Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voisitko seurustella naisen kanssa joka ei ota suihin?

Vierailija
01.05.2020 |

Siinäpä kysymys 👆

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kun itseä nuollaan enkä osaa ottaa kunnolla suihin. Joten harrastamme puolisoni kanssa lähinnä perus seksiä eri asennoissa. -N37

Vierailija
102/189 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy syväkurkuttaa ja niellä. Vanilja on tylsää. Ja monelle tämäkin on vaniljaa.

Vierailija
104/189 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän asia ole jo tullut kaikille selväksi. Suihinottajilla on reilusti parempi markkina-arvo.

Vierailija
105/189 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjoittamassa ensin, että voisin, mutta pidemmässä suhteessa hyvä ja monipuolinen seksi on suhteen kantava liima, joten vastaankin: "en pystyisi."

Vierailija
106/189 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Nainen saa anteeksi vaikka hankalan luonteensa jos sen vastapainoksi saan suuseksiä ja laueta suuhun. Ylipäätään en voisi seurustella kovinkaan estoisen naisen kanssa.  En tyydy pelkkään vaniljaan, vaikka sillekin on aikansa ja paikkansa.

Vierailija
107/189 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen nostaa itsensä toisen yläpuolelle kieltäytymästä suuseksistä tai sitten yökkien ja kakoen syöksymällä vessaan. Nainen itse ottaa kyllä suuseksiä vastaan ja se on normaalia, vaikka mies nuolee puoli tuntia kieli hampaiden jyystäessä vereslihalle. Missä tasa-arvo, arvon yökkäílijä ei-suihinottajat?

Tosin mies kyllä nuolee mielellään, vaikka välillä puuduttaisikin. Toista arvostaa niin paljon, että oma ego ei tule tielle.

Vierailija
108/189 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos seksielämä on muuten aktiivista ja kokeilunhaluista.

Vierailija
109/189 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en osannut edes ymmärtää miten hyvältä se tuntuu, mutta kun nykyinen vaimo ottaa suihin ja saan tulla suuhun niin tekee se vaan niin hyvän olon. Eikä hänellä ole ongelmaa sen nielemisessä.

Vierailija
110/189 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehistä täälläkin on vastannut, että melko harva nainen edes osaa ottaa hyvin suihin. Mikä siitä tekee huonoa ja mikä taas puolestaan hyvää? Avatkaa nyt vähän. 

Vierailija
111/189 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole ollut koskaan kovin kiinnostunut suuseksistä puolin eikä toisin joten kyllä elän sellaisessa suhteessa. Parin kolmen vuoden aikana saattaa kyllä kerran ottaa suihin, nykyään kyllä ei oikein enää noinkaan usein. Kyllä itse tykkäisin antaa ja ottaa,mutta en ala siihen painostamaan joten pärjäillään näin sitten. Ei se kuitenkaan maailman tärkein asia ole. 

Vierailija
112/189 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi.

Miksi pitäisi tai vastaavasti miksi ei pitäisi? 

En ole varma. Vastasinko kysymykseen, tai mikäli sellaista 'täällä edes olikaan', pahasanoo. Tämä asia ja sen pohdiskelu, vain kummastuttaa. Miksi?

Vierailija
113/189 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö vastaajista ei voisi. Hyviä perusteluja myös tullut, että miksi näin on.

Vierailija
114/189 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en pidä siitä, että joku ottaa minulta suihin, en tiedä miksi. Millään lailla se ei kiihoita minua ja eipä se kummoiselta tunnu.

Kokemusta noin 20-30 eri henkilöstä, kyllä pillu tuntuu paljon paremmalta ja muu lämpö ja kosketus...

Vierailija
115/189 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en voisi. Meillä on koko pitkän parisuhteen menty niin, että olen ensin nuollut orgasmiin asti tai lähelle. Sitten vaimo imutellut vähän aikaa kulliani ja yhdynnynnät päälle. Kun molemmat saaneet niin lopetettu. Harvemmin yritetty toisia, kun ne on kummallekin työläämpiä ja miedompia. Ennemmin uusittu useamman kerran viikossa. Suuseksiin käytetty aina eniten aikaa. 

Vierailija
116/189 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnamaiset naiset eivät sytytä. Ja tuo teatraalisuus suihinoton kauheudesta on jo paha merkki. En menisi suhteeseen haluttoman kanssa.

Vierailija
117/189 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanut mieheltäni joskus suihin, mutta ei koskaan nuole minua eikä tule nuolemaankaan, joten lopetin itseni nöyryyttämisen ja en enää häneltä suihin ota enkä tule koskaan enää ottamaankaan, jos ei minua tule nuolemaan.

Vierailija
118/189 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä suuhun työntymiseen on parempaa kuin pilluun?

Vierailija
119/189 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä siinä suuhun työntymiseen on parempaa kuin pilluun?

Mikä takamukseen työntymisessä on huonompi kuin pilluun? Suihinotto ja nielekminen on normivaniljaa. Samoin kakkonen. Tyhmät kysymykset ovat tyhmiä.

Vierailija
120/189 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa naisen kanssa joka ei pitänyt suuseksistä. Se sai minut tuntemaan itseni epähaluttavaksi. Jatkossa kovakin ihastumiseni on voinut lopahtaa kuin seinään, jos olen saanut tietää ihastukseni haluttomuudesta suuseksiin. Itse rakastan sitä ja onnellisimmat suhteeni ovat olleet naisten kanssa, jotka ovat myös rakastaneet suuseksiä. Tosin niistä eroista toipuminenkin on ollut sitten vaikeampaa. Kaikkia naisiani en ole edes halunnut nuolla ja se on varma merkki itselleni, että nainen ei ole minua varten. Sama myös suihinotossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan