Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan treffeille, jossa mua ei kohdata naisena vaan ihmisenä

Vierailija
02.05.2020 |

Oon käynyt lukuisilla treffeillä, mutta aina on häirinnyt se "miehen ja naisen välinen jännite" ja että onko sitä edes. Kaikki ovat olleet tinderistä, joten ehkä livenä tutustuminen tuntuisi luonnollisemmalta ja sukupuolet vähemmän merkityksellisiltä.

Yleensä ihmiset tykkää kehuista, mutta itseäni lähes tuntemattoman miehen kehut ulkonäöstä ällöttää ja se tuntuu niin siirappiselta. Hän ei puhuisi samalla tavalla kavereilleen, joten se on häiritsevää.

Onko muilla samanlaisia ajatuksia, vai onko tinder vaan väärä paikka mulle?

Kommentit (242)

Vierailija
121/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tapasin mieheni ensimmäisen kerran treffeillä niin ensimmäinen ajatukseni oli kyllä minä voisin olla tuon miehen kanssa ja ihan pelkästään ulkonäköön ja katseeseen liittyen. Heti seuraavien tuntien aikana minulla oli levollinen ja hyvä olo hänen kanssaan, kun käveltiin niin nauroimme, kävelimme samaan tahtiin ja flirttailimme. Suutelimme bussipysäkillä ja hän sanoi, että minulla on maailman ihanimmat huulet.

Ennen häntä vain oma sisareni on tajunnut kuka olen, huumorini ja tuntoni, pintaa syvemmälle. Eivät edes omat kaverini ole niin kartalla. Mieheni taas arvostaa minua ja parhaat reissut on tehty yhdessä, patikoitu erämaassa päiväkausia, ihan kahdestaan.

Asiasta ei ole tarvinnut vääntää, valtataistella. Mies ja nainen, kaksi ihmislasta ja samasta puusta veistetty. Asiasta ei tarvitse turhia läpätellä jos se menee niin kuin vesi soljuu.

Et tajunnut mun pointtia, ja tää sun tarina ei liity aiheeseen.

En viitsinyt suoraan sanoa, että tunnut tekevän asiat turhan vaikeiksi kun kyse on vain siitä ettet ole löytänyt itsellesi sopivaa ihmistä. Oli sitten mies tai nainen. Minun mieheni sanoi ettei välitä kuka tulee treffeillä vastaan, oli sitten nainen tai mies, hän piti tavastani ajatella. Ja minun ei ole tarvetta vähätellä naiseuttani tai korostaa ihmisyyttäni - tai sanoa toiselle ihmiselle ”ällöä” jostain kehuista. Sehän kertoo vain omasta epävarmuudesta tai kypsymättömyydestä. Ymmärrys kasvaa ajan myötä mikä on oma tie, mitkä omia valintoja mutta tietty humaani nöyryys on sitä oman kehityksen ja ymmärryksen hienosäätöä, osaa sivuuttaa asioita tekemättä niistä draamaa. Draamasta nauttii vielä henkisesti keskenkasvuinen yksilö.

Se tulee ajan myötä, tunnet itsesi, arvostat itseäsi, et ole kenellekään velkaa selittää itseäsi, sinulla ei ole tarvetta vähätellä tai luokitella muita ihmisiä, olet onnellinen yksin tai yhdessä.

Ja meistä onnekkaimmat ihmiset törmäävät toiseen vahvaan yksilöön.

