Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, voisitko seurustella naisen kanssa joka ei ota suihin?

Vierailija
01.05.2020 |

Siinäpä kysymys 👆

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Yksi hyvä suhteen alku siihen myös kariutui. Etsin kumppania loppuelämäkseni. En voi kuvitella että olisin kuolemaani asti ilman suuseksiä. Annan sitä mielelläni, mutta myös haluan sitä. Toisaalta... Hyvin harva nainen sitä osaa antaa. Jos yrität neuvoa niin suuttuvat ja sanovat että tekevät omalla tavallaan tai ei ollenkaan.

Vierailija
22/189 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Pidän siitä niin paljon. Saavana ja antavana osapuolena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa sellaisen naisen kanssa joka ei ota suihin. Suihinotot täytyy hakea muualta, onneksi ottajia riittää.

Vierailija
24/189 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta onneksi ei tarvitse.

Tänään poski taatusti taas pullistuu.

Vierailija
25/189 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta naimisissa ilman poskihoitoa, hän ei myöskään ymmärrä miksi haluan häntä nuolla, noh harvoin saankin.

Vierailija
26/189 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois. Tai ainakin seurustelu päättyis lyhyeen. Jos suihinotto ei luonnistu niin sanoisin että aika varmasti on kaikkia muitakin estoja. En haluais olla parisuhteessa jossa ei suhtauduta avoimesti ja uteliaasti seksuaalisuuden eri muotoihin.

Tämähän ei tarkoita siis sitä että näin pitäis olla kaikille. Mulle tuo vaan ei sopis.

Vierailija
27/189 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon. Näin sanoo meidän seurakunnan papit. Näin ollen seurusteluaikana ei voi tietää, ottaako tuleva vaimo suihin. Sitten jos otat avioeron, samat papit kieltäytyy vihkimästä uudelleen, koska eronnut ei saa mennä naimisiin. Tosi tarina meidän seurakunnasta. 629

Vierailija
28/189 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, koska kokonaisuus ratkaisee, mutta olisihan se aika surullista, jos niin upea seksin osa-alue jäisi puuttumaan.

Vierailija
29/189 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, totta kai! Ei kyse ole yhdestä asiasta, jos kaikki muut seikat on suunnilleen kohdallaan.

m50+

Vierailija
30/189 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.suihinottotaidot on parisuhteen top 5ssa tärkeydessä.

Itsellä ei selkä taivu, eikä aina jaksa olla vonkaamassa.

Vierailija
31/189 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin seurustella ja mennä vaikka naimisiin. En voisi kuvitella itse nauttivani jos huomaan toisen ottavan vastoin tahtoaan penikseni suuhunsa! Sitä paitsi aika harva osaa ottaa kunnolla! Itse olen saanut vain yhdeltä naiselta aivan uskomattoman nautinnollista suuseksiä vaikka kumppaneita on ollut lähes sata tähän 6 kympin ikävuoteen ehtineenä.

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
32/189 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai sellasia naisia oikeasti ole jotka ei muka kukkoa ota huuleen?? Suuhun paneminenhan on erittäin kiihottavaa.

On niitä kuulemma. Oon kuullu tarinaa jopa semmosista miehistä, jotka ei nuole naisen pillua o_O

Vierailija
33/189 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, äkkiseltään vastaan että en helvetissä vois!

Mutta; koska yli puolet naisista ei kuitenkaan edes osaa ottaa suihin, niin onko se sitten niin tärkeä juttu kuitenkaan?

Lähinnä tuossa jäis harmittamaan se, että hän ei suostu minua koskemaan suullaan sinne.

Vierailija
34/189 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voisi mitenkään. Vaikka naisessa oli paljon muita hyviä puolia, niin ne eivät kompensoisi suuseksin puutetta.

Vierailija
35/189 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Kävisin työmatkoilla huorissa..

Vierailija
36/189 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maza1980 kirjoitti:

Ihan ok. Kävisin työmatkoilla huorissa..

Aamen bro. Otatko rgf kautta? Saa ale 15% jos note kenttään just divorced!!!

Vierailija
37/189 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa!

Vierailija
38/189 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kovinkaan moni mies oikeasti voisi olla ilman suihinottoja. Kiusaus kävisi liian suureksi saada suuseksiä sitten joltain muulta kuin omalta puolisoltaan ennen pitkää. 

Vierailija
39/189 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä.

Vierailija
40/189 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kait jos seksi muuten olisi hyvää, missä vaiheessa tämän saisi tietää ja siitä kuinka vahvat tunteet muuten olisi tähän tyyppiin. Kuten joku totesi, miettisin kyllä että saattaa olla aika estynyt muutenkin ja ihmettelisin mikä siinä on niin kauheaa; tunne että alistuu, se on ällöttävää vai muu syy? Jos nainen itse tykkäisi saada suuhoitoa, niin tuntuisihan se vähän ristiriitaiselta.

Itselleni oraaliseksi sekä antajana että vastaanottajana on niin nautinnollista, etten kyllä hevin luopuisi. Vaimo onneksi taitaa tuon homman, kokemusta myös naisista jotka eivät sitä osaa, minkäs sille voi. Ei ole osunnut kohdalle tällaista totaalikieltäytyjää.