Nahkahanskojen käyttö ruokakaupassa, onko se tarpeellista?
Citymarketissa naisasiakkaat ovat ottaneet tavaksi käyttää nahkahanskoja tuotteiden keräilyn aikana. Sen jälkeen koronaiset hansikkaat riisutaan kassalla ja niitä pidetään toisessa kädessä kun tuotteet laitetaan hihnalle. Onko järkevää?
Kommentit (14)
Jos hanskat ovat aitoa genuiinin nahkaa niin tottakai on järkevää!
Huomenta, nahkahanskafettari! Pääsitkö viikonloppulomalle?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käyttäny hanskoja jo ennen koronaa. Pidän ne kyllä kokoajan kädessä, paitsi maksamisen ajaksi otan toisen hanskan pois ja sillä kädellä otan pankkikortin taskusta. Sit hanska takasin käteen. Kotona käsienpesu, ostokset kaappiin ja vielä käsipesu. Hanskat jätän lattialle odottamaan seuraavaa kauppareissua.
Olet minä.
Kauppojen ovilla pitäisi jakaa foliohattuja hysteerikoille.
Pidän hanskat kädessä koko kauppareissun ajan. Saan kyllä kortin lompakosta hanskat kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, nahkahanskafettari! Pääsitkö viikonloppulomalle?
Michael?
Kauppaan lähtiessä käsien pesu. Parkkipaikalla otan autossa hantin paikalta olevasta laatikosta uudet kumihanskat taskuun kauppaan mennessä. Kävelen pesupaikalle, pesen&kuivaan kädet. Laitan kumihanskat käteen, otan kärryt, teen ostokset. Pakattuani ostokset autoon, palautan kärryt, hanskat roskiin ja autossa käsidesiä reilusti. Kotiin tullessa käsien pesu; ostosten purkamisen jälkeen käsien pesu.
Hanskat kädessä ei tule koskettua omaan naamaan.
Apu se on pienikin apu.
Vierailija kirjoitti:
Pidän hanskat kädessä koko kauppareissun ajan. Saan kyllä kortin lompakosta hanskat kädessä.
Samoin. Aikaisemmin käytin hanskoja vain tankatessa.
Aaaah. Natisevat nahkahanskat. Uiiih!
Ei ole järkeä, koska et voi pestä niitä hanskoja. Keräät siis niillä pöpöt sen sijaan että pesisit / dedifioisit kätesi mennen tullen.
Nahkaiset panohanskat kaupassa aina kädessä! Koskaan ei tiedä milloin tulee halu panna omaan käteen.
Kiitos vinkeistä. Tälläiset tuli hankittua :D
https://www.partyking.fi/foliohattu.html
https://www.sauso.com/tuotteet/arvo-lammasnappa-silkkivuori/
Mä oon käyttäny hanskoja jo ennen koronaa. Pidän ne kyllä kokoajan kädessä, paitsi maksamisen ajaksi otan toisen hanskan pois ja sillä kädellä otan pankkikortin taskusta. Sit hanska takasin käteen. Kotona käsienpesu, ostokset kaappiin ja vielä käsipesu. Hanskat jätän lattialle odottamaan seuraavaa kauppareissua.