Miksi niin moni mies valittaa seksin puutteesta
Ei vaimon tehtävä ole olla mikään reikä ja miesten halujen jatkuva tyydyttäjä. Plus kodinkone ja lasten hoitaja.
Mitä enemmän tutustun miehiin sitä varmempi olen etten uutta ukkoa halua.
Kommentit (109)
Koska niin moni nainen pihtaa. Lisäksi useimmat miehet ovat kunnollisia, kun eivät suoraa päätä mene vieraisiin.
Oletko miettinyt, että ehkä sinussa on se vika kun et halua eikä miehessä joka haluaa?
On ihan yhtä oikein haluta kuin olla haluamatta s*ksiä. Tärkeintä on, että halut kohtaavat.
Koska se on veemäistä jos halut ei kohtaa.
T. Nainen
Mies pihtaa sängyssä vaimoltaan orgasmeja ja sitten ihmettelee, miksi vaimo ei anna sitä reikää.
Jos seksin seuraus miehelle olisi kipeä muna ilman orgasmia niin eipä mieskään hinkuisi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies pihtaa sängyssä vaimoltaan orgasmeja ja sitten ihmettelee, miksi vaimo ei anna sitä reikää.
Jos seksin seuraus miehelle olisi kipeä muna ilman orgasmia niin eipä mieskään hinkuisi seksiä.
Mitä jos molemmat huolehtisivat omista orgasmeistaan. Miksi yleensä mennä naimisiin, jos joka asia on enemmän tai vähemmän vallankäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tähän talouteen uutta akkaa jos tuo nykyinen lähtee.
t. Mies
Eikä meille
Kaikki pääsisivät vähemmällä jos maksullisten palveluiden saaminen olisi tehty helpommaksi Suomessa. Sitten ihmetellään kun on puutteessa olevia vihaisia miehiä ja naisia toistensa kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos molemmat huolehtisivat omista orgasmeistaan. Miksi yleensä mennä naimisiin, jos joka asia on enemmän tai vähemmän vallankäyttöä.
Olet oikeassa. Mies voisi lopettaa naisen käyttämisen runkkualustanaan ja ottaa vastuun omista orgasmeistaan. Nainenhan tässä kuviossa on se, joka ne omat orgasminsa itselleen tuottaa. Ainoastaan mies vaatii toisen kehoa omaksi runkkualustakseen.
Molemminpuolinen, rakastava, toisen huomioonottava ja vuorovaikutteinen seksi olisi sitten toinen vaihtoehto, siinä molemmat saisivat yhdessä.
Tuolla asenteella on parempi, että molemmat runkkaavat orgasmin itselleen, jolloin vaimonkin alapää pysyy hyvinvoivana.
Miehen tarjoama elintaso kelpaa, mutta rakkaus ja seksi ei.
Tyypillistä menoa kautta vuosituhanten.
Tuon takia miehelle on luonnollista vain hankkia se rakastajatar sivuun tai käyttää maailman vanhinta palvelua.
Tämä on ihan normaalia ihmismäistä käyttäytymistä sivistyneesti. Näin on tehty aina kun törmätään siihen tosiseikkaan ettei avioliitto toimi kuten kristilliset kirkot sen määritteli.
Mies ei ole yksiavioinen ja vaimo aina menettää halunsa biologisista syistä.
Tietenkin järjestely vaatii sen että mies on varakas ja maksulliset tai rakastajatar ei vie perheen tuloja merkittävästi. Tämä on tärkein seikka.
Siksi vähemmän tienaavan pitääkin tehdä vähintään pitkää päivää saavuttaakseen oikeudet toteuttaa omaa biologiaansa suojaseksiä unohtamatta.
Eipä tietenkään ole mutta sillä "Reijällä" kätevästi saa asiat menemään haluamaansa suuntaan. Varsinkin silloin kun estää mieheltä pääsyn siihen reikään. Tee temppuja kuten koira, niin saat namia ehkä....
Koska sillä tavalla saa läheisyyttä ja kosketusta?
Olen tuota minäkin miettinyt, kun tuosta nykyisestä naisesta sinkkuunnun niin kyllä se oli sitten siinä. Ei vaan jaksa naistaloutta. Se saa pitää lapset yms. Kyllä mä ne ruokot maksan, jos tästä helvetistä joskus vaan irti pääsen.
Sen jälkeen kerran viikossa tsekkitytölle. Se ei soita perään, valita kaikesta tyhjästä. Imee kuin Electrolux ja katsoo samalla silmiin. Jotain mitä mun nainen ei ole tehnyt enää 12 vuoteen. Kaikein tärkeintä kun meillä on pölyhiukkasten poistaminen matottomalta lattialta ja lapsille kiroilu.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tietenkään ole mutta sillä "Reijällä" kätevästi saa asiat menemään haluamaansa suuntaan. Varsinkin silloin kun estää mieheltä pääsyn siihen reikään. Tee temppuja kuten koira, niin saat namia ehkä....
Kertoisitko, mitä nainen sitten mielestäsi saa? Tarkoitatko, että mies kerran viikossa osallistuu kotitöihin, jotta saa kylmiltään runkata itsensä puolisonsa reikään?
Kuulostaa aika hirveältä naisen kannalta, joka maksaa menot 50/50, tekee kotityöt 100 %:sti 6 päivänä viikossa ja orgasmin sijaan saa "rakastelusta" kipeän alapään.
Mies on 50v, tulee nykyään tosi nopeesti, minuutti tai 2. Siihen lisätään se, ettei tykkää esileikistä. Ihan itse hoidellaan itsemme, minä pari kertaa viikossa, mies pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko, mitä nainen sitten mielestäsi saa? Tarkoitatko, että mies kerran viikossa osallistuu kotitöihin, jotta saa kylmiltään runkata itsensä puolisonsa reikään?
Kuulostaa aika hirveältä naisen kannalta, joka maksaa menot 50/50, tekee kotityöt 100 %:sti 6 päivänä viikossa ja orgasmin sijaan saa "rakastelusta" kipeän alapään.
Ei se ilmiö ole noin selkeästi havaittavissa? Se on hienovarasita ohjailua, joka tulee monelta ihan luonnostaan. Riitely/erimieltä oleminen vähentää todenäköisyyttä ja myöntyminen/periksiantaminen lisää sitä todenäköisyyttä. Ei tietenkään takaa saantia, mutta lisää todenäköisyyttä.
Minä myös toivoisin seksin kestävän enemmän kuin pari minuuttia. Mies on ostanut mulle seksivaatteita ja - leluja, mutta mieluummin käytän niitä yksin.
Minulla on aika masentava kuva omasta sukupuolesta (naiset). Sikäli kuin näen, aika moni kieltäytyy seksistä ja huomionosoituksista ylipäänsä siksi, että oma itsetunto on jotenkin niin repaleisella pohjalla, että läheiset ihmissuhteet pitää rakentaa valtapelien varaan eikä avoimmuuteen ja reiluun peliin. Miehet, katsokaa valitsemanne nainen tarkkaan. Jos haistatte mitään pompottelua, "testailua", valtapeliä -> vaihtakaa toiseen naiseen. Ei ole kaiken sen draaman arvoista jäädä.
Valittaahan naisetkin seksin puutteesta?
Ei tule tähän talouteen uutta akkaa jos tuo nykyinen lähtee.
t. Mies