Vierailija
122/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen imartelu ärsyttää. Teennäiset kohteliaisuudet ei toimi ikinä. Ja turha meille tavisnaisille valehdella että ollaan mukamas kauniita, ei olla. Paitsi ehkä rakastuneen miehen silmissä, ja kukaan ei kyllä oikeasti ensitreffeillä rakastu. Eniten sytyttää jos mies on ensitreffeillä aidosti kiinnostunut persoonastani jne, haluaa tutustua syvemmin. Sitten myöhemmin on kiva kuulla niitä että näytän söpölle tai minulla on kauniit silmät, helpompi uskoa kohteliaisuuksia enemmän tuntemisen jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekin karseeta jos treffien toinen osapuoli alkaa määrittelemään mitä treffeillä saa sanoa ja mitä ei saa sanoa. Saako sanoa kohteliaisuuksia. Jos nainen on epävarma itsestään niin onko se miehen vika ettei nainen osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia? Taitaa olla persjalkaisia geeniperimää tuollainen epäluuloinen kyräily alta kulmien ja matala varoittava kurkkumurina kahvipöydässä.

Ja sitten on pokkaa kuitenkin lähteä määrittelemään voiko ensitreffeillä rakastua vai ei. Minä tajusin heti kun olin nenäkkäin aviopuolisoni kanssa, että tämän ihmisen kanssa loppuelämäni. En ole sitä tunnetta pystynyt myöhemmin erottelemaan onko se rakkautta vai yhteenkuuluvuutta vai iloa olemassaolosta kun löytää samanlaisen ihmisen - vai niiden kombinaatio ja se tunne on sama edelleen, yhtä voimakas.

Vierailija
124/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs miehet: miksi seurustelette kumppaninne kanssa? Ai koska hän on nainen/mies?????

Seurustelen, koska kaipaan naisen läheisyyttä, seksiä ja seuraa ja haluan jakaa elämäni hänen kanssaan iloineen ja suruineen,

Onpa outo perustelu. Sun kumppani sanoisi sua varmaan ihanaksi ja mahtavaksi, ja sä sanot että seurustelet koska kaipaat naisen läheisyyttä ja seuraa. Tämä on juuri se, mitä tarkoitan.

Ap

Vierailija
125/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisimpa edes mätsejä tinderistä

t. 25v mies

Vierailija
126/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tapasin mieheni ensimmäisen kerran treffeillä niin ensimmäinen ajatukseni oli kyllä minä voisin olla tuon miehen kanssa ja ihan pelkästään ulkonäköön ja katseeseen liittyen. Heti seuraavien tuntien aikana minulla oli levollinen ja hyvä olo hänen kanssaan, kun käveltiin niin nauroimme, kävelimme samaan tahtiin ja flirttailimme. Suutelimme bussipysäkillä ja hän sanoi, että minulla on maailman ihanimmat huulet.

Ennen häntä vain oma sisareni on tajunnut kuka olen, huumorini ja tuntoni, pintaa syvemmälle. Eivät edes omat kaverini ole niin kartalla. Mieheni taas arvostaa minua ja parhaat reissut on tehty yhdessä, patikoitu erämaassa päiväkausia, ihan kahdestaan.

Asiasta ei ole tarvinnut vääntää, valtataistella. Mies ja nainen, kaksi ihmislasta ja samasta puusta veistetty. Asiasta ei tarvitse turhia läpätellä jos se menee niin kuin vesi soljuu.

En viitsinyt suoraan sanoa, että tunnut tekevän asiat turhan vaikeiksi kun kyse on vain siitä ettet ole löytänyt itsellesi sopivaa ihmistä. Oli sitten mies tai nainen. Minun mieheni sanoi ettei välitä kuka tulee treffeillä vastaan, oli sitten nainen tai mies, hän piti tavastani ajatella. Ja minun ei ole tarvetta vähätellä naiseuttani tai korostaa ihmisyyttäni - tai sanoa toiselle ihmiselle ”ällöä” jostain kehuista. Sehän kertoo vain omasta epävarmuudesta tai kypsymättömyydestä. Ymmärrys kasvaa ajan myötä mikä on oma tie, mitkä omia valintoja mutta tietty humaani nöyryys on sitä oman kehityksen ja ymmärryksen hienosäätöä, osaa sivuuttaa asioita tekemättä niistä draamaa. Draamasta nauttii vielä henkisesti keskenkasvuinen yksilö.

Se tulee ajan myötä, tunnet itsesi, arvostat itseäsi, et ole kenellekään velkaa selittää itseäsi, sinulla ei ole tarvetta vähätellä tai luokitella muita ihmisiä, olet onnellinen yksin tai yhdessä.

Mun ongelma on se, että olen tavannut vain vääränlaisia miehiä. Naiseudessani ja ihmisyydessäni ei ole mitään erikoisempaa.

Ap

Vierailija
127/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs miehet: miksi seurustelette kumppaninne kanssa? Ai koska hän on nainen/mies?????

Seurustelen, koska kaipaan naisen läheisyyttä, seksiä ja seuraa ja haluan jakaa elämäni hänen kanssaan iloineen ja suruineen,

Onpa outo perustelu. Sun kumppani sanoisi sua varmaan ihanaksi ja mahtavaksi, ja sä sanot että seurustelet koska kaipaat naisen läheisyyttä ja seuraa. Tämä on juuri se, mitä tarkoitan.

Ap

Just tätä sun ylimielisyyttä ja ymmärtämättömyyttä tarkoitan. Et voi sanoista nähdä sanojen taakse. Toisin sanoen, ei ole suurempaa lahjaa ihmiselle kuin vilpitön halu jakaa elämänsä toisen ihmisen kanssa. Revi siitä ja kasvata ymmärrystä.

Vierailija
128/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi seurustelet juuri kumppanisi kanssa? Naisia on maailma täynnä.

Vierailija
129/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. En mä seurustele pelkästään siksi, että mun poikaystävä on mies. Hän on paras tyyppi, jonka oon tavannut, siksi oon hänen kanssaan.

130/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. 25v mies

Sulla on varmaan vain liian yksinkertainen profiili, aika monet miehet ottaa vaan yhden tai kaksi tympeetä selfietä ja jättää profiilitekstit kirjoittamatta. tähän bonuksena vielä että aloittavat keskustelun vaan tyylini "moi, miten menee". Googlettamalla löytyy paljon hyviä vinkkejä hommaan, käytä vähän enemmän aikaa ja luo <a href="https://pakomatkalla.com/thaimaa/taydellinen-tinder-opas-thaimaahan-ja-…">hyvä tinder profiili</a> hyvä tinder profiili</a> niin pääset jo pitemmälle kuin suurin osa tinderin käyttäjistä.

Vierailija
131/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi seurustelet juuri kumppanisi kanssa? Naisia on maailma täynnä.

Sinä et vaan osaa puhua ”miestä” :D

Siis otat sanat sanoina etkä avaa mitä toinen tarkoittaa. Yritä edes ymmärtää toista ihmistä. Paasaat mutta oma ymmärryksesi ei kanna kovin pitkälle. Ehkä olet nuori tai raakile parisuhteissa.

Mutta miksi tuo mies on valinnut juuri sen naisen kun naisia on maailma täynnä? Daa.

Ne asiat kuuluvat vain heille kahdelle, ei ole sinun asiasi. Ja, onko se välttämätöntä tietää ne asiat. Valinnat on tehty ja se riittää. Teot ne merkitsevät, eivät sanat.

Vierailija
132/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. 25v mies

Kiitä onneasi, ei naiset ole sen paskan arvoisia.

Vierailija
133/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kyllä lähtee treffeille, jossa mut kohdataan naisena, ja antaa hellyyttäkin siitä hyvästä. Ehdokkaat vaan puuttuu.

134/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KaroliinaH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 25v mies

Sulla on varmaan vain liian yksinkertainen profiili, aika monet miehet ottaa vaan yhden tai kaksi tympeetä selfietä ja jättää profiilitekstit kirjoittamatta. tähän bonuksena vielä että aloittavat keskustelun vaan tyylini "moi, miten menee". Googlettamalla löytyy paljon hyviä vinkkejä hommaan, käytä vähän enemmän aikaa ja luo <a href="https://pakomatkalla.com/thaimaa/taydellinen-tinder-opas-thaimaahan-ja-…">hyvä tinder profiili</a> niin pääset jo pitemmälle kuin suurin osa tinderin käyttäjistä.

