Haluan treffeille, jossa mua ei kohdata naisena vaan ihmisenä
Oon käynyt lukuisilla treffeillä, mutta aina on häirinnyt se "miehen ja naisen välinen jännite" ja että onko sitä edes. Kaikki ovat olleet tinderistä, joten ehkä livenä tutustuminen tuntuisi luonnollisemmalta ja sukupuolet vähemmän merkityksellisiltä.
Yleensä ihmiset tykkää kehuista, mutta itseäni lähes tuntemattoman miehen kehut ulkonäöstä ällöttää ja se tuntuu niin siirappiselta. Hän ei puhuisi samalla tavalla kavereilleen, joten se on häiritsevää.
Onko muilla samanlaisia ajatuksia, vai onko tinder vaan väärä paikka mulle?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Onnea vain matkaan. Toivottavasti löydät toisen (pan?)seksuaalin jolle sukupuolella ei ole mitään väliä. Sillä välin 99,9% ihmisistä sukupuolella on merkitystä.
Minäkin etsin sekä miestä että ystävää. Persoona on tärkein, se heijastuu aina myös ulkonäköön. Ja ne miehet, jotka uhkuvat maskuliinisuuttaan ja kuvittelevat ahtaasti sukupuolista, no eipä nappaa. Aidosti hyvä itsetunto tekee toisesta luontevan ja sellaiset miehet eivät laskettele latteuksia. Naisiakin on moneen junaan. Ei kai tämä uutinen ole..?
ap haluaa olla ihminen kunnes tulee laskun aika. Sitten hän on 101% perinteinen Nainen
Koska niin moni hakee Tinderistä lähinnä satunnaista seksiä, vakinaista suhdetta etsivää miestä on hankala löytää. Lähinnä treffit ovat pettymyksestä toiseen selailua. Ja koska jutut - siis ihmiset - ovat toisilleen yhdentekeviä niin kehumalla yritetään nopeuttaa tavoitteeseen (seksiin) pääsyä.
Vierailija kirjoitti:
ap haluaa olla ihminen kunnes tulee laskun aika. Sitten hän on 101% perinteinen Nainen
Joka kerta oon maksanut itse. Treffeille tunnutaan meidänkin työpaikalta kysyvän just näitä perinteisiä naisia.
Miksi sanotaan ettei haluta tarjottavia naisia, mutta ihan jo tilastotkin kertoo omaa karua kieltää nimenomaan heidän olevan kysytyimpiä.
Luen ketjua ja näen oman menneen itseni. Ei saa kehua ulkonäköä kun se on niin pinnallista ja pälä pälä. Ei saa huomata naisena vaan nähdä ihmissuhde jonain fyysisen maailman ulkopuolisena aivokudosten telepaattisena kommunikointina, kun on niin hienoa ja syvällistä.
Siinä vaiheessa kun se kehuttava ulkonäkö on kadonnut, alkaa nämä asiat taas terveellä tavalla teitäkin kiinnostaa. Luojan kiitos se ulkonäkö tuli minulla vuosien sairastamisen jälkeen takaisin ja alkaa taas huomiota tulla. Tällä kertaa olen järkevä ja otan kaiken myönteisen huomion vastaan, koska nyt ymmärrän sen arvon. Älkää pitäkö niitä kehuja itsestään selvinä. Sitä yritän tässä sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Koska niin moni hakee Tinderistä lähinnä satunnaista seksiä, vakinaista suhdetta etsivää miestä on hankala löytää. Lähinnä treffit ovat pettymyksestä toiseen selailua. Ja koska jutut - siis ihmiset - ovat toisilleen yhdentekeviä niin kehumalla yritetään nopeuttaa tavoitteeseen (seksiin) pääsyä.
