Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, voisitko seurustella naisen kanssa joka ei ota suihin?

Vierailija
01.05.2020 |

Siinäpä kysymys 👆

Kommentit (189)

Vierailija
81/189 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seurustele vaan olen sellaisen kanssa naimisissa.

Täällä kohtalotoveri.

Meitä on valitettavasti paljon😭

Vierailija
82/189 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kohtalotoveri.

Kyllä nää pitkät liitot ja vaniljainen lauantaiseksi on perseestä, voi hyvä luoja. Tai siis ei ole sitä persettäkään enää ollut vuosiin

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/189 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kohtalotoveri.

Elämä on valintoja. En voisi kuvitellakaan elämää ilman suihinottoja. Siksi en ole sellaista naista valinnut, joka ei suostu munaa imemään.

Vierailija
84/189 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli tämä mieleen.  Oli jo 4 pvää edellisestä seksikerrasta ja itseä panetti. Vaimo oli aikaisen herätyksen jälkeen väsynyt kun mentiin nukkumaan. Siinä vaimon kyljellä vaimo laittoi kätensä tapansa mukaan kassieni ja kaluni päälle ja tunnusteli herkkyyttä. Kun panetti, niin kullini turposi seisokkiiin herkästi, ilman pillereitäkin. Vaimo kysyi, että haluatko että otan suihin. Toki halusin. Siinä sitten nautiskelin kivikovan kaluni kanssa polvillani sängyssä,  kun vaimo hyväili toisella kädellä kasseja, toisella kullini varresta ja suulla nussi kulliani niin pitkälle kun nyt ylipäätään hänen suuhun mahtuu.  Näin aina, jotten töki kalullani liian syvälle. Siinä sitten odottelin avuttomana kun orgasmini lähti hitaasti liikkeelle vyöryen lopulta voimalla ulos. Aivan parasta, kun on täysin toisen armoilla. Tulee järkky orgasmeja. Aina harvoin pyydän tai haluan suikkareita loppuun asti. Ehkä muutaman kerran vuodessa. Riittää kun tiennyt aina saavani kun on panettanut. Eiköhän vaimo halua taas itsekin suuseksiä ja kullia parin päivän sisään.

Joo en olisi edes mennyt nuorena naimisiin vaimon kanssa, ilman molemmin puolista suuseksiä jo seurusteluaikana. Enkä usko, että vaimokaan. 

Vierailija
85/189 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voisin ja voin. Vaimo on ottanut suihin edellisen kerran pari vuotta sitten enkä kaipaa sitä yhtään. Hän ei itse halua vastaanottaa suuseksiä koska ei pidä siitä. Hän kyllä ottaisi suihin jos pyytäisin, mutta ei kiinnosta pyytää.

Vierailija
86/189 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että nykypäivänä on vielä tuollaisia asenteita, ennakkoluuloja ja suuseksiä vierastetaan. Ei uskoisi enää nykypäivänä. Me ollaan vaimon kanssa 70-luvun nuoria ja suuseksi ollut ihan luonnollista molemmin puolin jo silloin. Kaikkihan 69:n tunsi ja sitä kokeili. Eikä pyllyseksissäkään ollut mitään uutta ja ihmeellistä. 

Vierailija
87/189 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi enkä elä.

Vierailija
88/189 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan mieheltäni suihin, hän ei nuole koska se kuulemma sattuu niin paljon kieleen. On aika tyly homma, mutta kaikkea täällä ei voi saada.

Vierailija
89/189 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymmentä vuotta elin sellaisen kanssa eikä se ollut ongelma. Kun pimppikin sulkeutui, niin laitoin maailmalle.

Vierailija
90/189 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuun viety suihinotto ja suuhun laukeaminen on usein jopa parempaa kuin perus akti joten en voisi. Nyt tilanne että tapasin kuukausi sitten naisen joka on muuten mukava mutta ällöää suihinottoa ja spermaa muutenkin. Suuseksi on kuitenkin sen verran tärkeä asia että mietin haluanko jatkaa tapailua. Myös seksistä puhuminen on hankalaa

Vierailija
91/189 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Vierailija
92/189 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään kynnyskysymys.

Vierailija
93/189 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuun viety suihinotto ja suuhun laukeaminen on usein jopa parempaa kuin perus akti joten en voisi. Nyt tilanne että tapasin kuukausi sitten naisen joka on muuten mukava mutta ällöää suihinottoa ja spermaa muutenkin. Suuseksi on kuitenkin sen verran tärkeä asia että mietin haluanko jatkaa tapailua. Myös seksistä puhuminen on hankalaa

Sun pitää nyt kyllä tehdä ennaltaehkäisevä toimenpide ja lähteä pakoon.

Vierailija
94/189 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyä Ladaan, kun parempaakin kyytiä olisi tarjolla?

Vierailija
95/189 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan mieheltäni suihin, hän ei nuole koska se kuulemma sattuu niin paljon kieleen. On aika tyly homma, mutta kaikkea täällä ei voi saada.

Usein aamuisin, kun mieheni menee suihkuun, menen perässä, jolloin mm. saippuoin tai pesen hyväntuoksuisella geelillä hänen peniksensä ja jalkovälinsä ylipäätään. Mies tekee samoin minulle , omilla aineillani. Kyykistyn mieheni eteen ja otan koko komeuden sormieni väliin ja tungen hitaasti sen kokonaisuudessaan suuhuni. Mieheni nuolee pimppaani, milloin etukautta, milloin takakautta, liikutellen sormiaan taitavasti sisälläni. Todella ihanaa; ei sen silti tarvitse olla jokapäiväistä ja hygienian on oltava kohdallaan

Vierailija
96/189 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin joo. Vaimo antoi suuseksiä viimeksi noin 10 vuotta sitten. Ei tykkää siitä, mutta ilmeisesti suhteen alkuaikana halusi kovasti miellyttää. Ihan hyvin tämä on näinkin mennyt. Ja toisaalta tuntuu kivalta, että suhteen alussa ainakin kokeili minun mielikseni.

Vierailija
97/189 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nykyinen mieheni on ensimmäinen, jonka kanssa olen harrastanut suuseksiä, siis siten, että minä olen ollut antavana osapuolena. Aina on tuntunut koko toimitus vastenmieliseltä, koska alkoi oksettaa. En oikein pysty edes kieltäni harjaamaan ilman yökkäilyä. Tämä nyksäni oli kuitenkin hyvin kärsivällinen kanssani ja sanoi heti alusta että ei ole mikään pakko eikä hän sen vuoksi jätä minua, että hän voi käyttää lelua siihen. Annoin hänelle myös luvan hakea suuseksinsä muualta, se olisi ollut minulle täysin ok, mutta nyksäni ei halunnut, koska on demiseksuaali ja vakutti, että asia on hänelle täysin ok, ei halua vastaanottaa susueksiä, jos se on ilmiselvästi toiselle vaikeaa.

Pelkästään tuo sallivuus sai aikaan jonkin niksahduksen mielessäni janykyisin sujuu  ihan hyvin

En ole myöskään ollut koskaan kovinkaan halukas vastaanottamaan suuseksiä, asia, jonka niinikään tämä nyksäni minusta sai pois, koska hän itse pitää siitä, niin opettelin sitten hyväksymään sen.

Vierailija
98/189 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyytyä Ladaan, kun parempaakin kyytiä olisi tarjolla?

En todellakaan voisi enkä aikoisi, ja vastaus tiivistyy pitkälti tuohon lainaukseen. Jos nykyinen parisuhde, missä nainen on ahnaasti jo 8 vuotta ottanut omasta halustaan suihin lähes joka seksikerralla, miksi ihmeessä tyytyisin vähempään? Asenneongelma on lisäksi vaikein / mahdottomin ongelma korjattavaksi puolisossa, joten ehdottomasti ei jatkoon.

Lisäksi tiedän puolisoni kaltaisia naisia olevan monia muitakin. Naiset itse luulevat monesti, että tuntevat muut naiset sen perusteella millaisia itse ovat ja siten saattavat rationalisoida omaa käyttäytymistä normaalina esim. siinä tapauksessa, jos on suuseksin suhteen estoinen (ja vaikkapa sitä pöyristyttävänä, jos mies ei tyydykään siihen mukisematta). Mutta miehet vähän laajemmalla otannalla naisia saattavat tietää hiukan paremminkin, mistä on naisissa kyse.

Vierailija
99/189 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
100/189 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voin joo. Vaimo antoi suuseksiä viimeksi noin 10 vuotta sitten. Ei tykkää siitä, mutta ilmeisesti suhteen alkuaikana halusi kovasti miellyttää. Ihan hyvin tämä on näinkin mennyt. Ja toisaalta tuntuu kivalta, että suhteen alussa ainakin kokeili minun mielikseni.

Kysyttiin seurustelua. Silti jauhat vaimostasi.