Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme KÄRSII kerrostalossa asumisesta (psykologin lausunto!), mutta kunta kunta ei silti anna meille omakotitaloa. Olemme hermoromahduksen partaalla!

Vierailija
02.05.2020 |

Eli ollaan saatu lausunto psykologilta, että minä ja lapseni kärsitään ÄÄNIYLIHERKKYYDESTÄ. Ollaan kuntaan vedottu itku kurkussa, mutta ei olla silti saatu omakotitaloa. Perheemme ei kestä yläkerran kolikoita, alakerran musiikkia, ääniä käytävältä jne. Ahdistumme ja emme pysty tekemään mitään. Miksi ahdinkoamme ei oteta tosissaan? Se on ollut valtava pettymys meille. Halutaanko, että me kuolemme?

Yhteiskunnan pettämä perhe

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunta ei ANNA? Mitä horiset? Hankitte omakotitalon tai rivitalon tai missä nyt haluattekaan asua. Etkä valita siitä täällä.

Ei meillä ole täältä varaa hankkia omakotitaloa, maksavat 400 000 € ja enemmän. Oletko hullu?

AP

Täällä pikkukaupungeissa saa omakotitaloja jo 30 000€.

Täysin kuolleena syntynyt ajatus! Lapsilla on kaupungillisia harrastuksia ja halutaan elää lähellä palveluita. Kunnan on tultava vastaan!

AP

Vierailija
22/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan pettämä perhe....

pikemminkin Yhteiskunnan elättämä perhe :D 

Sitten vain rahaa säästämään niin pääsette omakotitaloon. Niin me muutkin on talomme saatu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison sisar perheineen osti edullisen pitkään tyhjänä olleen talon hevonveestä, vaikka ei ollut paljon varaa. Hän joutui kohtalaisen nuorena eläkkeelle työperäisen vamman vuoksi ja mies oli työtön. He ovat maksaneet taloa marjoilla, jotka saavat kerättyä lähes vierestä, tää sisar ei itse hirveästi jaksa, mutta vähän kerrallaan käy. Lisäksi saa kuitenkin kasavatettua itse kaikkea, joten heillä menee ruokaan aika vähän rahaa. Mies on välillä kausiluonteisissa töissä. Saivat pienet lainaerät, kun talokin oli halpa, joten kuulemma tulee halvemmaksi kuin vuokralla. Laittavat sitä vähitellen kuntoon oman jaksamisensa mukaan.

Vierailija
24/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean kautta kämppäostoksille, korotkin matalia nykyäön.

Luulen, ettei kunnalla eikä yhteiskunnalla ole mitään sitä vastaan.

Vierailija
25/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyvittuun

0/5

Vierailija
26/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison sisar perheineen osti edullisen pitkään tyhjänä olleen talon hevonveestä, vaikka ei ollut paljon varaa. Hän joutui kohtalaisen nuorena eläkkeelle työperäisen vamman vuoksi ja mies oli työtön. He ovat maksaneet taloa marjoilla, jotka saavat kerättyä lähes vierestä, tää sisar ei itse hirveästi jaksa, mutta vähän kerrallaan käy. Lisäksi saa kuitenkin kasavatettua itse kaikkea, joten heillä menee ruokaan aika vähän rahaa. Mies on välillä kausiluonteisissa töissä. Saivat pienet lainaerät, kun talokin oli halpa, joten kuulemma tulee halvemmaksi kuin vuokralla. Laittavat sitä vähitellen kuntoon oman jaksamisensa mukaan.

Ei sovellu meille! Halutaan olla kaupungissa!!!

AP

Vierailija
27/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunta ei ANNA? Mitä horiset? Hankitte omakotitalon tai rivitalon tai missä nyt haluattekaan asua. Etkä valita siitä täällä.

Ei meillä ole täältä varaa hankkia omakotitaloa, maksavat 400 000 € ja enemmän. Oletko hullu?

AP

Sitten menette vuokralle. Sylettävää valittamista.

Vierailija
28/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäkää uuteen taloon ja ostakaa itsellenne vastamelukuulokkeet siksi ajaksi (Ääniyliherkän pelastus). Vuokralla saa myös omakotitaloja, mutta täytyy muistaa, että etenkin vanhat puutalot eivät vie hyvin ulkoa tulevaa melua esim. tien tai naapurin lehtipuhaltimen ääntä.

Asunnon etsiminen on kyllä hirveän vaikeaa, kun kärsii vaivasta mitä suurin osa ihminen ei edes tiedä oikeaksi vaivaksi. Toivon, että joskus tulevaisuudessa aletaan puhumaan enemmän melusaasteesta.

Vierailija
29/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen iltaihminen, silti pitää mennä aamulla töihin. Jne.

Vierailija
30/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin takavuosina kunta jopa hommasi polttopuut valmiiksi pilkottuna perheelle jossa aikuisella pojalla ei ollut mitään sairautta ja isänsäkin olisi vielä kyennyt klapihommiin. Kaikki elivät sossun tuella, vanhemmat ja kaksi aikuista lasta. Syynä oli se kun osasivat röyhkeästi vaatia, poika oli käynyt sossussa raivoamassa. Tyyppi kävi sitten mm sulkapalloa pelaamassa ja varmaan sekin kunnan laskuun.

Vierailija
31/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastamelukuulokkeet. Tai sitten haette siirtoa hiljaisempaan paikkaan. Tai vuokraatte/ostatte itse oman.

Kunnalla on joskus myös hiljaisia taloja joissa enemmän äänieritystä ääniyliherkkiä varten.

Vierailija
32/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koivut on kaadettava. Kärsin pahasta koivuallergista.

Vierailija
33/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on oltava vitsi! Kaikkea sitä yritetään. Niinkuin ne vanhemmat, jotka käskivät lapsen esittää sokeata tukien takia .

Vierailija
34/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita omakotitaloja  tarjolla pilvin pimein yksityisillä vuokramarkkinoilla. Siitä vain selaamaan tarjontaa. Miksi kunnan pitäisi antaa teille sellainen? Vai onko tässä joku sosiaalitapaus kyseessä?

Emme suostu riistoon. Emme suostu siihen, että ahdinkoamme käytetään hyväksi.

AP

Anteeksi kuinka? Kaikki muut maksavat itse asuntonsa ja sinä vaadit KUNTAA ANTAMAAN teille jonkun asunnon?

Vierailija
35/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän on oltava vitsi! Kaikkea sitä yritetään. Niinkuin ne vanhemmat, jotka käskivät lapsen esittää sokeata tukien takia .

Totuus on tarua ihmeellisempää. Ja on ihmisiä, jotka kasvattavat lapsikatraan käymättä ollenkaan töissä kumpikaan koko aikana.

Vierailija
36/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sellainen Kokoomus-trolli tälle päivälle, surullista että moni vielä näyttää uskovan koko jutun. Tällaisten aloitusten pointtina on vaan saada kansan yleinen mielipide tukien leikkaamisen puolelle.

Vierailija
37/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon selkäsauna kyllä parantaisi ap:n yliherkkyydet.

Vierailija
38/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdy äänimaailman rikastamiseen.

T. Toimintaterapeutti

Vierailija
39/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan 1982 rakennetussa pienkerrostalossa. Tämä on alin kerros. Kylppärissä kuuluu kun joku ylempänä käy vessassa tai kulkee portaissa, kun kylppäri on portaikoin vieressä. Ulkoakaan ei kuulu paljon mitään, jos ikkunat on kiinni. Torille on 600 metriä ja tämä on rauhallinen sivukatu, jossa ei ole läpiajoa. Näin hiljaista ok-taloa voi olla vaikea löytää muualta kuin hevonpeestä.

Vierailija
40/70 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmiset jatkavat provoon vastailuaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan