Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, voisitko seurustella naisen kanssa joka ei ota suihin?

Vierailija
01.05.2020 |

Siinäpä kysymys 👆

Kommentit (189)

Vierailija
61/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suihinotto on niin rentouttavan upeaa saada että en ilman sitä alkaisi elämään. Tuskimpa kovin moni nainenkaan täällä innostuisi miehestä joka ei nuole ollenkaan vaan pelkkää rynkytystä?? Nykyinen nainen kenet vasta tapasin vaikuttaa siltä ettei tykkää ottaa suihin ja että tekee sitä vain hetken miellyttääkseen. Olen miettinyt että jos ei homma muutu niin täytyy jatkaa eriteille

Vierailija
62/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Texas ranger kirjoitti:

Ajattelin aina etten voisi olla. Oma vaimokin oikein mielellään otti suihin ja oli aktiivinen seksin saralla. Nyt lasten saannin jälkeen varsinkin suikkarit vähentyneet lähes nollaan ja seksi tyyliin kerran viikossa. Aina väsyttää ym shittiä.

Noh elossa ja kimpassa edelleen. Suikkarit ja intohimoinen seksi sitten muilta.

Onko sinulla jokin vakkari toinen nainen joka hoitaa suihinoton loppuun asti ja missä hoidat muutkin erilaiset paineet ?? Tiedän miehiä jotka käy naapurin naisella kylässä auttelemassa kotitöissä suikkaria vastaan kun ei kotona saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan eläväni ilman sellaisia suihinottoja, jollaisen sain tänä aamuna. 

Vierailija
64/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla vai olla vaikea ymmärtää, että mieskin nauttii suihinototosta ja kullin nuolemiesta ennen yhdyntää. Vaimoni on onneksi tehnyt näin aina, jos en ole itse kiiimassani kiirehtinyt pillun nuolemisen jälkeen. En todellakaan olisi naisen kanssa, joka ei ottaisi kaluani suihin, eikä ottaisi koskaan loppuun asti, jos haluaisin.  Mutta vastaavasti minun ei ole koskaan ollut tarvetta käydä vieraissa, kun olen kotona saanut kaiken nautinnon mitä olen halunnut. Vaimoni halusi viriilin miehen, sellaisen sai ja on onneksi ymmärtänyt pitää sellaisesta hyvää huolta. 

Vierailija
65/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ei ollenkaan ottaisi kalua suuhun? No en voisi. Enkä koskaan ole sellaisen naisen kanssa kyllä ollutkaan. 

Vierailija
66/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla vai olla vaikea ymmärtää, että mieskin nauttii suihinototosta ja kullin nuolemiesta ennen yhdyntää. Vaimoni on onneksi tehnyt näin aina, jos en ole itse kiiimassani kiirehtinyt pillun nuolemisen jälkeen. En todellakaan olisi naisen kanssa, joka ei ottaisi kaluani suihin, eikä ottaisi koskaan loppuun asti, jos haluaisin.  Mutta vastaavasti minun ei ole koskaan ollut tarvetta käydä vieraissa, kun olen kotona saanut kaiken nautinnon mitä olen halunnut. Vaimoni halusi viriilin miehen, sellaisen sai ja on onneksi ymmärtänyt pitää sellaisesta hyvää huolta. 

oravapillu, suikkari, minä minä ja minä, oman elämän hankinta, epäonnistumisen myöntäminen, ei koskaan ole tarvinnut kärsiä pillun puutteesta, pöljä, näin menty koko ikä, onko naistakaan, tuusan täynnä, hiiret hyppii pöydälle, piilohomo, pillun nuoleminen, huono itsetunto, kissan nosto pöydälle, pimppifyssari, kerran perseeseen puolijäykällä, hiekkalaatikko, pillun

kiima

Vierailija
67/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oravapillu, suikkari, minä minä ja minä, oman elämän hankinta, epäonnistumisen myöntäminen, ei koskaan ole tarvinnut kärsiä pillun puutteesta, pöljä, näin menty koko ikä, onko naistakaan, tuusan täynnä, hiiret hyppii pöydälle, piilohomo, pillun nuoleminen, huono itsetunto, kissan nosto pöydälle, pimppifyssari, kerran perseeseen puolijäykällä, hiekkalaatikko, pillun

kiima

Joko taas kilahti. Jäikö lääkkeet ottamatta? 

Vierailija
68/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon. Näin sanoo meidän seurakunnan papit. Näin ollen seurusteluaikana ei voi tietää, ottaako tuleva vaimo suihin. Sitten jos otat avioeron, samat papit kieltäytyy vihkimästä uudelleen, koska eronnut ei saa mennä naimisiin. Tosi tarina meidän seurakunnasta. 629

Aiotko itse nuolla tulevaa vaimoasi?

Vierailija
69/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon. Näin sanoo meidän seurakunnan papit. Näin ollen seurusteluaikana ei voi tietää, ottaako tuleva vaimo suihin. Sitten jos otat avioeron, samat papit kieltäytyy vihkimästä uudelleen, koska eronnut ei saa mennä naimisiin. Tosi tarina meidän seurakunnasta. 629

Ja sinä hölmö uskot kaiken mitä papit sanoo. Ei ne määrää missään yhteiskunnassa, eikä niille ole kukaan antanut siihen valtuuksia.  Sitä paitsi papit nai tunnetusti kaikkia kaksijalkaisia, oli aviossa tai varattu.

Vierailija
70/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos tuo toimii molempiin suuntiin.

Eli ei pimpin lipittelyä ,eikä mielellään kyllä suuteluakaan.

Vierailija
71/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai,ei sillä ole väliä.

Oikeastaan ei naamallakaan ole niin väliä,kunhan on hyvä bärsse. 👍

Siitä en tingi sitten yhtään.

Vierailija
72/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Texas ranger kirjoitti:

Ajattelin aina etten voisi olla. Oma vaimokin oikein mielellään otti suihin ja oli aktiivinen seksin saralla. Nyt lasten saannin jälkeen varsinkin suikkarit vähentyneet lähes nollaan ja seksi tyyliin kerran viikossa. Aina väsyttää ym shittiä.

Noh elossa ja kimpassa edelleen. Suikkarit ja intohimoinen seksi sitten muilta.

Hienoa,asenne kohdillaan saa vaimokultakin olla iloinen, että olet löytänyt ratkaisun ilman että ottaisit hänestä eron.

Molemmat pysyvät tyytyväisenä.

Vierailija
73/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä hölmö uskot kaiken mitä papit sanoo. Ei ne määrää missään yhteiskunnassa, eikä niille ole kukaan antanut siihen valtuuksia.  Sitä paitsi papit nai tunnetusti kaikkia kaksijalkaisia, oli aviossa tai varattu.

Kirkkoherra uhkasi potkuilla.

Vierailija
74/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa suhteissa/satunnaisissa käytättekö sitten suuseksisuojaa? Tuntuuko sekin kanssa yhtä hyvältä. Kukaanhan ei tietenkään ilman suojaa ota suihin.

Vierailija
75/189 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusissa suhteissa/satunnaisissa käytättekö sitten suuseksisuojaa? Tuntuuko sekin kanssa yhtä hyvältä. Kukaanhan ei tietenkään ilman suojaa ota suihin.

Kyllä. En olisi yhden yön suhteissakaan ilman suuseksiä.

Vierailija
76/189 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa sellaisen kanssa yli 20 vuotta, lasketaanko se seurusteluksi?

Minulla sama tilanne, nyt jo 30 vuotta.

Vierailija
77/189 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. En olisi yhden yön suhteissakaan ilman suuseksiä.

Sama juttu. Jos nainen ei himoisisi kulliani ja minä saisi nuolla pillua, loppuisi seksi siihen. Halukkaitakin naisia löytyisi ihan varmasti. 

Vierailija
78/189 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustele vaan olen sellaisen kanssa naimisissa.

Täällä kohtalotoveri.

Vierailija
79/189 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Miksi pitäisikään koska 99% naisista niin tekee.

Vierailija
80/189 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos nainen ei tee sellaisia asioita minulle joita todella haluan, onko hän hyvä kumppani? Ei ole.