Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kyllästynyt äitiyden arvosteluun ja huhupuheisiin. Eikö joku voisi auttaa?

Vierailija
02.05.2020 |

Päiväkodilla liikkuu juoruja, että meillä ei olisi lapsille yhtään ruokaa jääkaapissa tai leluja. Totuus on että näitä molempia on liikaakin.

Lisäksi liikkuu juoruja että olisin jotenkin "väsynyt" enkä käyttäisi lapsia pesulla ollenkaan. Käymme pesulla aivan normaalisti eikä lapset ole mielestäni likaisia. Päiväkodilla eräs tietty lastentarhanope on kuitenkin eri mieltä, ja on tehtaillut lasunkin tästä.

Lasten isä myös paukuttaa lasuja harva se päivä (olemme siis eronneet, yhteishuoltajuus) näistä samoista aiheista. Lisäksi että vaatetta olisi liian vähän (hän ei mm hyväksy että olen käyttänyt jo välikausivaatetta pihalla lapsilla)

Olen niin väsynyt näihin juttuihin jo.. Lastensuojelussa ollaan asiallisia, vaikka jatkuvat selvittelyt eivät tunnukaan kivoilta. He eivät avaa asiakkuutta sinne tai sosiaalihuoltoon, vaan lopuksi aina tulee soitto että ei aihetta huoleen lapsista.

Mutta oma itsetunto äitinä on ihan romuna jo. Mitä oikein teen? Mietin jo sitä, että olisko lapset kokonaan kotihoidossa, en enää uskalla päiväkodille kohta laittaa. Ja että voisko lasten vaihtotilanteissa olla joku toinen ja että nittä olisi harvemmin.

Onneksi lastensuojelussa ei uskota höpö höpö juttuja.. He käyvät meillä kotona ja todella ovat nähneet että leluja ja ruokaa on ❤

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi