Mies, voisitko seurustella naisen kanssa joka ei ota suihin?
Kommentit (189)
Texas ranger kirjoitti:
Ajattelin aina etten voisi olla. Oma vaimokin oikein mielellään otti suihin ja oli aktiivinen seksin saralla. Nyt lasten saannin jälkeen varsinkin suikkarit vähentyneet lähes nollaan ja seksi tyyliin kerran viikossa. Aina väsyttää ym shittiä.
Noh elossa ja kimpassa edelleen. Suikkarit ja intohimoinen seksi sitten muilta.
Onko sinulla jokin vakkari toinen nainen joka hoitaa suihinoton loppuun asti ja missä hoidat muutkin erilaiset paineet ?? Tiedän miehiä jotka käy naapurin naisella kylässä auttelemassa kotitöissä suikkaria vastaan kun ei kotona saa
En voisi kuvitellakaan eläväni ilman sellaisia suihinottoja, jollaisen sain tänä aamuna.
Joillakin naisilla vai olla vaikea ymmärtää, että mieskin nauttii suihinototosta ja kullin nuolemiesta ennen yhdyntää. Vaimoni on onneksi tehnyt näin aina, jos en ole itse kiiimassani kiirehtinyt pillun nuolemisen jälkeen. En todellakaan olisi naisen kanssa, joka ei ottaisi kaluani suihin, eikä ottaisi koskaan loppuun asti, jos haluaisin. Mutta vastaavasti minun ei ole koskaan ollut tarvetta käydä vieraissa, kun olen kotona saanut kaiken nautinnon mitä olen halunnut. Vaimoni halusi viriilin miehen, sellaisen sai ja on onneksi ymmärtänyt pitää sellaisesta hyvää huolta.
Siis jos ei ollenkaan ottaisi kalua suuhun? No en voisi. Enkä koskaan ole sellaisen naisen kanssa kyllä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin naisilla vai olla vaikea ymmärtää, että mieskin nauttii suihinototosta ja kullin nuolemiesta ennen yhdyntää. Vaimoni on onneksi tehnyt näin aina, jos en ole itse kiiimassani kiirehtinyt pillun nuolemisen jälkeen. En todellakaan olisi naisen kanssa, joka ei ottaisi kaluani suihin, eikä ottaisi koskaan loppuun asti, jos haluaisin. Mutta vastaavasti minun ei ole koskaan ollut tarvetta käydä vieraissa, kun olen kotona saanut kaiken nautinnon mitä olen halunnut. Vaimoni halusi viriilin miehen, sellaisen sai ja on onneksi ymmärtänyt pitää sellaisesta hyvää huolta.
oravapillu, suikkari, minä minä ja minä, oman elämän hankinta, epäonnistumisen myöntäminen, ei koskaan ole tarvinnut kärsiä pillun puutteesta, pöljä, näin menty koko ikä, onko naistakaan, tuusan täynnä, hiiret hyppii pöydälle, piilohomo, pillun nuoleminen, huono itsetunto, kissan nosto pöydälle, pimppifyssari, kerran perseeseen puolijäykällä, hiekkalaatikko, pillun
kiima
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oravapillu, suikkari, minä minä ja minä, oman elämän hankinta, epäonnistumisen myöntäminen, ei koskaan ole tarvinnut kärsiä pillun puutteesta, pöljä, näin menty koko ikä, onko naistakaan, tuusan täynnä, hiiret hyppii pöydälle, piilohomo, pillun nuoleminen, huono itsetunto, kissan nosto pöydälle, pimppifyssari, kerran perseeseen puolijäykällä, hiekkalaatikko, pillun
kiima
Joko taas kilahti. Jäikö lääkkeet ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon. Näin sanoo meidän seurakunnan papit. Näin ollen seurusteluaikana ei voi tietää, ottaako tuleva vaimo suihin. Sitten jos otat avioeron, samat papit kieltäytyy vihkimästä uudelleen, koska eronnut ei saa mennä naimisiin. Tosi tarina meidän seurakunnasta. 629
Aiotko itse nuolla tulevaa vaimoasi?
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon. Näin sanoo meidän seurakunnan papit. Näin ollen seurusteluaikana ei voi tietää, ottaako tuleva vaimo suihin. Sitten jos otat avioeron, samat papit kieltäytyy vihkimästä uudelleen, koska eronnut ei saa mennä naimisiin. Tosi tarina meidän seurakunnasta. 629
Ja sinä hölmö uskot kaiken mitä papit sanoo. Ei ne määrää missään yhteiskunnassa, eikä niille ole kukaan antanut siihen valtuuksia. Sitä paitsi papit nai tunnetusti kaikkia kaksijalkaisia, oli aviossa tai varattu.
Vain jos tuo toimii molempiin suuntiin.
Eli ei pimpin lipittelyä ,eikä mielellään kyllä suuteluakaan.
Tottakai,ei sillä ole väliä.
Oikeastaan ei naamallakaan ole niin väliä,kunhan on hyvä bärsse. 👍
Siitä en tingi sitten yhtään.
Texas ranger kirjoitti:
Ajattelin aina etten voisi olla. Oma vaimokin oikein mielellään otti suihin ja oli aktiivinen seksin saralla. Nyt lasten saannin jälkeen varsinkin suikkarit vähentyneet lähes nollaan ja seksi tyyliin kerran viikossa. Aina väsyttää ym shittiä.
Noh elossa ja kimpassa edelleen. Suikkarit ja intohimoinen seksi sitten muilta.
Hienoa,asenne kohdillaan saa vaimokultakin olla iloinen, että olet löytänyt ratkaisun ilman että ottaisit hänestä eron.
Molemmat pysyvät tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä hölmö uskot kaiken mitä papit sanoo. Ei ne määrää missään yhteiskunnassa, eikä niille ole kukaan antanut siihen valtuuksia. Sitä paitsi papit nai tunnetusti kaikkia kaksijalkaisia, oli aviossa tai varattu.
Kirkkoherra uhkasi potkuilla.
Uusissa suhteissa/satunnaisissa käytättekö sitten suuseksisuojaa? Tuntuuko sekin kanssa yhtä hyvältä. Kukaanhan ei tietenkään ilman suojaa ota suihin.
Vierailija kirjoitti:
Uusissa suhteissa/satunnaisissa käytättekö sitten suuseksisuojaa? Tuntuuko sekin kanssa yhtä hyvältä. Kukaanhan ei tietenkään ilman suojaa ota suihin.
Kyllä. En olisi yhden yön suhteissakaan ilman suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naimisissa sellaisen kanssa yli 20 vuotta, lasketaanko se seurusteluksi?
Minulla sama tilanne, nyt jo 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En olisi yhden yön suhteissakaan ilman suuseksiä.
Sama juttu. Jos nainen ei himoisisi kulliani ja minä saisi nuolla pillua, loppuisi seksi siihen. Halukkaitakin naisia löytyisi ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
En seurustele vaan olen sellaisen kanssa naimisissa.
Täällä kohtalotoveri.
En ikinä. Miksi pitäisikään koska 99% naisista niin tekee.
En. Jos nainen ei tee sellaisia asioita minulle joita todella haluan, onko hän hyvä kumppani? Ei ole.
Kyllä suihinotto on niin rentouttavan upeaa saada että en ilman sitä alkaisi elämään. Tuskimpa kovin moni nainenkaan täällä innostuisi miehestä joka ei nuole ollenkaan vaan pelkkää rynkytystä?? Nykyinen nainen kenet vasta tapasin vaikuttaa siltä ettei tykkää ottaa suihin ja että tekee sitä vain hetken miellyttääkseen. Olen miettinyt että jos ei homma muutu niin täytyy jatkaa eriteille