Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan

Rakkauttaseon
01.05.2020 |

Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.

– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.

– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.

Kommentit (1590)

Vierailija
501/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Martinalle on tulossa pian pahoinpitelysyytettä...? Saiko hän tuomion edellisestä Sofian hakkaamisesta?

Sofia sai syytten rahanpesusta ja therman huumekuskina

Niko katiskaparonina

Tape douppikeisarina

Sarmaste heitti syytteet kivtyksestå by ketä emme tiedä 🤫🤗

Nacci ei puhu vieläkään mittään

...

Vierailija
502/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauski IS:

Mä en voi kommentoida kenenkään suhteita, että ovatko he parisuhteessa vai eivätkö he ole, artisti totesi.

– Ihmiset kovasti kyselevät, että ketä siellä oli ja mitä siellä tehtiin, mutta mulla on vaitiolovelvollisuus, koska kyseessä on yksityistilaisuus. Vaikka mä olisin nähnytkin jotain, niin mä en voi mennä sitä kommentoimaan. Haluan kunnioittaa asiakastani, hän lisäsi.

Ihan eri ääni kellossa kuin eilen. Ja Sofia postasi single ladies club. Tuliko jo nyt ryppy rakkauteen?

Lähtiköhän Stefan Martinan matkassa Hankoon?

Kyllä sinnehän se matkustaa.. kohta tulee martinalta taas päivitystä kuinka stefu makaa kainalossa ja lovelove.

Sanokaa mun sanoneen, tämä kaikki huipentuu vielä kesähäihin. Ainoa avoin kysymys on kenen kesähäät: Sofian ja Stefanin, Martinan ja Stefanin vai Tauskin ja Hennan?

Stefun ja Hennan! 😍

Martinan ja Tauskin! <3

Tauskin ja Eskon ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina storyssa jostain asiakkaansa muutoksista: "Jaan kuvat heti kunhan pääsen tuohon kotiin koneelle." Onko menossa stadiin ja Stefan Hankoon? Isbe just menossa ratsastamaan eli hoitaako Stefu nyt Isbeä!! Nyt KIINNOSTAA.

Puhuu Hangosta edelleen kotinaan. Isbe on ratsastellut siellä koko ajan. Pyörii tallilla tallityttöjen kanssa. Kuka lie hänen seurana oli viime yön kun vanhemmat ryypyllä Hesassa.

Niin mutta Martina laittoi sen stoorin auton vierestä. Näytti kuin olisi ollut jossain parkkipailla (Hangossa jossain huoltsikalla/kaupassa ennen stadiin lähtöä?)

Vierailija
504/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono Äiti-ketjut poistetaan, mutta tälläisiä kirjoituksia ei. Vauva-palstan pellemodet.

Vierailija
505/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte mutta itse fantasioin siitä että olisin yhtä miehekkään lihaksikas kuin Martina ja pääsisin tirkistelemään Tauskin ja Stefanin rakastelua. Sen jälkeen sitten vetelisin kumpaakin oikein kunnolla korville ja pakottaisin tekemään etunojapunnerruksia.

Vierailija
506/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stefu on ollut aina rakastunut Sofiaan, Martina ollut pelkkä korvike kaiken aikaa.

Nyt Stefu on ilmeisesti uskaltanut viimein irtautua Martista lopullisesti. Ja tekee kaiken Sofian eteen :)

Niillä on paljon yhteistä. Sofiakin on aina ollut rakastunut Sofiaan

Sofian arvosta kertoo kaiken se, että esiintyjäksi valikoituu juuri Tauno Peltonen. Juoppo naistenhakkaaja, miespuolinen Johanna Tukiainen

Tauskihan on ollut esiintymässä myös Tuksun rapujuhlissa. Mulla ei tule kyllä tyylikkyys mieleen Tauskista, Sofiasta, Steffestä eikä Tuksusta. Eiköhän Steffelläkin ole kohta huumepoliisit ovella kun tuota rikollista mimmiä hyysää. 

No ei ole Tauski esiintynyt Tuksun rapujuhlilla, mutta Tuksu ja Tauski olivat aikoinaan buukattu samoille sikajuhlille Turkuun esiintymään. Tuksulla petti silloin kunto Tauskista en tiedä.

Vierailija
507/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina storyssa jostain asiakkaansa muutoksista: "Jaan kuvat heti kunhan pääsen tuohon kotiin koneelle." Onko menossa stadiin ja Stefan Hankoon? Isbe just menossa ratsastamaan eli hoitaako Stefu nyt Isbeä!! Nyt KIINNOSTAA.

Puhuu Hangosta edelleen kotinaan. Isbe on ratsastellut siellä koko ajan. Pyörii tallilla tallityttöjen kanssa. Kuka lie hänen seurana oli viime yön kun vanhemmat ryypyllä Hesassa.

Niin mutta Martina laittoi sen stoorin auton vierestä. Näytti kuin olisi ollut jossain parkkipailla (Hangossa jossain huoltsikalla/kaupassa ennen stadiin lähtöä?)

Hei onks kellään antaa vinkkiä ajankäytön suhteen? Mulla menee kaikki aika stefun, martinan ja sofian instastooreja kytätessä ja sitten yritän ehtiä ekana tänne kertomaan mitä olen nähnyt. Ja jos ei ajankäytöstä oo vinkkiä niin onko totuudessa pysymisestä? Mulla on tapana nähdä pikku-ukkoja niissä stooreissa ja sit kerron täällä mitä sattuu.

Vierailija
508/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta viihdettä nyt kun elämää ei ole ja tv:stäkin tulee pelkkää pascaa ja suoratoistopalveluissa enää mitään katsottavaa!!

Vierailija
509/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

GattiReisiOuberger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei onks kellään antaa vinkkiä ajankäytön suhteen? Mulla menee kaikki aika stefun, martinan ja sofian instastooreja kytätessä ja sitten yritän ehtiä ekana tänne kertomaan mitä olen nähnyt. Ja jos ei ajankäytöstä oo vinkkiä niin onko totuudessa pysymisestä? Mulla on tapana nähdä pikku-ukkoja niissä stooreissa ja sit kerron täällä mitä sattuu.

No käyppäs itse katsomassa ääliö jos et usko.

Vierailija
510/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on jännittävintä heti koronan jäkeen, kuka ostaa sohvan, nyt on ale, ale, ale.

Minä haluan tietää ostajan! 😠

Paha toi sun pakkomielle! Seurailet intensiivisesti naista, jota pidät huxrana. Eikö ole varaa ostaa:D?

Ei mulla ole rahaa 😂 kysyttävää olisi.

se

Ventovieraalta ihmiseltä huutelet tieto netin kautta? Tehokasta toimintaa ja elämän sisältöä kerrakseen. Kyllä se varmaan vastaa kun jatkat ketjua viel 10 sivua. Ei käy kateeksi ig:n avulla tienaavat. Näitä pakkomielle penttejä kun seuraa...

Miksi seuraat voitko vastaa yhteen eli tähän kysymykseen?🌹

Voin.

Vierailija
511/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian instastoorissa oli äsken video missä hän kertoi sanoneensa KYLLÄ! Eli stefan on ilmeisesti kosinut. Häät tulossa jo juhannukseksi? Pääseekö Niko bestmaniksi? Onkohan edes ero valmis siihen mennessä osapuilleenkaan? 

Vierailija
512/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan instastooreissa olevassa videossa näkyvä auto on jotenkin outo. Onkohan lavastettu tuo video? Miten on lapsi? Kuka kummassa on ollut lapsenlikkana kun Martina on ollut road tripillä? Kuka yleensä on lapsenlikkana? Onkohan ollut joku tuntematon vai mikä on? Onko Stefan nyt menossa mihin suuntaan? Ei saanut selvää kun istui takapenkillä. Pystyikö joku päättelemään auringon suunnasta?

Vierailija
513/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaalle leidille tasokas esiintyjä :D

Martti on vissiin sitten vielä tasottomampi, kun ei saanut edes tauskia. Hih

Vierailija
514/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta paras näpy palstamammoille olisi kun gattiouberger olisi stefanin käsipuolessa ensi viikolla. Kaikki pitää gattioubergeria psyykenlääkkeitä ja kaljaa vetävänä nettikiusaajana. Olisi aika nähdä gattiouberger loistoauton kyydissä matkalla Hankoon rakastelemaan stefun kaa.

Eikö se ole jo yli viiskyt.

Vierailija
515/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono Äiti-ketjut poistetaan, mutta tälläisiä kirjoituksia ei. Vauva-palstan pellemodet.

Tämä on huumoria. Sulle vissiin vähän vaikeatajuista?

Vierailija
516/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefanin stooreissa oli jotain juttua taas jostain juhlista? Onko uudet juhlat tulossa? Liekö Tauski taas esiintymässä? Ja miten on toi Soffin sinkkukerhomainos? Onko siinä jotain outoa että on nyt sinkku ja eilen oli Stefun kanssa pidellen kaksin käsin nahkaisesta mikrofonista?

Vierailija
517/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofian instastoorissa oli äsken video missä hän kertoi sanoneensa KYLLÄ! Eli stefan on ilmeisesti kosinut. Häät tulossa jo juhannukseksi? Pääseekö Niko bestmaniksi? Onkohan edes ero valmis siihen mennessä osapuilleenkaan? 

Älä puhu ulostetta.

Joku ottaa nyt nokkiinsa.

Vierailija
518/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin kuvakaappauksen videosta joka äsken poistui jo ☺️

Vierailija
519/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu ulostetta.

Joku ottaa nyt nokkiinsa.

Otan nokkaan en nokkiin. 😀

Vierailija
520/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauski IS:

Mä en voi kommentoida kenenkään suhteita, että ovatko he parisuhteessa vai eivätkö he ole, artisti totesi.

– Ihmiset kovasti kyselevät, että ketä siellä oli ja mitä siellä tehtiin, mutta mulla on vaitiolovelvollisuus, koska kyseessä on yksityistilaisuus. Vaikka mä olisin nähnytkin jotain, niin mä en voi mennä sitä kommentoimaan. Haluan kunnioittaa asiakastani, hän lisäsi.

Ihan eri ääni kellossa kuin eilen. Ja Sofia postasi single ladies club. Tuliko jo nyt ryppy rakkauteen?

Lähtiköhän Stefan Martinan matkassa Hankoon?

Kyllä sinnehän se matkustaa.. kohta tulee martinalta taas päivitystä kuinka stefu makaa kainalossa ja lovelove.

Sanokaa mun sanoneen, tämä kaikki huipentuu vielä kesähäihin. Ainoa avoin kysymys on kenen kesähäät: Sofian ja Stefanin, Martinan ja Stefanin vai Tauskin ja Hennan?

Stefun ja Hennan! 😍

Martinan ja Tauskin! <3

Tauskin ja Eskon ❤️

Matin ja Tepon 💋💋💋💋💋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi