Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, voisitko seurustella naisen kanssa joka ei ota suihin?

Vierailija
01.05.2020 |

Siinäpä kysymys 👆

Kommentit (189)

Vierailija
1/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on useampi, kuin yksi suu, niin en.

Vierailija
2/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin hakea suihinoton sitten muualta, vaikka joltain homomieheltä, niin mikä ettei.

Vierailija
4/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Vaikea kysymys. Kenties jos on todella hyvännäköinen.

Vierailija
5/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein parempi ettei ota. Tykkään siitä kyllä kovasti mutta vähän liikaakin ja jos ottaa, menee koko huomioni asian odottamiseen ja ehdottamiseen jne.

Jos ei ota, joudun itsekin keskittymään muuhun. Kumppaneista 60% ei ole ottanut.

Vierailija
6/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei ota mitään ku*ivehkeitä suuhunsa. Ja ihmisillähän on yleensä vain yksi suu, ei mitään suihin muotoa olekaan. 

Vierailija
7/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. voisiko joku kertoa miksi aina vaan puhutaan monikossa suihin ottamisesta vaikka kellään ei ole yhtä useampaa suuta. Kuulostaa ääliömäiseltä.

Vierailija
8/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tullut vastaan vain yksi mies jolta haluaisin oikeasti ottaa suihin. Mutta hän ei ole minun, eli se siitä.

Vierailija
9/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan vielä yhtään joka olisi oikeasti hyvä ottamaan suihin eli kyllä voisin. Mielummin ilman kun sellainen räpellys joka lähinnä sattuu.

Vierailija
10/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mielelläni miehelleni suuseksiä mutta en ota suihin. N46

Vierailija
11/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa sellaisen kanssa yli 20 vuotta, lasketaanko se seurusteluksi?

Vierailija
12/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla miehen kanssa jonka sukuelimiä en himoitsisi myös suuhuni, enkä voisi olla miehen kanssa joka ei antaisi minulle säännöllistä, intohimoista suuseksiä.

Kuulostaa jonkun korvaan varmaan lapselliselta, mutta itselleni molemminpuolinen suuseksi kuuluu hyvään seksielämään ja on myös jonkinlainen tunteiden indikaattori.

Tämä ei kyllä vastannut kysymykseen enkä ole edes mies, mutta tuli aiheesta mieleen.

Jostain syystä täällä ei koskaan kysellä naisilta, voisivatko he elää miehen kanssa joka ei nuole (oikeastihan siinä tehdään muutakin kuin nuollaan, mutta naiselle annettavasta suuseksistä käytetään termiä ”nuoleminen” ja miehelle annettavasta taas ”suihinotto” vaikkei naista oikeasti pelkästään nuolla vaan esim. imetään ja näppäillään klitorista, eikä mieheltä ota yksi nainen monikossa suihin).

Vierailija
13/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se on yksilöllistä onko kaikilla naisilla mieltymys siihen ja toisaalta suhteen ominaisuudet myös.

nainen

Vierailija
14/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tullut vastaan vain yksi mies jolta haluaisin oikeasti ottaa suihin. Mutta hän ei ole minun, eli se siitä.

Ai niin. Ja hän on sellainen jonka kanssa minulla on hyväksytty olo. Eli juurikin jos mies vaatisi suihinottoa jonain kriteerinä -> kertoo se etten aidosti muuten kelpaisi -> ei-hyväksytty olo -> ei suihinottohalua.

Vierailija
15/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ottaako nainen suihin vai ei on hyvin pienessä roolissa, kun teen kumppaninvalintaa.

Eli, kyllä voisin.

Vierailija
16/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi ehdoton ei suihinotolle, niin en kauaa kattelisi. Nykyinenkään ei usein sitä tee, mutta muutaman kerran vuodessa edes.

Vierailija
17/189 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi ottaa suihin. Ei tarvi myöskään kysellä mua nuolemaan...silloin menee tasan. Tietysti voidaan halutessa neuvotella...

Vierailija
18/189 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin. Ja hän on sellainen jonka kanssa minulla on hyväksytty olo. Eli juurikin jos mies vaatisi suihinottoa jonain kriteerinä -> kertoo se etten aidosti muuten kelpaisi -> ei-hyväksytty olo -> ei suihinottohalua.

Niin samaa mieltä tässä. Tosin ikävää että tuo hyväksytty olo voi seksin aikana helposti kadota, jos mies esimerkiksi painostaa tekemään jotain. Yksi mies, jonka kanssa minulla oli muuten hyvä olo, sitten yllättävästi seksin aikana painosti fyysisesti ottamaan suuhun kun en vielä olisi ollut valmis. Tuli täytenä yllätyksenä eikä todellakaan positiivisena sellaisena. En ottanut suuhun ja jätti. Muuttui täysin kuva siitä ihmisestä.

Vierailija
19/189 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mm. suuseksistä pidänkin, ei se minulle olisi mikään kynnyskysymys suhteessa sinänsä. Tosin tuossa vaikuttaisi enemmän se, *miksi* toiselle nimenomaan suuseksi olisi kauhistus. Enkö minäkään saisi antaa suuseksiä? Miten sitten nuoleminen muualta, saanko imeä rintoja? Onko rajoitteita asentojen suhteen jne.?

En tarkoita, että pitäisi kumppanin jokaiseen mieltymykseen suostua, mutta onhan onnellinen pari- ja seksisuhde tietyllä tapaa molemminpuolista yhteen sovittautumista. Toisaalta, jos alunperin seistään täysin vastarannoilla, voi keskivälissä olla niin kylmää ja märkää vettä, ettei kummallakaan ole enää niin miellyttävää.

M43

Vierailija
20/189 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. voisiko joku kertoa miksi aina vaan puhutaan monikossa suihin ottamisesta vaikka kellään ei ole yhtä useampaa suuta. Kuulostaa ääliömäiseltä.

Varmaan samasta syystä, kun hevosella vedetään aina vaunuja, vaikka harva hevonen jaksaisi edes vetää useampaa vaunua.

Puhu sinä suuseksin antamisesta ja saamisesta, jos se asiaa helpottaa (pelkään ettei)