Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan treffeille, jossa mua ei kohdata naisena vaan ihmisenä

Vierailija
02.05.2020 |

Oon käynyt lukuisilla treffeillä, mutta aina on häirinnyt se "miehen ja naisen välinen jännite" ja että onko sitä edes. Kaikki ovat olleet tinderistä, joten ehkä livenä tutustuminen tuntuisi luonnollisemmalta ja sukupuolet vähemmän merkityksellisiltä.

Yleensä ihmiset tykkää kehuista, mutta itseäni lähes tuntemattoman miehen kehut ulkonäöstä ällöttää ja se tuntuu niin siirappiselta. Hän ei puhuisi samalla tavalla kavereilleen, joten se on häiritsevää.

Onko muilla samanlaisia ajatuksia, vai onko tinder vaan väärä paikka mulle?

Kommentit (242)

Vierailija
181/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tälläitä sairaita ketjuja on vaan suominaisten kanssa. Sekaisin kuin seinäkellot. Surullisen aivopestyjä tapauksia. Muualla maailmassa on sukupuolet. Pitäkää paskanne

Muualla päin maailmaa miesten odotetaan jopa tekevän jotain naistensa eteen. Kummi toi Aasiasta vaimon ja joutui löytämään sisäisen machonsa. Nainen vaatii taloudellisen turvan lisäksi joka päiväisen kosiskelu näytöksen. En pysty katsomaan tuota esitystä ilman naurua :,D

Joutuu sukujuhlissakin heittäytymään machoksi.

Vierailija
182/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen nykypäivänä loukkaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on pippeli...

Vierailija
184/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on pippeli...

Virtsaputki

Vierailija
185/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut jostain tutkimuksen, että ne miehet ja naiset, joilla on jäykät ja perinteiset käsitykset sukupuolista, tunttevat vetoa toisiinsa. Ja ne joilla on liberaalimmat käsitykset, toisiinsa. Sen huomaa hyvin tässäkin ketjussa. Törmäyksiä syntyy, kun ne väärät toisilleen käyvät vahingossa treffeillä keskenään.

T. Nainen joka ajattelee kuin ap ja karsastaa stereotypioita ja sovinismia

Mutta sehän on hieno juttu :)

Tinderissä ei toki voi yksinomaan ulkonäön perusteella tehdä johtopäätöksiä liberaaliudesta tai konservatiivisuudesta, ellei edusta ihan ääripäätä, jolloin se saattaa näkyä naamasta ja hiustyylistä.

Kannattaa vähän jutella niistä arvoista ja vaikkapa poliittisesta suuntauksesta ennen treffejä, jos se on itselle erityisen tärkeä asia. Ei tulisi sitten niitä hutitreffejä niin suurella todennäköisyydellä.

Vierailija
186/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan treffeille, jossa mua ei kohdata ihmisenä vaan naisena.

Vierailija
187/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan treffeille, jossa mua ei kohdata ihmisenä vaan naisena.

Sano asiasta suoraan siellä sun biossa.

Vierailija
188/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea vain matkaan. Toivottavasti löydät toisen (pan?)seksuaalin jolle sukupuolella ei ole mitään väliä. Sillä välin 99,9% ihmisistä sukupuolella on merkitystä.

Minäkin etsin sekä miestä että ystävää. Persoona on tärkein, se heijastuu aina myös ulkonäköön. Ja ne miehet, jotka uhkuvat maskuliinisuuttaan ja kuvittelevat ahtaasti sukupuolista, no eipä nappaa. Aidosti hyvä itsetunto tekee toisesta luontevan ja sellaiset miehet eivät laskettele latteuksia. Naisiakin on moneen junaan. Ei kai tämä uutinen ole..?

Tottakai. Tämän nyt luulisi olevan selvää useimmille ihmisille.

Mietin vain, mitä vikaa on parisuhteessa, joka on saanut alkunsa intohimosta? Onko se haluaminen jotenkin huono juttu? Yleensähän alussa on kiihkeää ja sitten suhde alkaa muuttua hieman normaalimmaksi ja tutustutaan toiseen paremmin myös henkisellä tasolla.

Yhdenyön juttuun nuo maskuliiniset miehet on mainio valinta. Saat luultavasti hyvän panon ja kiihkeän yön, eikä jutteluun tai henkiseen yhteyteen ole erityistä tarvetta.

Olen ehdottoman samaa mieltä siitä, että henkinen yhteys on tärkein, mutta mitä merkitystä on sillä, että välttelee ulkonäön merkitystä heti alkuun? Että kauniiksi saa sanoa vasta sitten, kun on jo rakkautta pelissä.

Vierailija
189/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikki miehet ovat vähintään alitajunnaltaan konservatiivisia. Olin treffeillä jonkun hipin kanssa, ja hänkin selitti, kuinka yllättävää oli kun näki joskus "pienen söpön naisen" syövän lihaa. Ei saatana. Ja hän oli silloin 28v.

Vierailija
190/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että kaikki miehet ovat vähintään alitajunnaltaan konservatiivisia. Olin treffeillä jonkun hipin kanssa, ja hänkin selitti, kuinka yllättävää oli kun näki joskus "pienen söpön naisen" syövän lihaa. Ei saatana. Ja hän oli silloin 28v.

No voihan vidura, katsotaas mihin ne sun avomielisyydet häviää, kun silmät pyöreinä ja suu auki ihmettelisit kun Dwayne Johnsonin näköiseltä henkilöltä valahtaisi lapsivedet ja sikiö lattialle haarojen välistä ja huutaisit MITEN MIES VOI TUOLLAISTA TEHDÄ.

