Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme KÄRSII kerrostalossa asumisesta (psykologin lausunto!), mutta kunta kunta ei silti anna meille omakotitaloa. Olemme hermoromahduksen partaalla!

Vierailija
02.05.2020 |

Eli ollaan saatu lausunto psykologilta, että minä ja lapseni kärsitään ÄÄNIYLIHERKKYYDESTÄ. Ollaan kuntaan vedottu itku kurkussa, mutta ei olla silti saatu omakotitaloa. Perheemme ei kestä yläkerran kolikoita, alakerran musiikkia, ääniä käytävältä jne. Ahdistumme ja emme pysty tekemään mitään. Miksi ahdinkoamme ei oteta tosissaan? Se on ollut valtava pettymys meille. Halutaanko, että me kuolemme?

Yhteiskunnan pettämä perhe

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

😂👌

Vierailija
62/70 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnalla EI OLE mitään omakotitaloja mitä antaa. Kuntien asunnot on aina kerrostsloja tai rivitaloja. Pyydä siirtoa hiljaiseen kerrostaloon tai rivariin.

Jos sen omakotitalon haluat se pitää VUOKRATA ITSE. Toki varmaan sossulokkina saat siihen asunistukea mutta silti se pitää ITSE HANKKIA eikä odottaa fleguna että kunta sitä alkaa sulle etsimään.

Lisäksi ihan vaan tietona että omakotitaloissa on helvetillinen melu myös. Naapuri rassaa mopoa, sahaa moottorisahalla, soittaa rumpuja, koirat haukkuu jne... en oikein usko että edes meluongelman takia haluat sinne ok taloon vaan tässä on ns sossulokin statuksen nosto kyseessä :)

Jep. Osuit naulan kantaan! Mulla mökki pienellä paikkakunnalla ja enemmän ääntä siellä on kuin kaupungissa kun yksi naapuri korjaa mökkiään ja nakuttaa aamusta iltaan (mökillä sitä korjaamista riittää ja jos ei riitä niin sitten nakutetaan vaikkapa omatekoisia linnunpönttöjä). Toinen naapuri on eläkkeellä ja sillä kaikki mahdolliset vempeleet autonkorjaukseen ja aina jokin hurina tai surina sen pihalla. Ihana aina palata kaupunkiin kun täällä kuulee vaan tasasta tieliikennettä joka oikeastaan on huminaa ja jää taka-alalle. Kummatkin aloittavat puuhastelunsa 08.00 aikoihin, joskus jopa aikaisemmin aamusta. Se siitä rauhasta ja hiljaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Omakotitalossahan ei ole äänisaastetta. Kunhan eliminoi seuraavat asiat: naapurin kiljuvat kersat ja heidän trampoliininsa, häkeissään räksyttävät hurtat, ruohonleikkurit, trimmerit, moottorisahat, sirkkelit, autoradion jumputuksen jne jne. Joo on hiljaista.

Vierailija
64/70 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama, ahdistun lentokoneessa ja kunta ei korvaa yksityiskonetta.

Tämä oli kyllä hauska. :D :D :D  Sai hyvät naurt tästä!

Vierailija
65/70 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama, ahdistun lentokoneessa ja kunta ei korvaa yksityiskonetta.

Tämä oli kyllä hauska. :D :D :D  Sai hyvät naurt tästä!

Siis naurut.

Vierailija
66/70 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan (= veronmaksajat)  pitäisi hankkia omakotitalokin, oletko ihan tosissasi?

Emme VOI elää kerrostalossa. Jokainen päivä on meille KÄRSIMYSTÄ täällä. Kunnan on tehtävä jotain.

AP

Jos tarvitsette omakotitalon, niin Etuovi.com-sivulta löytyy edullisesti kun laittaa paikkakunnaksi jonkun keskikokoisen kaupungin Uudenmaan ulkopuolelta.

Vierailija
67/70 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
68/70 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5.

Vierailija
69/70 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on akuutti tarve uudelle käsilaukulle eikä kunta tule tässäkään asiassa vastaan. :(

Vierailija
70/70 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunta ei ANNA? Mitä horiset? Hankitte omakotitalon tai rivitalon tai missä nyt haluattekaan asua. Etkä valita siitä täällä.

Ei meillä ole täältä varaa hankkia omakotitaloa, maksavat 400 000 € ja enemmän. Oletko hullu?

AP

Typerä provohan tämä mutta jos olisitte todellinen perhe niin ainoa oikea suunta teille olis joku syrjäkylä keskellä korpea. Syrjästä saa okt 20 - 30te. Eikä ole pelkoa muiden ihmisten kohtaamisesta. Kuulostaa win-win tilanteelta vai mitä. Toki itse saatte ostaa mökkinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi