Miksi miehen pitäisi tehdä aloite?
Millä feministit perustelevat itselleen, että miehen pitäisi vielä nykyaikanakin tehdä aloite naiselle? Tai avata ovi, kantaa kauppakassit jne...
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan se ei ole koskaan tuottanut toivottua tulosta mun kohdalla. Olen kokeillut 3 kertaa. Miehet, jotka ovat olleet kiinnostuneita ovat tehneet aloitteen.
Harva mies on päätynyt parisuhteeseen vain parien pakkien jälkeen. Jos siitä vetäisi samat johtopäätökset kuin sinä, olisimme jo kuolleet sukupuuttoon.
Aika monella oli siinä pakit saaneiden naisten keskustelussa käynyt just noin ettei miehiä kiinnostanut aloitteellinen nainen. Kiitä muita miehiä tästä hyvästä. Samat tyypit menee makkarissakin täysin jäihin.
Eli väität, että niitä miehiä olisi ehkä kiinnostanut "metsästää" näitä naisia, mutta nainen omalla aloitteellisuudellaan pilasi mahdollisuutensa?
Mies kuin mies lähestyy vaikka vodka ryypyn saattelemana sitä heidän mielestään oikeaa. Motivaation pitää olla oikeasti korkea. Muut menee kategoriaan pano/hylky
Miksi naiset eivät sitten tasa-arvon nimissä tee samoin?
Kyllä lähestyy jos kiinnostuu. Vodkaryyppy taitaa toimia enemmän miehiin niin että kaikki naiset alkaa yhtäkkiä kiinnostaa. Miksi näin?
Kaikki naiset näyttää kauniilta vodkaryypyn jälkeen ("yhden vain otin") ja niitä yritetään yksi kerrallaan. Kaikki näyttävät ihan oikeilta ja motivaatio on korkea. Miksi ei tärppää, miksi yksikään nainen ei tartu koukkuun? Vaikka kävisi aikaa säästääkseen pöytä kerrallaan naisia läpi?
Sama mies selvin päin. Kun nainen on kiinnostunut selvin päin olevasta tavallisen tuntuisesta miehestä, nainen on miehen mielestä ehkä kyläpyörä joka saa pakit? Tai menee kategoriaan pano / hylky?
Ei ole loogista. Ei edes miehen logiikalla.
Olisit lukenut edellä olevan vastauksen. Naisillakin on muuten nykyaikana havaittu kohonneita testosteronipitoisuuksia veressä mm. lisääntyneen liikunnan ja äkkiseltään tarkistettuna stressaavan työn takia, eli kyllä stressi on nostanut joidenkin mieshormooneja. Kyseisestä hormoonista on etua juurikin tuossa tapauksessa missä tarvitaan itsevarmaa olemusta sekä parempaa stressinsietokykyä. Toisella sivulla eräs sanoi teston lisäävän paineensietokykyä minkä avulla yleensä miehet ovat uskaltaneet lähestyä pakkien uhallakin. Nyt tätä voidaan nähdä tehtävän naistenkin toimesta, joskaan ei kaikkien naisten ja sekin on täysin selitettävissä olevaa.
Vierailija kirjoitti:
N31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valivali. Voit odottaa kammarissasi että instabeibet tulevat hakemaan sinut sieltä, mutta älä pidätä hengitystäsi sitä odotellessa.
En puhunut itstäni vaan ihmettelen toiveiden vastakkaisuutta.
Kenen toiveiden? Mene kysymään siltä.
Naisten. Minusta monen tasa-arvon tavoittelu on valikoivaa. Halutaan säilyttää itselle edulliset asiat, mutta muuttaa epäedulliset.
Puhut ilmeisesti konservatiivisista naisista, etkö? Yksinkertaisesti et ota sellaista
Vähissä on niin edistykselliset feministit, jotka haluavat olla aloitteellisia parinmuodostuksessa.
Jos noin on, niin eikö ole helpointa antaa heidän jäädä yksin? Kukaan ei pakota tekemään heille aloitteita, vai pakottaako?
Ei pakota. Minä vain ihmettelen, miksi muuten tasa-arvoinen nykynainen tässä kohtaa taantuu syvälle menneisyyteen. Tälläkin palstalla on usein kirjoitettu, että "kiinnostunut mies tekee aloitteen, joten naisen ei tarvitse eikä edes kannata." Lisäksi ei nähdä mitään ongelmaa asetelmassa, että miehen odotetaan maksavan treffeillä.