Onhan se täynnä parisuhdetta etsiviä miehiä, mutta naiset tykkäävät vain komeimmista pelimiehistä
Onhan sellainen ulkonäön kehuminen aika tylsää ja asiatonta puuttumista naisen olemukseen. Itse en ikinä kehuisi miestä ulkonäöstä koska ensinnäkään en keksi mitä valehtelisin. Toisekseen mitä hän tekisi sellaisella "tiedolla"? Ihan yhtä vähän kuin minäkin jollain esineellistävällä arviolla mitä en ole pyytänyt ja jolla en tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se täynnä parisuhdetta etsiviä miehiä, mutta naiset tykkäävät vain komeimmista pelimiehistä
Miehet vastaavasti tykkää pelinaisista
Vierailija kirjoitti:
Luen ketjua ja näen oman menneen itseni. Ei saa kehua ulkonäköä kun se on niin pinnallista ja pälä pälä. Ei saa huomata naisena vaan nähdä ihmissuhde jonain fyysisen maailman ulkopuolisena aivokudosten telepaattisena kommunikointina, kun on niin hienoa ja syvällistä.
Siinä vaiheessa kun se kehuttava ulkonäkö on kadonnut, alkaa nämä asiat taas terveellä tavalla teitäkin kiinnostaa. Luojan kiitos se ulkonäkö tuli minulla vuosien sairastamisen jälkeen takaisin ja alkaa taas huomiota tulla. Tällä kertaa olen järkevä ja otan kaiken myönteisen huomion vastaan, koska nyt ymmärrän sen arvon. Älkää pitäkö niitä kehuja itsestään selvinä. Sitä yritän tässä sanoa.
Lisään tähän omaani ja samalla terveiset alaklikkaajille, että mistä vetoa että miehen löydettyään tämä samainen ap alkaa valittaa sitä, ettei mies suhteessa kiinnitä häneen huomiota naisena eikä anna sellaista huomiota ollenkaan? Näitäkin naisia on. Oli niin ihanaa tutustuessa kun ei yrittänyt mutta sitten mentiin naimisiin ja olikin kaappihomo... Nii-in. Asioita kannattaisi ajatella vähän isommassakin kuvassa ennen kuin alkaa jonkun kanssa.
Olen lukenut jostain tutkimuksen, että ne miehet ja naiset, joilla on jäykät ja perinteiset käsitykset sukupuolista, tunttevat vetoa toisiinsa. Ja ne joilla on liberaalimmat käsitykset, toisiinsa. Sen huomaa hyvin tässäkin ketjussa. Törmäyksiä syntyy, kun ne väärät toisilleen käyvät vahingossa treffeillä keskenään.
T. Nainen joka ajattelee kuin ap ja karsastaa stereotypioita ja sovinismia
Nainen miehelle: ”Rakas, sano jotain sellaista että saan tuntea olevani nainen.”
Mies naiselle: ”Et osaa parkkeerata autoa taskuparkkiin.”
Vierailija kirjoitti:
Yhdet treffit ei paljoa paina, koska mies vain teeskentelee kohtaavansa sinut ihmisenä.
Miehiä on treffeillä kahdenlaisia ; niitä jotka auttavat tuolin alle ja takin päälle ja maksavat laskun viittamatta asiaan sanallakaan. Ja niitä, jotka tekevät suuren numeron siitä että he eivät ala ämmiä paapomaan, että ole nyt tasa-arvoinen, siinä. Yleensä myös röyhtäilevät äänekkäästi, puhuvat tauotta ja nauravat omille vitseilleen.
Miehet eivät halua naisesta mitään sielunkumppania, sen takia heille on aivan sama, esim. keskustellaanko parisuhteessa lainkaan. Jos keskustelua tapahtuu, mies tekee niin korostaakseen omaa asiantuntemustaan asioista ja paremmuuttaan sinuun nähden, niistä asioista joista sinä tiedät enemmän, hän ei keskustele.
Jos haluat tulla kohdatuksi ihmisenä, hanki hyviä naispuolisia ystäviä tai naispuolinen kumppani.
Vaikuttaa enemmänkin siltä, että hakeudut tällaisten miesten seuraan ja ohitat muut. Ole vihainen itsellesi miesmaustasi.
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä treffeille. :(
Liityt muutamalle maksuttomalle saitille ja käyt samalla Suomi24 chatissa. Väkeä noissa käy kyllä.. Eikun vaan googlettamaan erilaisia sivustoja
Mielenkiintoisia ajatuksia. Itse olen ikisinkku nainen joka lähentelee jo neljääkymmentä pikkuhiljaa. En ole juurikaan treffeille päässyt eikä kukaan ole sanonut minua kauniiksi tms. Kaikki treffit ynnä muut tutustumiset ovat päättyneet siihen että meistä tuli hyviä ystäviä, ja mies kohteli aina kuin kaveria - ihmistä - kun ei kerta tuntenut vetoa minuun.
Kaipaan todella että saisin edes kerran kuulla olevani kaunis ja seksikäs, oli se sitten tutustumisen alussa tai myöhemmin. Tiedän kyllä jo etten ole ruma, mutta haluaisin joskus tuntea sen että joku mieskin pitäisi kauniina ja haluttavana ja sanoisi sen. Olen identiteetiltäni vahvasti nimenomaan nainen joten en ole ajatellut niin kuin AP ja moni muu - että haluaisi olla ensisijaisesti ihminen. Haluan olla nainen ja että mies on mies, ei sovinistisesti eikä vanhanaikaisesti, mutta sopivan leikkisästi ja "vastakohdat viehättää" -tyylisesti.
Minulle käy molempi. Mieheni rakastui minussa iloisuuteni, älyyni, siihen, että lähden hänelle kaveriksi niin vesille kuin vaellukselle. Hääpäivän aamuna hän sanoi vaan ”oho”. Vuotta myöhemmin hän sanoi ettei voinut uskoa tuuriaan, miten oli löytänyt näin kauniin naisen.
Hän siis kehui kaikkea muuta eikä koskaan kauneuttani. Ajattelin jo ettei kaikkia voi miellyttää, ehkä hänellä on eri naistyyppi. Tai että kelpaan hänelle sellaisena kuin olen, hyvä niin. Oli kiva kuulla, että hänen mielestään olen kaunis mutta minussa on niin paljon muita ominaisuuksia mitä hän arvostaa enemmän eikä hän ole muista naisista ketään minunlaistani naista löytänyt.
Minä haluan miehen, joka minut nähdessään on kuin ällikällä lyöty siitä, miten upea olen, että hänen halunsa minuun syttyy heti.
Onneksi sain sellaisen miehen. Hän pitää minua edelleen hyvin haluttavana 16 vuoden jälkeen. Halu ei tietenkään yksistään kovin pitkälle riitä, joten pinnallisen puolen lisäksi on monia muita syitä, joita hän minussa rakastaa. On mukava tietää olevansa haluttu sekä fyysisesti että henkisesti, että on sellainen kokonaisvaltaisesti mukava paketti, jonka kanssa on hyvä elää.
Huoh. Nää miehet jotka kehuu reiän toivossa on jo niin nähty..kuka niitä edes uskoo?
N23
Onneksi tälläitä sairaita ketjuja on vaan suominaisten kanssa. Sekaisin kuin seinäkellot. Surullisen aivopestyjä tapauksia. Muualla maailmassa on sukupuolet. Pitäkää paskanne
Sanon usein naisia kauniiksi vaikka nainen olisi ihan tavallinen ulkonäöltään. Kiva huomata kuinka se vaikuttaa naisiin, ovat muka kiusaantuneita tai kääntävät katseen alas ja sitten alkaa hymyily. Itsetuntoon se menee suoraan ja nainen on kuin sulaa vahaa. Itselle tulee olo, että tuokin nainen on saatu koukkuun vaikkei se sillä kertaa mihinkään johtaisi. Ja aina välillä se johtaakin sitten vähän lähempään tuttavuuteen.