Vierailija
191/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan vidura, katsotaas mihin ne sun avomielisyydet häviää, kun silmät pyöreinä ja suu auki ihmettelisit kun Dwayne Johnsonin näköiseltä henkilöltä valahtaisi lapsivedet ja sikiö lattialle haarojen välistä ja huutaisit MITEN MIES VOI TUOLLAISTA TEHDÄ.

Häh?? En tajunnut.

Vierailija
192/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle käy molempi. Mieheni rakastui minussa iloisuuteni, älyyni, siihen, että lähden hänelle kaveriksi niin vesille kuin vaellukselle. Hääpäivän aamuna hän sanoi vaan ”oho”. Vuotta myöhemmin hän sanoi ettei voinut uskoa tuuriaan, miten oli löytänyt näin kauniin naisen.

Hän siis kehui kaikkea muuta eikä koskaan kauneuttani. Ajattelin jo ettei kaikkia voi miellyttää, ehkä hänellä on eri naistyyppi. Tai että kelpaan hänelle sellaisena kuin olen, hyvä niin. Oli kiva kuulla, että hänen mielestään olen kaunis mutta minussa on niin paljon muita ominaisuuksia mitä hän arvostaa enemmän eikä hän ole muista naisista ketään minunlaistani naista löytänyt.

Sinuakin on huijattu. Jos olisit täsmälleen sama ihminen hiukan rumempana, ei tuo ”ihana" miehesi olisi sinua huolinut kumppanikseen. Vaellus- ja kalakaveriksi ehkä, ehkä myös kännipanoksi, jos semmoisia harrasti.

Vierailija
193/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle käy molempi. Mieheni rakastui minussa iloisuuteni, älyyni, siihen, että lähden hänelle kaveriksi niin vesille kuin vaellukselle. Hääpäivän aamuna hän sanoi vaan ”oho”. Vuotta myöhemmin hän sanoi ettei voinut uskoa tuuriaan, miten oli löytänyt näin kauniin naisen.

Hän siis kehui kaikkea muuta eikä koskaan kauneuttani. Ajattelin jo ettei kaikkia voi miellyttää, ehkä hänellä on eri naistyyppi. Tai että kelpaan hänelle sellaisena kuin olen, hyvä niin. Oli kiva kuulla, että hänen mielestään olen kaunis mutta minussa on niin paljon muita ominaisuuksia mitä hän arvostaa enemmän eikä hän ole muista naisista ketään minunlaistani naista löytänyt.

Sinuakin on huijattu. Jos olisit täsmälleen sama ihminen hiukan rumempana, ei tuo ”ihana" miehesi olisi sinua huolinut kumppanikseen. Vaellus- ja kalakaveriksi ehkä, ehkä myös kännipanoksi, jos semmoisia harrasti.

Käy juttelemassa jollekin ammattilaiselle.

Ap

Vierailija
194/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista tilannetta ei voi ikinä tulla vastaan, joten turha pohtia sellaista.

Vierailija
195/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon usein naisia kauniiksi vaikka nainen olisi ihan tavallinen ulkonäöltään. Kiva huomata kuinka se vaikuttaa naisiin, ovat muka kiusaantuneita tai kääntävät katseen alas ja sitten alkaa hymyily. Itsetuntoon se menee suoraan ja nainen on kuin sulaa vahaa. Itselle tulee olo, että tuokin nainen on saatu koukkuun vaikkei se sillä kertaa mihinkään johtaisi. Ja aina välillä se johtaakin sitten vähän lähempään tuttavuuteen.

Sinä siis ihan tosissasi kuvittelet, että pikkuisen kehumalla tavallisen näköistä naista saat hänet tekemään mitä tahdot? Juuei, kyllä se on ihan selvää. Kehun pitää olla aito eikä jotain tarvetta varten teeskennelty.

Vierailija
196/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on ihana ilman lainausmerkkejä. Meillä oli sokkotreffit, oltiin muutama kuukausi viestitelty ja soiteltu ilman kuvia, sitten tavattiin. Mieheni sanoi kavereilleen, että ihan sama tuleeko treffeille nainen tai mies, hän tykkää siitä.

Vierailija
197/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite tykkään jos miehet kehuu ulkonäköä, tietää että ymmärtävät hyvän päälle.

Kaikkihan ne kehuu ulkonäköä, mutta mitä merkitystä sillä on? Monet kehuu vain koska haluavat olla ”hyviä tyyppejä” eivätkä edes tarkoita sitä.

Eivät kaikki kehu.

Vierailija
198/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan miehen, joka minut nähdessään on kuin ällikällä lyöty siitä, miten upea olen, että hänen halunsa minuun syttyy heti.

Onneksi sain sellaisen miehen. Hän pitää minua edelleen hyvin haluttavana 16 vuoden jälkeen. Halu ei tietenkään yksistään kovin pitkälle riitä, joten pinnallisen puolen lisäksi on monia muita syitä, joita hän minussa rakastaa. On mukava tietää olevansa haluttu sekä fyysisesti että henkisesti, että on sellainen kokonaisvaltaisesti mukava paketti, jonka kanssa on hyvä elää.

Sama. Lähestyikö hän sinua itse vai miten?

Vierailija
199/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä vertaat pienikokoisen naisen lihansyöntiä miehen synnytykseen? Hei haloo nyt..

Vierailija
200/242 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ovat treffit ilman jännitettä? Eikö se nimenomaan kuulu asiaan että on tietynlaista kemiaa ja jännitettä, kun kumppania ollaan hakemassa? Ehkä en nyt ihan ymmärrä ongelmaa. En kyllä itsekään tykkää kauheasti saada ulkonäköön liittyviä kehuja ja kommentteja, mutta jännitettä voi olla ilman niitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme