Haluan treffeille, jossa mua ei kohdata naisena vaan ihmisenä
Oon käynyt lukuisilla treffeillä, mutta aina on häirinnyt se "miehen ja naisen välinen jännite" ja että onko sitä edes. Kaikki ovat olleet tinderistä, joten ehkä livenä tutustuminen tuntuisi luonnollisemmalta ja sukupuolet vähemmän merkityksellisiltä.
Yleensä ihmiset tykkää kehuista, mutta itseäni lähes tuntemattoman miehen kehut ulkonäöstä ällöttää ja se tuntuu niin siirappiselta. Hän ei puhuisi samalla tavalla kavereilleen, joten se on häiritsevää.
Onko muilla samanlaisia ajatuksia, vai onko tinder vaan väärä paikka mulle?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua siis ilmasia kahveja ja munkkeja tai että sinulle avataan ovi? No eiköhän niitäkin miehiä löydy :)
En ole tuo, jolta kysyit, mutta kommentoin omalta osaltani, että minä taas HALUAN että treffeillä on kipinää ja jännitettä, mutta en todellakaan halua että toinen maksaa (ei VARSINKAAN ekoilla treffeillä, minusta se olisi omalta puoleltani jopa epäkohteliasta maksattaa toisella!), eikä oven avaamisilla ole merkitystä. Flirtti ja jännite sen sijaan ovat tärkeitä.
Jännite on myös mulle tärkeää, mutta se ei saa liittyä pelkästään sukupuoleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kokeile deittailla naista?
Ai ajatteletko, että lesbotreffit ovat vähän niinkuin joku kaveritapaaminen? Olen itse binainen, ja kyllä minä haluan myös naisen kanssa jotain muuta kuin pelkkää kaveruutta.
Flirttailla voi ja jopa ulkonäköä kehua niin monella tavalla. Ilmeisesti monet miehet eivät vaan oikein osaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua siis ilmasia kahveja ja munkkeja tai että sinulle avataan ovi? No eiköhän niitäkin miehiä löydy :)
En ole tuo, jolta kysyit, mutta kommentoin omalta osaltani, että minä taas HALUAN että treffeillä on kipinää ja jännitettä, mutta en todellakaan halua että toinen maksaa (ei VARSINKAAN ekoilla treffeillä, minusta se olisi omalta puoleltani jopa epäkohteliasta maksattaa toisella!), eikä oven avaamisilla ole merkitystä. Flirtti ja jännite sen sijaan ovat tärkeitä.
Ap
En ole ehtinyt vielä lukea ihan koko ketjua, mutta okei, nyt ehkä alan tajuta, mitä tarkoitat. Ehkä noille miehille se juttu on vaan, että nainen kuin nainen ja he saavat jännitteen siitä. Joillekin muille miehille pointtina on se, että kyseessä juuri joku tietynlainen nainen.
Olen itse biseksuaali nainen, ja suurin osa naisista ja miehistä eivät herätä minussa seksuaalisesti mitään. Heidän kanssaan ei jännitettä tule ja kanssakäyminen on joko asiallista tai sitten kaverillista. Treffeillä kyllä jatkoa seuraa niiden kanssa, joiden kanssa siinä on jotain muutakin kuin vain kahden hyvän tyypin kohtaaminen.
Luulen kyllä, että tällä palstalla ei tulla tajuamaan, mitä ajat takaa, koska valtaosa tykkää sukupuolirooleista ja valtaosa kokee, että suhteessa on kyse vain siitä, että siinä on nainen ja mies. Mutta täytyy sanoa, etten itsekään ihan aluksi tajunnut, mitä ajoit takaa, ja tulkitsin vähän väärin, mitä tarkoitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEn ole ehtinyt vielä lukea ihan koko ketjua, mutta okei, nyt ehkä alan tajuta, mitä tarkoitat. Ehkä noille miehille se juttu on vaan, että nainen kuin nainen ja he saavat jännitteen siitä. Joillekin muille miehille pointtina on se, että kyseessä juuri joku tietynlainen nainen.
Olen itse biseksuaali nainen, ja suurin osa naisista ja miehistä eivät herätä minussa seksuaalisesti mitään. Heidän kanssaan ei jännitettä tule ja kanssakäyminen on joko asiallista tai sitten kaverillista. Treffeillä kyllä jatkoa seuraa niiden kanssa, joiden kanssa siinä on jotain muutakin kuin vain kahden hyvän tyypin kohtaaminen.
Luulen kyllä, että tällä palstalla ei tulla tajuamaan, mitä ajat takaa, koska valtaosa tykkää sukupuolirooleista ja valtaosa kokee, että suhteessa on kyse vain siitä, että siinä on nainen ja mies. Mutta täytyy sanoa, etten itsekään ihan aluksi tajunnut, mitä ajoit takaa, ja tulkitsin vähän väärin, mitä tarkoitit.
Valtaosa ajattelee kai, että kyse on persoonien kohtaamisesta, mutta moni ei vain ymmärrä että persoona ei liity pelkästään sukupuoleen. Miksi heteronainen seurustelisi miehen kanssa vain koska hän on mies? Kadulla noin joka toinen vastaantulija on mies, joten kyllähän siinä kumppanissa on tärkeintä jokin muu kuin se, että jalkojen välissä on tietynlainen värkki.
Tjaah...otaksun, että valtaosa naisista on hyvin otettuja, jos saa tilanteeseen sopivia kehuja ulkonäöstä tai esim. tyylistä. Minä ainakin olen. Treffeille menen etsimään sekä miestä että ihmistä, en mitään sukupuolineutraalia elämystä. Jos on jännitettä, aina parempi. Kaikkien kanssa sellaista ei tietenkään tule. AP:n ehkä kannattaisi vihjaista ennen treffejä, että toivoo tulevansa kohdatuksi ihmisenä eikä naisena. Muuten voi olla miehen vaikea arvata tällaisia tuntemuksia.
Eikö treffeille mennä parisuhdetta etsimään eikä kaverisuhdetta?
Ap toki provo, mutta kerrotaan nyt silti tämmöinen shocking news: ihmiset kiinnostuu toisesta sukupuolesta seksuaalisesti.
Jos haluat jutteluseuraa niin kysy vaikka naapurin irmeliltä.
Vierailija kirjoitti:
Ap toki provo, mutta kerrotaan nyt silti tämmöinen shocking news: ihmiset kiinnostuu toisesta sukupuolesta seksuaalisesti.
Jos haluat jutteluseuraa niin kysy vaikka naapurin irmeliltä.
Ihmiset kiinnostuu toisistaan seksuaalisesti JA henkisesti. Jälkimmäinen on hieman tärkeämpää parisuhteessa.
Ap
Mielestäni paras parisuhde koostuu sekä ystävyydestä että vetovoimasta. Joskus parisuhteet perustuvat näistä enemmän vain toiseen, mutta eivät kestä yhtä hyvin kuin ne missä molemmat toimivat.
Tämä ketju alkaa tuntumaan aika turhalta jankkaamiselta. Teetkö ap nyt asian turhan vaikeaksi? Eiköhän suurimmalle osalle ole itsestään selvää että jokainen haluaa olla juuri se ihminen josta toinen on kiinnostunut ja se liittyy nimenomaan luonteeseen, mutta samalla myös se sukupuoli on tärkeässä osassa, ei sitä voi täysin yhtälöstä poistaa esim. heteroseksuaalina kumppania etsiessä.
Vierailija kirjoitti:
Sanon usein naisia kauniiksi vaikka nainen olisi ihan tavallinen ulkonäöltään. Kiva huomata kuinka se vaikuttaa naisiin, ovat muka kiusaantuneita tai kääntävät katseen alas ja sitten alkaa hymyily. Itsetuntoon se menee suoraan ja nainen on kuin sulaa vahaa. Itselle tulee olo, että tuokin nainen on saatu koukkuun vaikkei se sillä kertaa mihinkään johtaisi. Ja aina välillä se johtaakin sitten vähän lähempään tuttavuuteen.
No tässäpä hyvä esimerkki siitä, miksi kaikki naiset eivät automaattisesti pidä kaikista kehuista!
Aika monella naisella on se kokemus, etteivät kehut ole kovin vilpittömiä, vaan kehujalla on takaa-ajatuksia, eli yrittää jotenkin manipuloida jollain surkeilla pick-up-artistien laineilla.
Tämä on sitä väheksyvää naisille puhumista. Toki jos haluan vain seksiä, voin kyllä päästää nuo läpi korvien koska ilmeisesti olemme samalla viivalla sen suhteen, mutta syvempää kiinnostusta ei todellakaan pääse syntymään.
Varmasti lähes kaikki pitävät kehuista jos ne on oikeasti vilpittömiä ja kuvaavia. Nuo ”iskurepliikit” ja naisia nuoleskelevat kehut on niitä, joista nousee karvat pysyyn jos etsii jotain vakavempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju alkaa tuntumaan aika turhalta jankkaamiselta. Teetkö ap nyt asian turhan vaikeaksi? Eiköhän suurimmalle osalle ole itsestään selvää että jokainen haluaa olla juuri se ihminen josta toinen on kiinnostunut ja se liittyy nimenomaan luonteeseen, mutta samalla myös se sukupuoli on tärkeässä osassa, ei sitä voi täysin yhtälöstä poistaa esim. heteroseksuaalina kumppania etsiessä.
Ihmiset on erilaisia tässä suhteessa että ei tästä mitään konsensusta kyllä synny ikinä. Jotkut tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, eli tässä tapauksessa jotkut tykkää sukupuoliroolien korostamisesta treffailussa ja toiset ei tykkää siitä yhtään.
Ainakin itse tiedostan nyt vähän paremmin että erilaisia ollaan.
Jaa, sinun pitäisi käydä treffeillä minun kanssa. Kaikki treffikumppanini ovat valitelleet ettei ole mitään kipinää, varmaan sitä jännitettä. Enpä tiennyt että joku nainen ei sitä haluaisi mutta sinä varmaan tykkäisit kun fiksuksi ovat myös sanoneet.
Vai onko sinulla kuitenkin väliä miltä näytän ja kuinka pitkä olen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEn ole ehtinyt vielä lukea ihan koko ketjua, mutta okei, nyt ehkä alan tajuta, mitä tarkoitat. Ehkä noille miehille se juttu on vaan, että nainen kuin nainen ja he saavat jännitteen siitä. Joillekin muille miehille pointtina on se, että kyseessä juuri joku tietynlainen nainen.
Valtaosa ajattelee kai, että kyse on persoonien kohtaamisesta, mutta moni ei vain ymmärrä että persoona ei liity pelkästään sukupuoleen. Miksi heteronainen seurustelisi miehen kanssa vain koska hän on mies? Kadulla noin joka toinen vastaantulija on mies, joten kyllähän siinä kumppanissa on tärkeintä jokin muu kuin se, että jalkojen välissä on tietynlainen värkki.
Ei tietenkään pelkän sukupuolen kanssa seurustella, mutta kyllä näin heteronaisena se miehuus on aivan ylivoimaisen olennainen juttu sen toisen viehätysvoimassa. Täsmälleen sama persoona mutta naisen kehossa ei aiheuta minkäänlaisia romanttisia tai seksuaalisia tuntemuksia. Eli siinä mielessä se että se toinen on mies, on aivan välttämätöntä, mutta ei tietenkään ainoa tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pelkän sukupuolen kanssa seurustella, mutta kyllä näin heteronaisena se miehuus on aivan ylivoimaisen olennainen juttu sen toisen viehätysvoimassa. Täsmälleen sama persoona mutta naisen kehossa ei aiheuta minkäänlaisia romanttisia tai seksuaalisia tuntemuksia. Eli siinä mielessä se että se toinen on mies, on aivan välttämätöntä, mutta ei tietenkään ainoa tekijä.
Itselle sukupuoli on lähtökohta, mutta ajatusmaailma ja luonne on se tärkein juttu. Jopa paljon tärkeämpää kuin seksi, vaikka sekin on tärkeää. T. Toinen heteronainen
Vierailija kirjoitti:
Jaa, sinun pitäisi käydä treffeillä minun kanssa. Kaikki treffikumppanini ovat valitelleet ettei ole mitään kipinää, varmaan sitä jännitettä. Enpä tiennyt että joku nainen ei sitä haluaisi mutta sinä varmaan tykkäisit kun fiksuksi ovat myös sanoneet.
Vai onko sinulla kuitenkin väliä miltä näytän ja kuinka pitkä olen?
Jotenkin tämän tyyppisille sopii järkiliitot. Oon vaan huomannut.. Ihan kivoja ja fiksuja tuntuu oleilevan joka nurkalla jonka takia hukkuvat ikävästi massan sekaan :(
Vierailija kirjoitti:
Yhdet treffit ei paljoa paina, koska mies vain teeskentelee kohtaavansa sinut ihmisenä.
Miehiä on treffeillä kahdenlaisia ; niitä jotka auttavat tuolin alle ja takin päälle ja maksavat laskun viittamatta asiaan sanallakaan. Ja niitä, jotka tekevät suuren numeron siitä että he eivät ala ämmiä paapomaan, että ole nyt tasa-arvoinen, siinä. Yleensä myös röyhtäilevät äänekkäästi, puhuvat tauotta ja nauravat omille vitseilleen.
Miehet eivät halua naisesta mitään sielunkumppania, sen takia heille on aivan sama, esim. keskustellaanko parisuhteessa lainkaan. Jos keskustelua tapahtuu, mies tekee niin korostaakseen omaa asiantuntemustaan asioista ja paremmuuttaan sinuun nähden, niistä asioista joista sinä tiedät enemmän, hän ei keskustele.
Jos haluat tulla kohdatuksi ihmisenä, hanki hyviä naispuolisia ystäviä tai naispuolinen kumppani.
Surullista. Olispa sellainen jolla on miehen keho ja naisen aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdet treffit ei paljoa paina, koska mies vain teeskentelee kohtaavansa sinut ihmisenä.
Miehiä on treffeillä kahdenlaisia ; niitä jotka auttavat tuolin alle ja takin päälle ja maksavat laskun viittamatta asiaan sanallakaan. Ja niitä, jotka tekevät suuren numeron siitä että he eivät ala ämmiä paapomaan, että ole nyt tasa-arvoinen, siinä. Yleensä myös röyhtäilevät äänekkäästi, puhuvat tauotta ja nauravat omille vitseilleen.
Miehet eivät halua naisesta mitään sielunkumppania, sen takia heille on aivan sama, esim. keskustellaanko parisuhteessa lainkaan. Jos keskustelua tapahtuu, mies tekee niin korostaakseen omaa asiantuntemustaan asioista ja paremmuuttaan sinuun nähden, niistä asioista joista sinä tiedät enemmän, hän ei keskustele.
Jos haluat tulla kohdatuksi ihmisenä, hanki hyviä naispuolisia ystäviä tai naispuolinen kumppani.
Sellaisia on. Ovat usein tyttömäisiä homoseksuaaleja. Kimin salonki -tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia on. Ovat usein tyttömäisiä homoseksuaaleja. Kimin salonki -tyyliin.
No on meitä miehekkäitäkin homoja, joilla aivot kuitenkin toimivat enemmän naiselliseen tapaan. Eli ei-putkiaivoisesti.