Next.
Tarkista ästutkasi. Et voi pokalla väittää, että etteikö kuvaamiasi miehiä ole juuri Suomessa 13 12:sta.
Ja sulla on ikää 15 v., kuvittelet kikkelikansalausena olevasi kaaaaaikkia naisia parempi. Oikeasti olet jopa "miesten" pohjamutaa. Kokeile vaikka terapiassa rakentaa itsetunto ja itseluottamus jonkin muun kuin virtsaputkesi varaan.