Miksi niin moni mies valittaa seksin puutteesta
Ei vaimon tehtävä ole olla mikään reikä ja miesten halujen jatkuva tyydyttäjä. Plus kodinkone ja lasten hoitaja.
Mitä enemmän tutustun miehiin sitä varmempi olen etten uutta ukkoa halua.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tietenkään ole mutta sillä "Reijällä" kätevästi saa asiat menemään haluamaansa suuntaan. Varsinkin silloin kun estää mieheltä pääsyn siihen reikään. Tee temppuja kuten koira, niin saat namia ehkä....
Kertoisitko, mitä nainen sitten mielestäsi saa? Tarkoitatko, että mies kerran viikossa osallistuu kotitöihin, jotta saa kylmiltään runkata itsensä puolisonsa reikään?
Kuulostaa aika hirveältä naisen kannalta, joka maksaa menot 50/50, tekee kotityöt 100 %:sti 6 päivänä viikossa ja orgasmin sijaan saa "rakastelusta" kipeän alapään.
Ei se ilmiö ole noin selkeästi havaittavissa? Se on hienovarasita ohjailua, joka tulee monelta ihan luonnostaan. Riitely/erimieltä oleminen vähentää todenäköisyyttä ja myöntyminen/periksiantaminen lisää sitä todenäköisyyttä. Ei tietenkään takaa saantia, mutta lisää todenäköisyyttä.
Siis sinut yllättää se, että jos riitelette, vaimon halukkuus seksiin laskee?
Tai jos nainen ei saa tahtoaan läpi niin todenäköisyys pienenee. Se on vallankäyttöä.
Sun halukkuus ilmeisesti nousee potenssiin sata, jos nainen on toista mieltä saunakaljojesi tarpeellisuudesta ja jäät ilman niitä?
Kenenkään halut eivät ole tasaisia ja mielen pahoittaminen laskee niitä. Esim. miesten halukkuus laskee tutkitusti, jos suosikkijoukkuen häviää. Pihtaavatko miehet siis mielestäsi jalkapallon varjolla?
En ymmärrä ihmisten kitinöitä seksistä/parisuhteesta. Jos ei ole tyytyväinen, niin miksi ei elä yksin ja hoitele tarvittaessa itsensä? Kenenkään velvollisuus ei ole pitää toista tyytyväisenä, eikä ole mitään syytä moittia toista sukupuolta. Todella outoa arvostella esim. puolisoa, jonka on itse valinnut ja jonka kanssa ei ole pakko olla.
T. 55v onnellinen ikisinkku
marjukka78 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaltsu kirjoitti:
Olen tuota minäkin miettinyt, kun tuosta nykyisestä naisesta sinkkuunnun niin kyllä se oli sitten siinä. Ei vaan jaksa naistaloutta. Se saa pitää lapset yms. Kyllä mä ne ruokot maksan, jos tästä helvetistä joskus vaan irti pääsen.
Sen jälkeen kerran viikossa tsekkitytölle. Se ei soita perään, valita kaikesta tyhjästä. Imee kuin Electrolux ja katsoo samalla silmiin. Jotain mitä mun nainen ei ole tehnyt enää 12 vuoteen. Kaikein tärkeintä kun meillä on pölyhiukkasten poistaminen matottomalta lattialta ja lapsille kiroilu.
Kauhea kirjoitus, mutta näin naisena haluan kuitenkin oppia ymmärtämään miehiä. Tällä palstalla ja muuallakin on kauheaa hapatusta, joka ei mitenkään halua huomioida toista osapuolta eli miestä. Ehkä tyhmänä teininä ostin puheet siitä, kuinka miehet ovat vain seksin perään, mutta nyt olen aikuinen ihminen ja ymmärrän miesten puolta paljon paremmin ja oman vastuuni heidän kanssaan. Minusta on ihan kohtuullista ja hienoa, että naiselta odotetaan oma osuus asioissa. On surullista, että normaaleja ja kohtuullisia asioita pitää joltain maksulliselta käydä ostamassa. Hyi. Toivottavasti naiset kasvavat ihmisinä tämän koronan ja sen jälkipyykin myötä.
Hyi, yäk, ällö millasia ihmisiä!
Mä en siis voi käsittää et Nainen lähtee tuolle!
Kyllä mieheltäkin voi odottaa tyydytystä ja apua suhteessa, ei Naisen tehtävä ole olla imemässä ja ottamassa kaikkea, se on tasan miehen vastuulla osallistua perheen töihin ja niin et kun kaikki on hoidettu niin voidaan käpertyä kaikkaan!
Puhutaanko ensin rahasta ja niistä perheen laskuista ennen kuin alat riehua siitä, mitkä asiat ei kuulu naiselle?
Todellakin jos mies maksaisi kaikki juoksevat kulut ja pitäisi minusta hyvää huolta ja suojelisi minua, minusta olisi ihan asiallista imeä ja olla mukana hänen tarpeissaan myös. Ihan normaalia vastavuoroisuutta. Vastavuoroisuus on ilmeisesti ihan vieras käsite palstalaisille. Minusta olisi ihanaa löytää hyvä mies, joka haluaa juuri minun tekevän tuollaisia asioita hänelle. Ei ole mitenkään itsestäänselvyys löytää elämässä tällaisia asioita itselleen.
Joo mäkin ihmettelen tätä. Minäkin antaisin vähintään pari kertaa päivässä. Valhetta noi pihtausjutut.
No joo eipä ole osunut kohdalle, harvinaisempaa tuo mutta varmasti näinkin on.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tietenkään ole mutta sillä "Reijällä" kätevästi saa asiat menemään haluamaansa suuntaan. Varsinkin silloin kun estää mieheltä pääsyn siihen reikään. Tee temppuja kuten koira, niin saat namia ehkä....
Juuri tämän takia olen todennut elämänlaatuni olevan korkeampi ilman naista kuin suhteessa.
M45
Vierailija kirjoitti:
No entä me naiset jotka tarvittaisiin joka päivä muttei saada? Ei ole helppoa, voin kertoa. :(
Saisinpa edes kerran viikossa. :(
Vierailija kirjoitti:
Miehet kehittyvät henkisesti hitaammin kuin naiset. Monet miehet minun iässäni 27v ovat silti vielä emotionaalisesti lapsen kengissä. Mistään ei oteta vastuuta, odotetaan että saa kaiken kuin manulle illallinen, ei osata keskustella eikä puhua tunteista. Säälittävää. Ei herätä haluja. Tunnen monia sinkku miehiä ja noin 1/5 miehistä joita tapaan oikeasti kohtelevat minua kuin tuntevaa ihmistä ja osaavat keskustella fiksusti ilman passiivisaggressiivista murjotusta. Tekee mieli miestä jos mies hoitaa minun nautintoni, hyppykengässä hoidan myös hänen. Helppoa. Miksi ei osata arvostaa ja keskustella josta kumpikin hyötyisi yhtä paljon. Monet miehet elävät ihme fantasiamaailmassa kun todellisuutta ei uskalleta kohdata. Olen nykyään ihan syystä sinkku ja hankin rakastajia ja fwb enimmäkseen jotka oikeasti haluavat minun nautintoani.
Tuo on totta. Minäkin kasvoin täysi-ikäiseksi vasta noin 35 vuotiaana.
Täytyy todeta että kolmevitosesta lähtien olen ymmärtänyt paljon enemmän ihmisyyttä. Siis siinä mielessä ettei asioita voi ymmärtää tai tehdä mitään järkeviä päätelmiä. Asiat nyt vain ovat miten ovat ja niiden kanssa pitää elää.
Eli eräällä tavalla passiivisemmaksi tulee ikääntyessä. Nuorena jaksaa vielä riidellä ja pistää vastaan epäkohtia, mutta vanhemmiten sitä vain hyväksyy kaiken.
Meni pitkään tajuta että naisten haluttomuus ei ikinä johtunutkaan minusta tai miehistä ylipäätään. Se on hormonaalinen juttu ja ihmiset on kuin eläimiä.
Haluttomuus on normaalia kun nainen on hankkinut poikasia. Ei minun miehenä pidä tuntea siitä alemmuutta että olisin jotenkin huono, päinvastoin!
Paljon löytyy nuoria naisia jotka osoittaa kiinnostusta.
Niin moni mies tuntee itsensä huonoksi naisensa haluttomuuden takia. Myös syyllisyyttä siitä että on likainen himokas eläin, joka ei välitä lainkaan perheestä vaan ainoastaan seksistä.
Asiat nyt vain ovat niin ja turha siitä on tuntea mitään syyllisyyttä. Seksin jälkeen parkkipaikalla auton takapenkillä tai kesällä puistossa jossain syrjässä, sen jälkeen voi taas olla isäkin ja aviomies.
Hommat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen ja ei se järkeilemällä toimi tai itseään syyllistämällä.
Se menee niin että noudatetaan luonnollista vaistoa ja tästä on hyvä isyys ja aviomiehyys tehty.
Ei järkeilyä tai moralisointia, vaan seurataan luontoa.
Kaikesta ei kotona tarvitse kertoa. Muistan hyvin itse kun isä oli hyvin masentunut ja alakuloinen, nyt tiedän miksi hän oli niin harmaa.
Hän ei koskaan uskaltanut seurata luontoaan ja elää luonnollista miehen elämää.
Ja se ei ole koskaan pois hyvästä isyydestä tai että olisi surkea aviomies. Ei todellakaan!
Tsemppiä kaikille miehille jotka tunnette itsenne paskaksi. Ette te ole. Olette hyviä jätkiä kaikki!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisten kitinöitä seksistä/parisuhteesta. Jos ei ole tyytyväinen, niin miksi ei elä yksin ja hoitele tarvittaessa itsensä? Kenenkään velvollisuus ei ole pitää toista tyytyväisenä, eikä ole mitään syytä moittia toista sukupuolta. Todella outoa arvostella esim. puolisoa, jonka on itse valinnut ja jonka kanssa ei ole pakko olla.
T. 55v onnellinen ikisinkku
Moni varsinkaan mies ei todellakaan valitse puolisoaan, vaan tyytyy siihen mikä itselle oli mahdollisuuksien rajoissa. Toki voi jättäytyä yksin, mutta monelle se aiheuttaa henkisiä ongelmia ja syrjäytymistä.
Miesten pitäisi sulkea silmät ja tunnustella luontoaan. Nostaa sieraimia ylöspäin ja seurata vainuaan.
Lopettaa se tekopirteä koti-isä pelleily.
Ottaa vähän omaa aikaa joka päivä parituntia.
Muuten syntyy vain katkeruutta. Se on ainoa keino olla hyvä iskä ja hyvä aviomies naiselle joka ei enää seksiä halua biologisista/hormonaalisista syistä.
Ja aika usein ne halut kyllä herää kun vaimo huomaa että mieshän kelpaa ja vetää puoleensa nuoria naisia.
Siinä vaiheessa todellisuus iskee kovaa päin naamaa ja sointu muuttuu kotona.
Miesten pitäisi vaan olla miehiä ja seurata vainuaan.
Eikä miellyttää vasten luontoaan ja pelätä omaa rakastaan.
Se aiheuttaa vain ikävän kierteen jossa miehestä tulee hiiri ja nainenkin alkaa halveksua tätä ihan uusin ja omalaatuisin silmin.
Mies on kuin moottoripyörä. Se ajaa tuulta vasten ja tulee aina joskus kotiin töistä tai muista reissuiltaan.
Tämä on se luonnollinen tapa.
Vierailija kirjoitti:
Koska niin moni nainen pihtaa. Lisäksi useimmat miehet ovat kunnollisia, kun eivät suoraa päätä mene vieraisiin.
Niihin haluihin vaikuttaa aika moni asia. Esimerkiksi meillä mies on nyt käyttänyt paljon aikaa omiin harrastuksiin, kun taas minä olen päivät töissä ja illat lapsen kanssa. Viikonloppuina lapsen kanssa.
En ole pahemmin päässyt rentoutumaan ja purkamaan stressiä, joka taas vaikuttaa moneen muuhun asiaan.
Ei vaan huvita eikä kiinnosta. Nyt mies lupaili kovasti, että minäkin pääsisin enemmän viettämään Vapaa-aikaa, mutta saa nyt sitten nähdä.
Minäkin huijasin itseä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kehittyvät henkisesti hitaammin kuin naiset. Monet miehet minun iässäni 27v ovat silti vielä emotionaalisesti lapsen kengissä. Mistään ei oteta vastuuta, odotetaan että saa kaiken kuin manulle illallinen, ei osata keskustella eikä puhua tunteista. Säälittävää. Ei herätä haluja. Tunnen monia sinkku miehiä ja noin 1/5 miehistä joita tapaan oikeasti kohtelevat minua kuin tuntevaa ihmistä ja osaavat keskustella fiksusti ilman passiivisaggressiivista murjotusta. Tekee mieli miestä jos mies hoitaa minun nautintoni, hyppykengässä hoidan myös hänen. Helppoa. Miksi ei osata arvostaa ja keskustella josta kumpikin hyötyisi yhtä paljon. Monet miehet elävät ihme fantasiamaailmassa kun todellisuutta ei uskalleta kohdata. Olen nykyään ihan syystä sinkku ja hankin rakastajia ja fwb enimmäkseen jotka oikeasti haluavat minun nautintoani.
Täytyy todeta että kolmevitosesta lähtien olen ymmärtänyt paljon enemmän ihmisyyttä. Siis siinä mielessä ettei asioita voi ymmärtää tai tehdä mitään järkeviä päätelmiä. Asiat nyt vain ovat miten ovat ja niiden kanssa pitää elää.
Eli eräällä tavalla passiivisemmaksi tulee ikääntyessä. Nuorena jaksaa vielä riidellä ja pistää vastaan epäkohtia, mutta vanhemmiten sitä vain hyväksyy kaiken.
Meni pitkään tajuta että naisten haluttomuus ei ikinä johtunutkaan minusta tai miehistä ylipäätään. Se on hormonaalinen juttu ja ihmiset on kuin eläimiä.
Haluttomuus on normaalia kun nainen on hankkinut poikasia. Ei minun miehenä pidä tuntea siitä alemmuutta että olisin jotenkin huono, päinvastoin!
Niin moni mies tuntee itsensä huonoksi naisensa haluttomuuden takia. Myös syyllisyyttä siitä että on likainen himokas eläin, joka ei välitä lainkaan perheestä vaan ainoastaan seksistä.
Asiat nyt vain ovat niin ja turha siitä on tuntea mitään syyllisyyttä. Seksin jälkeen parkkipaikalla auton takapenkillä tai kesällä puistossa jossain syrjässä, sen jälkeen voi taas olla isäkin ja aviomies.
Hommat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen ja ei se järkeilemällä toimi tai itseään syyllistämällä.
Se menee niin että noudatetaan luonnollista vaistoa ja tästä on hyvä isyys ja aviomiehyys tehty.
Kaikesta ei kotona tarvitse kertoa. Muistan hyvin itse kun isä oli hyvin masentunut ja alakuloinen, nyt tiedän miksi hän oli niin harmaa.
Ja se ei ole koskaan pois hyvästä isyydestä tai että olisi surkea aviomies. Ei todellakaan!
Tsemppiä kaikille miehille jotka tunnette itsenne paskaksi. Ette te ole. Olette hyviä jätkiä kaikki!
Huokaus, mitä p**skaa. Naisen seksuaalinen huippu on 39-40-vuotiaana. Kyllä se on niin, että suurin osa miehistä ylläpitää falskia narsismiaan ja kuvittelee olevansa kuin mitäkin oreja. Suurin osa miehistä on SURKEITA sängyssä eivätkä osaa naista tyydyttää. Nykyinen mieheni osaa tämän homman ja kas kummaa, haluan seksiä joka ikinen viikko ja useammankin kerran! Joten katse nöyrästi peiliin, miehet ja alkakaa arvostaa naisianne ja opetelkaa hyviksi sängyssä.
Tämän ketjun jälkeen suosittelen naisia tosiaankin päästämään äijänsä takaisin luontoon. Ovi auki ja antaa mennä, juoskaa levittämään siementä, eläimiä kun näköjään edelleen ovat. Takas ei tarvi tulla leikkimään aviomiestä sen jälkeen, ihan saa luontoaan toteuttaa keskenään.
Ihmettelen aina tätä ristiriitaa. Suhteeseen halutaan seksuaalisesti aktiivinen nainen, mutta tämän pitäisi suhteen alkaessa olla mieluiten neitsyt.
Seksistä pitäviä naisia nimitellään mitä kammottavammilla nimityksillä, mutta sitten suhteessa kuitenkin valitetaan, kun ei ole tarpeeksi aktiivista.
Mieskin voi olla väsynyt, sohvalla makaava laiskimus. Ei me mitään kotikoneita olla. Hyvä se on toiselta olla vaatimassa. Mies.
En valita. Olen saanut seksiä kerran 52-vuotisen elämäni aikana, ja voin kuolla onnellisena sen asian osalta.
Likaiset runkkualustat kirjoitti:
Miehen tarjoama elintaso kelpaa, mutta rakkaus ja seksi ei.
Tyypillistä menoa kautta vuosituhanten.
Tuon takia miehelle on luonnollista vain hankkia se rakastajatar sivuun tai käyttää maailman vanhinta palvelua.
Tämä on ihan normaalia ihmismäistä käyttäytymistä sivistyneesti. Näin on tehty aina kun törmätään siihen tosiseikkaan ettei avioliitto toimi kuten kristilliset kirkot sen määritteli.
Mies ei ole yksiavioinen ja vaimo aina menettää halunsa biologisista syistä.
Tietenkin järjestely vaatii sen että mies on varakas ja maksulliset tai rakastajatar ei vie perheen tuloja merkittävästi. Tämä on tärkein seikka.
Siksi vähemmän tienaavan pitääkin tehdä vähintään pitkää päivää saavuttaakseen oikeudet toteuttaa omaa biologiaansa suojaseksiä unohtamatta.
Mikä hemmetin elintaso. Me tienaa me miehen kanssa yhtä paljon, laskut maksetaan puoliksi.
Ja mies voi toki lähteä etsimään sitä halukkaampaa rakastajatarta, mutta tämä meidän parisuhde ei silloin enää jatku.
Ja minulla haluttomuus johtuu siitä, etten saa tarpeeksi omaa aikaa palkkatöitä, lapsen- ja kodinhoidolta. Mies on käyttänyt runsaasti aikaa omissa harrastuksissaan.
Ei vaan jaksa eikä kiinnosta. Kun illalla pääsee sänkyyn, niin uupuneessa mielessä on tasantarkkaan vain nukkuminen ja lepääminen.
Kysymyksen asettelu on taas yhdellä voimaantuneella sekopäällä väärin.
Ei valita ja ole huoleti, sinä et ole yhdenkään miehen short-listalla reiäksi, saatika parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin huijasin itseä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus, mitä p**skaa. Naisen seksuaalinen huippu on 39-40-vuotiaana. Kyllä se on niin, että suurin osa miehistä ylläpitää falskia narsismiaan ja kuvittelee olevansa kuin mitäkin oreja. Suurin osa miehistä on SURKEITA sängyssä eivätkä osaa naista tyydyttää. Nykyinen mieheni osaa tämän homman ja kas kummaa, haluan seksiä joka ikinen viikko ja useammankin kerran! Joten katse nöyrästi peiliin, miehet ja alkakaa arvostaa naisianne ja opetelkaa hyviksi sängyssä.
Kenen kanssa treenataan kun omaa ei kiinnosta?
Hyi, yäk, ällö millasia ihmisiä!
Mä en siis voi käsittää et Nainen lähtee tuolle!
Kyllä mieheltäkin voi odottaa tyydytystä ja apua suhteessa, ei Naisen tehtävä ole olla imemässä ja ottamassa kaikkea, se on tasan miehen vastuulla osallistua perheen töihin ja niin et kun kaikki on hoidettu niin voidaan käpertyä kaikkaan!