Elvytysseteli 100€, mihin käytät?
Tuleekohan siihen ylöskirjoitetuksi ne paikat, joihin se käy?
Hei siis nyt, Li Li, tämä nöyryyttäminen loppuu kohta!
Kommentit (77)
Rehellistä rahaa vaan eikä mitään kuponkeja.
En aijo käyttää koska haluan että suomen talous tuhoutuu. Ihan tarkoituksella olen pihistellyt niin paljon kuin mahdollista siitä alkaen kun tuli tää korona.
Mitä nöyryyttämistä siinä on, että halutaan tukea kulttuurialaa ym. nyt yleisökadosta kärsiviä aloja? Jätä seteli käyttämättä, jos ahdistaa. Itse otan ilolla vastaan satasen edestä teatteria, musiikkia yms.
Lähellä olevaan mini-kivijalkaliikkeeseen laittaa ripsienpidennykset!
t. anteeks omat ripset mutta ootte mitättömät
Vierailija kirjoitti:
Juu, ehdottomasti kannattaa tukea kaljaveikkojen kaljarahastoa satasella. Tai huumeveikkojen huumerahastoa. tms.
Onko se nyt sitten varmistettu, että sellaiset saadaan? Eikö se ollut jotain "vasemmisliitto esittää, että blaablaa"
Jos tulisi kuponki, niin käyttäisin varmaan ompeluliikkeeseen.
Tosin toivon totisesti, ettei tule. Minulla ei ole päätähuimaavat vuositulot vaan ihan normaalit, mutta tiedän, että ilmaista rahaa ei ole ja keskituloisena sitä ei ole myöskään ylimääräistä. Maksan siis kyllä jossain vaiheessa takaisin tuon satasen ja myös muutaman muun satasen, joko veroina tai leikkauksina. Paljon mieluummin olen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt sitten varmistettu, että sellaiset saadaan? Eikö se ollut jotain "vasemmisliitto esittää, että blaablaa"
Ei kai ole varmistettu, ollut varmaankin just tollanen ehdotus. Uskon sen vasta kun saan.
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluisa vappusatanen. Laittaisin osakkeisiin tuonkin.
Miten ajattelin sijoittaa osakkaisiin setelin, joka ei ole konkreettisesti rahaa, vaan lahjakorttityyppinen seteli, joka käy esim. kulttuuripaikkoihin, parturi-kampaamoon tms.?
Vierailija kirjoitti:
Minä en lastani satasesta myy
Ei sitä kukaan ole sinulta ostamassakaan. Jotain rajaa nyt näihin harhoihin!
Vierailija kirjoitti:
En aijo käyttää koska haluan että suomen talous tuhoutuu. Ihan tarkoituksella olen pihistellyt niin paljon kuin mahdollista siitä alkaen kun tuli tää korona.
TaiJotko ja oiJotko myös?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä saa rahana tilille, vaan se on 100 euron arvoinen kuponki jonka voi käyttää palveluiden maksamiseen. Teatteri, elokuvateatteri, kampaaja, kotisiivooja, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ehdottomasti kannattaa tukea kaljaveikkojen kaljarahastoa satasella. Tai huumeveikkojen huumerahastoa. tms.
Sanoo heebo joka laittaisi satasen osakkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä osakkeita ostaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo heebo joka laittaisi satasen osakkeisiin.
No paljonko sinä olet laittanut osakkeisiin?
Onko seteli käypä Itä-Eurooppalaiselle prostituoidulle?