Miehet menee puihin naisten aloitteista. Siitäkin on keskusteltu täällä av:llä
Minä sanoisin pikemminkin, että jos mies on kiinnostunut hän tekee aloitteen. Jos ei ole, niin naisen aloite ei saa häntä kiinnostumaan. Viimeisin kokemukseni nettideiteistä 2010-luvulta oli, että ne pari miestä, joille tein aloitteen, vastailivat kyllä mutta heistä loisti kiinnostuksen puute. Ja kun kerroin, että poistan ilmoitukseni mutta minulle voi kirjoitella anonyymiosoitteeseen x@com.com, heistä ei kuulunut yhtään mitään. Eikä kannata puhua liian tasokkaista, koska ihan taviksia olivat ja molempien kriteereihin mahduin 100 %:sti.
Oma kokemus 2020-luvun nettideiteistä on se että miehet ei tee aloitteita, koska niihin harvoin saa vastakaikua. Jotkut luulee että miehillä on pohjaton itseluottamus, mutta ihan samalla tavalla ne 10 torjuntaa saa miehen vetäytymään kuoreensa siinä missä naisenkin.
Lähes kaikki aloitteet mitä olen miehille netissä tehnyt on saaneet heti vastakaikua. Iso osa johtaa siihen että molemmat tai toinen toteaa aika nopeasti ettei klikkaa juttutasolla tm. Mikä ei sinänsä yllätä, koska ei kumppania oikeasti valita pelkän kuvan perusteella, eikä se profiili ihan hirveästi ihmisestä kuitenkaan kerro. Sitten osan kanssa on viestitelty pitkäänkin ja on jo siinä kemiaa.
Oma näkemys on että netti tekee aloitteen tekemisestä helppoa ja naisena kannattaa kyllä “tuppautua” jos kiinnostavan profiilin näkee. Ei se välttämättä mihinkään johda, mutta hyvällä tuurilla nappaat tosi hyvän miehen ja ihan minimaalisella vaivalla. Harva mies sitä ottaa negatiivisesti että nainen tekee aloitteen ja osoittaa olevansa kiinnostunut, vaikka jotkut pölyttyneet sukupuolikäsitykset niin antaa ymmärtää.
t. Mies
Oli aivan liian läpinäkyvää, mutta totean edelleen, että jos mies vaikuttaa riittävän kiinnostavalta, niin eiköhän useimmat naiset tee netissäkin aloitteen. Itse tein. PAITSI jos mies oli jo vieraillut profiilissani jättämättä viestiä tai edes flirttiä, silloin en koskaan.
Olen kyllä ihan 100% nainen 😂 mitä ihmettä? 😂 Miksi ei voi tehdä aloitetta jos mies on vieraillut profiilissa mutta ei jättänyt viestiä? Itsekkin teen niin, ja syy siihen että en jätä viestiä kiinnostavalle miehelle on a. En keksi heti hyvää viestiä ja haluan hioa sitä b. Juttelen jo jonkun kiinnostavan miehen kanssa, ja itse tykkään edetä yksi mies kerrallaan.
Nuo on juuri niitä pölyttyneitä käsityksiä.. “ ei mies ole kiinnostunut ellei se ala heti juosta perässä kun ohi kävelen = näkee minun nettiprofiilin”. Ei ajatustakaan sille että mieskin voi olla harkitseva yksilö, tai että miehen kiinnostus voi joskus herätä vasta keskustelun myötä ja se on silti ihan aitoa kiinnostusta.
En ole enää vuosiin ollut nettideiteissä mutta minulle se oli päivänselvää, että jos mies oli käynyt katsomassa profiilini eikä laittanut viestiä niin se tarkoitti, ettei hän kokenut minua riittävän mielenkiintoiseksi. En todellakaan olisi sellaista miestä alkanut vongata.
Sissus sentään. Mies käy profiilissa ja laittaa viestin, nainen ei vastaa. Tämä toistuu ja toistuu, kunnes ehkä 50. kerta tuottaa vastauksen. Ja miehelle tällainen on aivan tavallista. Joskus kyllä tuntuu, että naiset elää sillä easy-modella.
Jos olen ihastunut, teen aloitteen, muuten en. Miksi tekisin, jos en kerran halua suhteeseen? N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valivali. Voit odottaa kammarissasi että instabeibet tulevat hakemaan sinut sieltä, mutta älä pidätä hengitystäsi sitä odotellessa.
