Mistä empaattinen ja lempeä nainen voisi löytää samanlaisen miehen puolisoksi?
Olen käynyt muutamilla treffeillä, mutta tapaamistani miehistä on puuttunut herkkyys, empaattisuus ja herrasmiesmäisyys. Minulle on äärimmäisen tärkeää, että mies kohtelee kaikkia ihmisiä hyvin, erityisesti rakkaitaan, on uskollinen ja luotettava. Näsäviisailua, kaljaan menevää ja väkivaltaista - henkistä tai fyysistä en jaksa. Tinder ei ole juttuni, en etsi seksiseuraa. Haluan rakastavan miehen ja parisuhteen hänen kanssaan, naimisiin ja yhden lapsen sekä koiran. Älkää sanoko, että hanki kissa, en aio hankkia, vaikka eläinrakas olenkin. N31
Kommentit (62)
Peilikirjoituksen tarkoitus suojella parhaita
Vierailija kirjoitti:
Peilikirjoituksen tarkoitus suojella parhaita
Mitä mahdat tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Esim. täältä. 🙌
M/40
Katsopa aloittajan ikää ja vertaa sitä omaasi. -vinkki sivusta
Ystäväpiirin kautta. Ystäväsi voivat hyvinkin tuntea hyviä tyyppejä, joihin sinun kannattaisi tutustua.
Ap, varo näitä miehiä, voivat olla narsisteja susia muka-empaattisen lampaan turkissa.
Sensitiivisyys ja tietynlainen nöyryys (kyky itsearviointiin) paljastavat, onko mies aito vai feikkaa. Edellämainittuja ominaisuuksia narsu ei nimittäin pysty edes näyttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että etsit juuri minunlaistani miestä kun olen saanut kehuja juuri kyseisistä piirteistä.
Missä päin Suomea asut?
M34
Missä sinä asut? Muutin juuri pois pk-seudulta.
Harmi juttu, asun juuri pk-seudulla.
M34
Minä löysin samasta opiskeluporukasta alle 20- vuotiaana itselleni empaattisen ja ystävällisen, luotettavan ja ahkeran miehen. Nyt olemme olleet jo 15 vuotta naimisissa ja lapsiakin meillä on. Avioliittomme on onnellinen. Joka päivä olen kiitollinen puolisostani ja ihmettelen miten teininä jo löysin niin hyvän miehen ja saimme näin tasapainoisen parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. täältä. 🙌
M/40
Juuri sopiva ikäero. Oletko joku vihainen yh kurppa?
Ap:lla kävi tuuri kun todellinen luonteesi tuli nopeasti esille. Ap varo ilkeitä miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. täältä. 🙌
M/40
Minkä ikäistä miestä suosittelet ap:lle? Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. täältä. 🙌
M/40
10 % sääntö on hyvä yleissääntö. Eli ap:n kohdalla 28-34. Mikä sattuu myös olemaan tavallisin ikäero suomalaisissa parisuhteissa, 3 vuotta.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. täältä. 🙌
M/40
37-40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. täältä. 🙌
M/40
10 % sääntö on hyvä yleissääntö. Eli ap:n kohdalla 28-34. Mikä sattuu myös olemaan tavallisin ikäero suomalaisissa parisuhteissa, 3 vuotta.
eri
Suosittelen heti suoraan ap:lle ulkomaalaista herrasmiestä iältään 33-38. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. täältä. 🙌
M/40
Alle 35-vuotiasta.
Mies pystyy tuntemaan empatiaa vain itseään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin samasta opiskeluporukasta alle 20- vuotiaana itselleni empaattisen ja ystävällisen, luotettavan ja ahkeran miehen. Nyt olemme olleet jo 15 vuotta naimisissa ja lapsiakin meillä on. Avioliittomme on onnellinen. Joka päivä olen kiitollinen puolisostani ja ihmettelen miten teininä jo löysin niin hyvän miehen ja saimme näin tasapainoisen parisuhteen.
Ei se miehesi sen parempi ole kuin muutkaan miehet, te vain tutustuitte sen ikäisinä, ettet ollut muuttunut ylikriittiseksi ja itseäsi miehiä parempana pitäväksi naiseksi. Kun naisella tärähtää 25 mittariin, niin se pitää itseään jo niin paljon parempana kuin suurin osa miehistä, ettei suhteista meinaa tulla mitään kun nainen ( melko perusteettomasti) pitää itseään parempana kuin yksikään tapailemansa mies.
Ohis, mutta olet TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ! Kommentoimaisi henkilön mies on erittäin todennäköisesti oikeasti hyvä mies. Jos ei olisi, olisi nainen huomannut sen jo viidessätoista vuodessa, ja joko ottanut eron tai jäänyt avioliittoon huonon miehen kanssa ja katkeroitunut. Se että hän kehuu miestään vielä noin monen vuoden jälkeen, kertoo laatumiehestä.
Ja naiset ovat parempia kuin miehet, se on fakta. Maailman olisi paljon parempi paikka, jos täällä ei olisi yhtäkään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. täältä. 🙌
M/40
Täh? Eroa 9 vuotta. Ai kamalaa!!
Itsekin tunnen pariskuntia joilla isompi ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Mies pystyy tuntemaan empatiaa vain itseään kohtaan.
Tämä miesviha alkaa kyllästyttää.
sytsidhysyevretneleim
niav
ellivyh