Miksi miehen pitäisi tehdä aloite?
Millä feministit perustelevat itselleen, että miehen pitäisi vielä nykyaikanakin tehdä aloite naiselle? Tai avata ovi, kantaa kauppakassit jne...
Kommentit (148)
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan se ei ole koskaan tuottanut toivottua tulosta mun kohdalla. Olen kokeillut 3 kertaa. Miehet, jotka ovat olleet kiinnostuneita ovat tehneet aloitteen.
Harva mies on päätynyt parisuhteeseen vain parien pakkien jälkeen. Jos siitä vetäisi samat johtopäätökset kuin sinä, olisimme jo kuolleet sukupuuttoon.
Aika monella oli siinä pakit saaneiden naisten keskustelussa käynyt just noin ettei miehiä kiinnostanut aloitteellinen nainen. Kiitä muita miehiä tästä hyvästä. Samat tyypit menee makkarissakin täysin jäihin.
Eli väität, että niitä miehiä olisi ehkä kiinnostanut "metsästää" näitä naisia, mutta nainen omalla aloitteellisuudellaan pilasi mahdollisuutensa?
Kyllä nuo samaiset miehet jotka menee jäihin naisen kanssa, ei sitä aloitettakaan tule koskaan tekemään ja ovat ns. mennyttä kamaa.
Koska nainen on se passiivinen ja haluton sukupuoli. Se pitää vietellä ja saada kiimaiseen tilaan. Miestä ei kukaan halua vaan miehen tehtävä on haluta muita ja tehtävä itsensä tykö.
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on se passiivinen ja haluton sukupuoli. Se pitää vietellä ja saada kiimaiseen tilaan. Miestä ei kukaan halua vaan miehen tehtävä on haluta muita ja tehtävä itsensä tykö.
Halutessaan asioita voi edesauttaa menemällä naapurin tykö. Rahamiehet menee alta tunnissa naamasta viis.
Kyse on kummallakin sukupuolella motivaatiosta. Toisille tämä merkitsee kemiaa sekä yleistä olemusta, kun taas toisilla puhdas hyöty saa aikaan ”kemiaa”
Ei pidä, ei minunkaan mieheni tehnyt aloitetta. Osaan myös itse kantaa kauppakassini ja tarvittaessa avaan oven myös miespuolisille ihmisille. Mikä sinua risoo, ap?
Hyvä kysymys. Itse olen siis mies ja ihastunut erääseen naiseen, joka sattuu olemaan itseäni nuorempi. En ikipäivänä tule tekemään minkäänlaista aloitetta, koska se nyt vain ei käy, vaikka vaistoan ja uskon, että ihastuminen on molemminpuolista. Tyhmänä odotan, että tämä nainen tekisi jonkinlaisen peliliikkeen suuntaani. Aivan turhaan, te sanotte. Ja olette siinä täysin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Itse olen siis mies ja ihastunut erääseen naiseen, joka sattuu olemaan itseäni nuorempi. En ikipäivänä tule tekemään minkäänlaista aloitetta, koska se nyt vain ei käy, vaikka vaistoan ja uskon, että ihastuminen on molemminpuolista. Tyhmänä odotan, että tämä nainen tekisi jonkinlaisen peliliikkeen suuntaani. Aivan turhaan, te sanotte. Ja olette siinä täysin oikeassa.
Painin saman asian kanssa kerran, kun n. 15v nuorempi parikymppinen tyttönen vaikutti ihastuneelta. Alun tyrmistyksen jälkeen (kuinka nuori ja kaunis voisi ihastua tällaiseen setään) aloin kuitenkin jarruttamaan ajatuksiani, koska pidin ikäeroa liian suurena. Onneksi aloin sitten muuten vaan häröilemään ristiriitaisine aivoituksineni, jolloin tytöntyllerön kiinnostus laantui ja alkoi vaan ihmettelemään, että ihme hyypiö. Nuorten likkojen ihastukset on kuules aika lyhytaikaisia, kyllä se siitä! M45
Vierailija kirjoitti:
Valivali. Voit odottaa kammarissasi että instabeibet tulevat hakemaan sinut sieltä, mutta älä pidätä hengitystäsi sitä odotellessa.
Outo ja ilkeä kommentti. Miten instailijat tähän liittyy ja miksi oletat ap:n heitä odottavan, en tajua.
Samaa mieltä kuin ap, aloitteen voi tehdä kumpi vaan, ja en kyllä femimistinä odota miehen aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painin saman asian kanssa kerran, kun n. 15v nuorempi parikymppinen tyttönen vaikutti ihastuneelta. Alun tyrmistyksen jälkeen (kuinka nuori ja kaunis voisi ihastua tällaiseen setään) aloin kuitenkin jarruttamaan ajatuksiani, koska pidin ikäeroa liian suurena. Onneksi aloin sitten muuten vaan häröilemään ristiriitaisine aivoituksineni, jolloin tytöntyllerön kiinnostus laantui ja alkoi vaan ihmettelemään, että ihme hyypiö. Nuorten likkojen ihastukset on kuules aika lyhytaikaisia, kyllä se siitä! M45
15 v ei ole iso ikäero, itse olin reilu parikymppisenä sen verran vanhemman kanssa. Eikä ollut mikään "lyhyt ihastus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 v ei ole iso ikäero, itse olin reilu parikymppisenä sen verran vanhemman kanssa. Eikä ollut mikään "lyhyt ihastus".
No ei tietenkään ollut, kun setä tuli ja kaappasi sinut kainaloonsa. Muussa tapauksessa ihastuksesi ei olisi kovin kauaa kestänyt, jos setä olisi alkanut arkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan se ei ole koskaan tuottanut toivottua tulosta mun kohdalla. Olen kokeillut 3 kertaa. Miehet, jotka ovat olleet kiinnostuneita ovat tehneet aloitteen.
Harva mies on päätynyt parisuhteeseen vain parien pakkien jälkeen. Jos siitä vetäisi samat johtopäätökset kuin sinä, olisimme jo kuolleet sukupuuttoon.
Aika monella oli siinä pakit saaneiden naisten keskustelussa käynyt just noin ettei miehiä kiinnostanut aloitteellinen nainen. Kiitä muita miehiä tästä hyvästä. Samat tyypit menee makkarissakin täysin jäihin.
Eli väität, että niitä miehiä olisi ehkä kiinnostanut "metsästää" näitä naisia, mutta nainen omalla aloitteellisuudellaan pilasi mahdollisuutensa?
Mies kuin mies lähestyy vaikka vodka ryypyn saattelemana sitä heidän mielestään oikeaa. Motivaation pitää olla oikeasti korkea. Muut menee kategoriaan pano/hylky
Miksi naiset eivät sitten tasa-arvon nimissä tee samoin?
Edelleen melkoisen moni on noin tehnyt. Kai hylyn antaneilla puskee alkukantaiset vaistot päälle joka varoittaa ottamasta liian omatoimista naista.
Väität, että johtuu "alkukantaisista vaistoista" eikä kiinnostuksen puutteesta?
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kuin mies lähestyy vaikka vodka ryypyn saattelemana sitä heidän mielestään oikeaa. Motivaation pitää olla oikeasti korkea. Muut menee kategoriaan pano/hylky
Miksi naiset eivät sitten tasa-arvon nimissä tee samoin?
Edelleen melkoisen moni on noin tehnyt. Kai hylyn antaneilla puskee alkukantaiset vaistot päälle joka varoittaa ottamasta liian omatoimista naista.
Väität, että johtuu "alkukantaisista vaistoista" eikä kiinnostuksen puutteesta?
Sinähän sen sanoit. Mies tarvitsee stimulaatiota tehdäkseen aloitteen. Noni, mikä tässä on ongelmana?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä feministit ovat tästä plussia keränneestä, epätasa-arvoisesta kommentista?
Olisipa kauppakassien kantaminen ja ovien avaaminen naistenkin suurin tasa-arvo-ongelma.
Eipä lämmitä naisten lähestymiset, ainakaan jos ihan puskista tulee. Jos nainen on kovin aloitteellinen, niin miksi vielä sinkkuna? Pelkkänä panona kiertänyt?
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä feministit ovat tästä plussia keränneestä, epätasa-arvoisesta kommentista?
Odotetaan vielä miesten vastauksia. Edellä oleva saattoi olla trolli. Miehet ovat tutkitusti visuaalisempia jolloin heille täytyy tarjota visuaalisia ärsykkeitä (ulkonäkö) ja viettelystä (visuaalinen esitys)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kuitenkin ihan muut tarkoitusperät, kuin hetken hupi tai yleinen häröily. Tai siis olisi, jos tämä toinen tekisi aloitteen. Hajottavaa jotenkin. Aikuinen kuitenkin kuvittelen olevani, että tällaisetkin asiat pitäisi osata käsitellä, mutta kun vaan ei.
Ei tarvitse tehdä. Ja mielellään jätäkin aloite tekemättä, jos joudut miettimällä miettimään miksi tekisit aloitteen. Jos olet oikeasti jostain naisesta kiinnostunut, et keksi yhtään syytä miksi et tekisi aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä, ei minunkaan mieheni tehnyt aloitetta. Osaan myös itse kantaa kauppakassini ja tarvittaessa avaan oven myös miespuolisille ihmisille. Mikä sinua risoo, ap?
Luitko ketjun vai ainoastaan aloituksen omista, ennakkoluuloisista lätökohdistasi?