Naisten. Minusta monen tasa-arvon tavoittelu on valikoivaa. Halutaan säilyttää itselle edulliset asiat, mutta muuttaa epäedulliset.
Puhut ilmeisesti konservatiivisista naisista, etkö? Yksinkertaisesti et ota sellaista
Vähissä on niin edistykselliset feministit, jotka haluavat olla aloitteellisia parinmuodostuksessa.
Jos noin on, niin eikö ole helpointa antaa heidän jäädä yksin? Kukaan ei pakota tekemään heille aloitteita, vai pakottaako?
Ei pakota. Minä vain ihmettelen, miksi muuten tasa-arvoinen nykynainen tässä kohtaa taantuu syvälle menneisyyteen. Tälläkin palstalla on usein kirjoitettu, että "kiinnostunut mies tekee aloitteen, joten naisen ei tarvitse eikä edes kannata." Lisäksi ei nähdä mitään ongelmaa asetelmassa, että miehen odotetaan maksavan treffeillä.
Minä sanoisin pikemminkin, että jos mies on kiinnostunut hän tekee aloitteen. Jos ei ole, niin naisen aloite ei saa häntä kiinnostumaan. Viimeisin kokemukseni nettideiteistä 2010-luvulta oli, että ne pari miestä, joille tein aloitteen, vastailivat kyllä mutta heistä loisti kiinnostuksen puute. Ja kun kerroin, että poistan ilmoitukseni mutta minulle voi kirjoitella anonyymiosoitteeseen x@com.com, heistä ei kuulunut yhtään mitään. Eikä kannata puhua liian tasokkaista, koska ihan taviksia olivat ja molempien kriteereihin mahduin 100 %:sti.
Oma kokemus 2020-luvun nettideiteistä on se että miehet ei tee aloitteita, koska niihin harvoin saa vastakaikua. Jotkut luulee että miehillä on pohjaton itseluottamus, mutta ihan samalla tavalla ne 10 torjuntaa saa miehen vetäytymään kuoreensa siinä missä naisenkin.
Lähes kaikki aloitteet mitä olen miehille netissä tehnyt on saaneet heti vastakaikua. Iso osa johtaa siihen että molemmat tai toinen toteaa aika nopeasti ettei klikkaa juttutasolla tm. Mikä ei sinänsä yllätä, koska ei kumppania oikeasti valita pelkän kuvan perusteella, eikä se profiili ihan hirveästi ihmisestä kuitenkaan kerro. Sitten osan kanssa on viestitelty pitkäänkin ja on jo siinä kemiaa.
Oma näkemys on että netti tekee aloitteen tekemisestä helppoa ja naisena kannattaa kyllä “tuppautua” jos kiinnostavan profiilin näkee. Ei se välttämättä mihinkään johda, mutta hyvällä tuurilla nappaat tosi hyvän miehen ja ihan minimaalisella vaivalla. Harva mies sitä ottaa negatiivisesti että nainen tekee aloitteen ja osoittaa olevansa kiinnostunut, vaikka jotkut pölyttyneet sukupuolikäsitykset niin antaa ymmärtää.
t. Mies
Oli aivan liian läpinäkyvää, mutta totean edelleen, että jos mies vaikuttaa riittävän kiinnostavalta, niin eiköhän useimmat naiset tee netissäkin aloitteen. Itse tein. PAITSI jos mies oli jo vieraillut profiilissani jättämättä viestiä tai edes flirttiä, silloin en koskaan.
Olen kyllä ihan 100% nainen 😂 mitä ihmettä? 😂 Miksi ei voi tehdä aloitetta jos mies on vieraillut profiilissa mutta ei jättänyt viestiä? Itsekkin teen niin, ja syy siihen että en jätä viestiä kiinnostavalle miehelle on a. En keksi heti hyvää viestiä ja haluan hioa sitä b. Juttelen jo jonkun kiinnostavan miehen kanssa, ja itse tykkään edetä yksi mies kerrallaan.
Nuo on juuri niitä pölyttyneitä käsityksiä.. “ ei mies ole kiinnostunut ellei se ala heti juosta perässä kun ohi kävelen = näkee minun nettiprofiilin”. Ei ajatustakaan sille että mieskin voi olla harkitseva yksilö, tai että miehen kiinnostus voi joskus herätä vasta keskustelun myötä ja se on silti ihan aitoa kiinnostusta.
En ole enää vuosiin ollut nettideiteissä mutta minulle se oli päivänselvää, että jos mies oli käynyt katsomassa profiilini eikä laittanut viestiä niin se tarkoitti, ettei hän kokenut minua riittävän mielenkiintoiseksi. En todellakaan olisi sellaista miestä alkanut vongata.
Sissus sentään. Mies käy profiilissa ja laittaa viestin, nainen ei vastaa. Tämä toistuu ja toistuu, kunnes ehkä 50. kerta tuottaa vastauksen. Ja miehelle tällainen on aivan tavallista. Joskus kyllä tuntuu, että naiset elää sillä easy-modella.
Vaikea sanoa mikä kyseisiä naisia vaivaa. Silloin kun itse loin profiilin niin pyrin vastaamaan kaikille. Kolme pääsi jatkoon ja yhden kanssa olen vieläkin yhdessä. Tinderiä en kuitenkaan käyttänyt vaan yhtä toista alustaa
Vierailija kirjoitti:
Jos olen ihastunut, teen aloitteen, muuten en. Miksi tekisin, jos en kerran halua suhteeseen? N50+
Tässähän se tuli pähkinänkuoressa. Se joka jotain haluaa ,toimii niin että saa mitä halua. Ei se toimi niin että tekee mieli piparia ja sitten odotellaan että joku tulee sitä tyrkyttämään.
Ei tarvitse. Minä tein edellisessä suhteessa aloitteen, kuten olen tehnyt useasti aiemminkin. Olen kyllä ollut sitten se aloitteellinen myös suhteiden lopettamisessa.
N46
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Itse olen siis mies ja ihastunut erääseen naiseen, joka sattuu olemaan itseäni nuorempi. En ikipäivänä tule tekemään minkäänlaista aloitetta, koska se nyt vain ei käy, vaikka vaistoan ja uskon, että ihastuminen on molemminpuolista. Tyhmänä odotan, että tämä nainen tekisi jonkinlaisen peliliikkeen suuntaani. Aivan turhaan, te sanotte. Ja olette siinä täysin oikeassa.
Miksi se ei käy? Oletko ajatellut, että jos siinä on jotain esteitä, ne esteet ovat samat naisella?
Oma kokemus naisena on se, että vaikka olisi kiinnostusta miestä kohtaan, jättää lähestymättä ja odottaa sitä toiselta. Samaan aikaan moni muu mies sitten lähestyy. Sitä tyytyy sitten siihen mitä on tarjolla ilman että lähtisi nolaamaan itseä olemalla aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se tuli pähkinänkuoressa. Se joka jotain haluaa ,toimii niin että saa mitä halua. Ei se toimi niin että tekee mieli piparia ja sitten odotellaan että joku tulee sitä tyrkyttämään.
No naisilla se näyttää niin menevän, että miestä kun tekee mieli niin odotellaan vaan. Korkeintaan tuijotellaan, hakeudutaan useammin seuraan kikattelemaan ja hiuksia hiplaamaan, se on kai sitten naisten mielestä sitä aloitteellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Itse olen siis mies ja ihastunut erääseen naiseen, joka sattuu olemaan itseäni nuorempi. En ikipäivänä tule tekemään minkäänlaista aloitetta, koska se nyt vain ei käy, vaikka vaistoan ja uskon, että ihastuminen on molemminpuolista. Tyhmänä odotan, että tämä nainen tekisi jonkinlaisen peliliikkeen suuntaani. Aivan turhaan, te sanotte. Ja olette siinä täysin oikeassa.
Miksi se ei käy? Oletko ajatellut, että jos siinä on jotain esteitä, ne esteet ovat samat naisella?
Oma kokemus naisena on se, että vaikka olisi kiinnostusta miestä kohtaan, jättää lähestymättä ja odottaa sitä toiselta. Samaan aikaan moni muu mies sitten lähestyy. Sitä tyytyy sitten siihen mitä on tarjolla ilman että lähtisi nolaamaan itseä olemalla aloitteellinen.
Annan pienen vinkin jos satut vielä kohtaamaan jonkun kiinnostavan miehen. Miehetkin voi muuten kokeilla tätä kikkaa. Sain 2000-luvun alussa kaverilta hyvän vinkin jättää kirjeen ihastuksen pöydälle missä pyydän ottamaan yhteyttä x sähköpostiin. Sanoin kirjeessä olevani täysin sinut sen kanssa mikäli viestiä ei kuulu.
Mahdollisen viestin saatuani saatoin esitellä paremmin itseni sekä ehdottaa kahville menoa. Näin saatoin myös samalla hengähtää kasvojen menetyksen osalta ja ottaa kumminkin riskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Mies
??? Minä naisena olen elämäni aikana laittanut myös lukuisia aloitusviestejä miehille. Vain murto-osaan on ylipäänsä vastattu ja nekään eivät ole koskaan johtaneet mihinkään. Kaikki netin kautta aikoinaan alkaneet suhteet/tapailut alkoivat miehen aloitusviestistä. En silti ole koskaan jättänyt aloitusviestiä laittamatta, jos mies on ollut riittävän kiinnostavan oloinen. PAITSI jos hän on jo käynyt profiilissani laittamatta viestiä.
En usko enää koskaan palaavani nettideittailuun, en vaikka suhteeni päättyisi. Mutta jos kuitenkin palaan, niin en koe pienintäkään tarvetta luopua tuosta periaatteesta. Jos mies on vieraillut profiilissani eikä hänelle ole tullut tarvetta/halua tehdä aloitetta, niin hän ei ole minusta kiinnostunut. Enkä minä ole kiinnostunut miehestä, joka on niin "harkitsevainen" tai perässä vedettävä, että häneltä saa viestin vasta vonkaamalla. Pidän impulsiivisista, spontaaneista, hauskoista miehistä, joille ei ole ongelma heittää repla tai pari missä tilanteessa tahansa, niin suullisesti kuin kirjallisesti,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisilla se näyttää niin menevän, että miestä kun tekee mieli niin odotellaan vaan. Korkeintaan tuijotellaan, hakeudutaan useammin seuraan kikattelemaan ja hiuksia hiplaamaan, se on kai sitten naisten mielestä sitä aloitteellisuutta.
Kyseessä on estorgeenilla höystetyt naiset. Mitä ilmeisemmin sytyt itse niistä testoilla varustetuista itsevarmoista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun mielestäsi on aloite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuolla tavalla saa miehiä ja tuolla tavalla se on myös äärimmäisen helppoa saada miehiä. Toki se rajaa miehet aloitteellisiin ja ei-aloitteellisiin. Tunnen naisia, jotka lähestyvät reippaasti miehiä. He voivat puolestani napata noita ei aloitteellisia miehiä. Tyydyn itse itsevarmoihin ja sanataitoisiin itseään tykö tuoviin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan pienen vinkin jos satut vielä kohtaamaan jonkun kiinnostavan miehen. Miehetkin voi muuten kokeilla tätä kikkaa. Sain 2000-luvun alussa kaverilta hyvän vinkin jättää kirjeen ihastuksen pöydälle missä pyydän ottamaan yhteyttä x sähköpostiin. Sanoin kirjeessä olevani täysin sinut sen kanssa mikäli viestiä ei kuulu.
Mahdollisen viestin saatuani saatoin esitellä paremmin itseni sekä ehdottaa kahville menoa. Näin saatoin myös samalla hengähtää kasvojen menetyksen osalta ja ottaa kumminkin riskin.
Jessus. Ihastuksen pöydälle? Siis ollaan jo siinä määrin tekemisissä, että on pääsy ihastuksen pöydälle? Eikö silloin ole paljon helpompi heittää ihan suullisesti muun juttelun lomassa kysymys, lähtisikö kyseinen ihminen mukaan/seuraksi jonnekin.
Jos omalta pöydältäni löytäisin kirjeen joltain mieheltä, jota siis muutenkin jo näen koskapa hän (työ?)pöytäni äärelle pääsee, niin olisin huvittunut. En ilkeä enkä haluaisi häntä nolata, mutta äärimmäisen huvittunut. Minkä ihmeen takia minä ottaisin yhteyttä hänen sähköpostiinsa jos kerran pystymme puhumaankin keskenämme?
Älkää hyvät miehet tehkö tuollaista, tuo on aika... creepyä. Jos te ette pysty esittämään mitään ehdotusta suullisesti silloin, kun naista työkuvioissa tms tapaatte, niin ette te ole myöskään haluttavaa treffiseuraa.
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin jo, on sinun vuorosi.
Yksistä pakeista luovutit?
Mistä niin päättelit?
Kommentistasi. Vai montako kertaa olet tullut torjutuksi?
Useammin kuin kerran. En kuitenkaan yritä jokaista vastaantulevaa miestä saada itseni kanssa juttusille, vain niiden kanssa, jotka ovat mielestäni mielenkiintoisia. Yhden kanssa on huovattu ja soudettu useampi kuukausi ja päätin, että hän saa itse päättää, miten tilanne jatkuu. En oikein jaksa kissa-hiirileikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuolla tavalla saa miehiä ja tuolla tavalla se on myös äärimmäisen helppoa saada miehiä. Toki se rajaa miehet aloitteellisiin ja ei-aloitteellisiin. Tunnen naisia, jotka lähestyvät reippaasti miehiä. He voivat puolestani napata noita ei aloitteellisia miehiä. Tyydyn itse itsevarmoihin ja sanataitoisiin itseään tykö tuoviin miehiin.
Eli tyydyt siihen että mies valitsee sinut, sen aikaan että valitset miehen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisen viestin saatuani saatoin esitellä paremmin itseni sekä ehdottaa kahville menoa. Näin saatoin myös samalla hengähtää kasvojen menetyksen osalta ja ottaa kumminkin riskin.Jessus. Ihastuksen pöydälle? Siis ollaan jo siinä määrin tekemisissä, että on pääsy ihastuksen pöydälle? Eikö silloin ole paljon helpompi heittää ihan suullisesti muun juttelun lomassa kysymys, lähtisikö kyseinen ihminen mukaan/seuraksi jonnekin.
Jos omalta pöydältäni löytäisin kirjeen joltain mieheltä, jota siis muutenkin jo näen koskapa hän (työ?)pöytäni äärelle pääsee, niin olisin huvittunut. En ilkeä enkä haluaisi häntä nolata, mutta äärimmäisen huvittunut. Minkä ihmeen takia minä ottaisin yhteyttä hänen sähköpostiinsa jos kerran pystymme puhumaankin keskenämme?
Älkää hyvät miehet tehkö tuollaista, tuo on aika... creepyä. Jos te ette pysty esittämään mitään ehdotusta suullisesti silloin, kun naista työkuvioissa tms tapaatte, niin ette te ole myöskään haluttavaa treffiseuraa.
Silloin on parempi ettei miehet myöskään vingu naisten aloitekyvyttömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tyydyt siihen että mies valitsee sinut, sen aikaan että valitset miehen ihan itse.
En ota jokaista miestä, joka minua lähestyy. Valitsen miehen niistä miehistä, jotka minua lähestyvät.
Täytyy kommentoida vielä se, että omat halut eivät syty edes miehestä, joka ei kykene aloitteentekoon. Vähän sellaiset fiilikset jää, että parisuhteessakin olisin aina se, joka tekee aloitteet seksiin. Vaikka sen pitäisi mennä aika fifty-fifty, että molemmilla on haluttava olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdet ihan väärästä olettamuksesta. Siis siitä, että nainen haluaisi seksiä samalla intensiteetillä sisäisestä pakosta kuin miehet tuntuvat haluavan. Tässä taas tulee ihan se perusero hormonitoiminnoissa. Biologista tarvetta seksiin ei ole samalla tavalla kuin muutamana päivänä ovulaation aikaan. Suuri osa naisista syö nykyisin e-pillereitä ja näiden hormonit saa elimistön uskomaan että on tiineenä jolloin ei ole tarvetta seksiinkään. Tällöin ei tietysti ole järkeä tehdä aloitteitakaan. Seksihän on naisen kannalta keino saada jälkikasvua ja niille se toinen huoltaja. Yhä useampi ei halua tätäkään. Ennen oli suurempi vertaisryhmän paine mies omistaa, joten sellaisen hankkimiseen ja pitämiseen seksi on hyvä syötti.
Kaikki naiset näyttää kauniilta vodkaryypyn jälkeen ("yhden vain otin") ja niitä yritetään yksi kerrallaan. Kaikki näyttävät ihan oikeilta ja motivaatio on korkea. Miksi ei tärppää, miksi yksikään nainen ei tartu koukkuun? Vaikka kävisi aikaa säästääkseen pöytä kerrallaan naisia läpi?
Sama mies selvin päin. Kun nainen on kiinnostunut selvin päin olevasta tavallisen tuntuisesta miehestä, nainen on miehen mielestä ehkä kyläpyörä joka saa pakit? Tai menee kategoriaan pano / hylky?
Ei ole loogista. Ei edes miehen logiikalla.