Joo, aika usein miehillä ihan naurettavan huonot profiilit

Kokeneen reppureissaajan ja aasianmatkaajan kirjoittama Vietnam matkaopas

Vierailija
135/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tuossahan se kohtaamattomuusongelma onkin. Ei kokonaiseksi kasvanut ihminen halua raakiletta, joka on "vain" mies (tai nainen). Hän haluaa toisen kokonaisen, hetero eri sukupuolta olevan ihmisen.

Mitä pidemmälle henkinen kehityksesi on edennyt, sitä vähemmän koet yhteyttä alimpien tasojen persooniin. Sitä pienempi mahdollisuus on tavata oma vastinkappaleensa.

Vierailija
136/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä samaao kuin säkin. Tulin siihen tulokseen etten jääkään tänne vaan suuntaan sopivasti sukupuolineutraaleihin maihin, kuten Tanska, Ruotsi ja Norja. Tinderissä näytti olevan kyseisistä maista kiva määrä porukkaa

Saas nähdä tärppääkö :D

Oli juttu uudesta aupair IHMISISTÄ. Sinä yksi tyttönen kehui miten Uudessa Seelandissa miehet maksoivat kaiken treffeillä, mutta ei Suomessa! Suomalaiset naiset haluaa tasa-arvoa ja prinsessaa kohtelua yhtäaikaa! Tervemenoa 🤗

Vierailija
137/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tuossahan se kohtaamattomuusongelma onkin. Ei kokonaiseksi kasvanut ihminen halua raakiletta, joka on "vain" mies (tai nainen). Hän haluaa toisen kokonaisen, hetero eri sukupuolta olevan ihmisen.

Mitä pidemmälle henkinen kehityksesi on edennyt, sitä vähemmän koet yhteyttä alimpien tasojen persooniin. Sitä pienempi mahdollisuus on tavata oma vastinkappaleensa.

Voi näitä humanistifeministit! On kyllä niin älytöntä ajattelua! Tulet olemaan katkera sinkku koko elämäsi ajan.

Vierailija
138/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vaikuttaa kuitenkin kehun kipeältä. Ei saa sanoa ”olet kaunis ja virkistävä, kuin kesäsade” mutta saa sanoa ”sinun tapasi kiteyttää asiat on ihan omaa luokkaansa, ajattelutapasi kiehtoo minua”. Molemmat on täyttä paskaa mutta ap haluaa haastaa ja olla älykäs, erilainen kuin sata muuta. Mutta kun se vaan ei ole niin.

Mitä tykkäisit jos kehu olisi ”epävarmuutesi on omalla tavallaan viehättävää, kuinka kovin ponnistelet ollaksesi erilainen etkä huomaa kelpaavasi ihan omana itsenäsi, Ilman sen kummempaa tehoilua”.

Vierailija
139/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite tykkään jos miehet kehuu ulkonäköä, tietää että ymmärtävät hyvän päälle.

Kaikkihan ne kehuu ulkonäköä, mutta mitä merkitystä sillä on? Monet kehuu vain koska haluavat olla ”hyviä tyyppejä” eivätkä edes tarkoita sitä.

Vierailija
140/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi et ole käynyt treffeillä mun kanssa.

Joku nainen kerran kommentoi treffien jälkeen että "vaikutat tosi asialliselta ja ei tullut ollenkaan sellainen fiilis että sulle kannattaisi flirttailla"

Tekiisi mieli sanoa että fiilis monesti tupppa olemaan molemmin puolinen mutta naisilla kun se rima on aina asetetttu sinne niin korkealle etttä titenikki pitäiisi kaivaaa suunnilleen merenpohjasta ja sittten upota taaas yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi