Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa joku yleisesti turn offina pidetty ominaisuus?

Vierailija
01.05.2020 |

Siis parisuhdemielessä. Olisitko valmis suhteeseen henkilön kanssa, jolla on tämä sama turn off?

Kommentit (157)

Vierailija
121/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän iso nenä ja oon pikkasen turhan pyöree eli en missään bikinikunnossa.

Miehellä tykkään isohkosta nenästä ja että on pyöreyttä joten ei haittaa päinvastoin 😊

Nyt kun aloin miettiä niin tajusin että taidan etsiä ylipäänsä jonkinlaista miesversiota itsestäni muiltakin osin. Ei oo helppoa. 😅

Vierailija
122/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen intohimoinen sängyssä, mutta siinä se onkin.

Niin, tarviiko jotain muuta..minne voin ilmoittautua?

:D Ehkä olen deittaillut vääränlaisia miehiä. Joille ne omat harrastukset ja matkustaminen, sekä jatkuva liikkeelläolo on elinehto ja vaativat sitä myös kumppaniltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino. Ja kyllä kelpaisi ylipainoinen mies ihan hyvin.

Vierailija
124/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän iso nenä ja oon pikkasen turhan pyöree eli en missään bikinikunnossa.

Miehellä tykkään isohkosta nenästä ja että on pyöreyttä joten ei haittaa päinvastoin 😊

Nyt kun aloin miettiä niin tajusin että taidan etsiä ylipäänsä jonkinlaista miesversiota itsestäni muiltakin osin. Ei oo helppoa. 😅

Eikö sitä usein rakastu itsensä näköisiin, koska samanlaiset piirteet tuntuvat tutulta ja turvalliselta? :) Ns. naimanaamojahan moni pariskunta on.

Vierailija
125/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus.

Olen siis mies.

Lisäänpä vielä, että olen ollut valmis seurustelemaan vastaavan turn offin omaavan naisen kanssa. Eli naisten tapauksessa siis liikakilojen kanssa taistelevan.

Laihasta naisesta en syty, joskaan en lihaviakaan fanita.

Vierailija
126/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus.

Olen siis mies.

Raamittomuus lienee se syy enemmän kuin hoikkuus.

T: nainen

Vierailija
127/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorapuheinen ja rehellinen. En pyri olemaan kuitenkaan töykeä mutta joillekkin on pelottavaa kun sanon suoraan miltä tuntuu tai mitä mieltä olen jos on kysytty. Olen tomera ja kovapäinen. Jotkut kokevat minut haastajana tai uhkaavana. 

Vässykät yleensä ihastuvat minuun, muutama kerran sanonutkin että minusta tulee äiti mieleen huhhuh lapsia minulla ei edes ole...On se vaan totta että itsenäistä naista juostaan pakoon! 

Mutta ei haittaa, on hyviä ystäviä, rakastajia ja sinkkuna olemisesta enimmäkseen nautin. Koen kyllä olevani itseni paras partneri kun olen katsonut mitä seurustelumantereella tapahtuu niin huokaisen usein syvään etten ole kenenkään miehen "riesana" tai mies minun.

Vierailija
128/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, naissukupuoli. En tietenkään halua olla missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, jolle se on ongelma. En nimittäin ole tyhmä enkä epätoivoinen.

Vierailija
129/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo turn offit on yksinomaan ikisinkkujen ongelma.

Vierailija
130/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen insinööri ja ikääkin on jo 57 lisäksi teen työkseni ulkomaan projekteja ympäri maapalloa jonka takia olen pois kotoa työmatkalla viikon verran kerran noin kerran 1-2 kuukaudessa,  eli täysin turn off heppu.

Vierailija
131/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen insinööri ja ikääkin on jo 57 lisäksi teen työkseni ulkomaan projekteja ympäri maapalloa jonka takia olen pois kotoa työmatkalla viikon verran kerran noin kerran 1-2 kuukaudessa,  eli täysin turn off heppu.

Miten tuo voi haitata? Mua ei haittaisi.

N50

Vierailija
132/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä suuri maha ja liian läskinen takapuoli. Ei hirveästi taida naisia seksuaalisesti kiinnostaa.

Kiinnostaako sinua seksuaalisesti isomahaiset ja läskiperseiset naiset?

Vierailija
133/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava.

Kyllä pidän ulkonäöltään pulleista miehistä, niistä ns. nallekarhuista joilla iso maha. Mutta tuskinpa me voitaisiin naida, kun molemmilla olisi isot mahat. Ja eikö parisuhdeissa olla aina sitä seksiä harrastamassa. Minä en siitä niin välittäisi edes laihana.

Vierailija
134/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miespuolinen lähihoitaja ja olisin valmis parisuhteeseen lähihoitajanaisen kanssa.

Ja se joka olet sanomassa että "eihän tuo ole mikään turnoff" niin tietäisitpä miten monta keskustelua on päättynyt kysymyksen "mitä teitkään työksesi" jälkeen.

Mulle kelpaisit kyllä. Olen korkeakoulutettu nainen ja arvostan hoitotyötä tekeviä suuresti.

Olet harvinaisuus, toivottavasti törmätään joskus.

Vierailija
135/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miespuolinen lähihoitaja ja olisin valmis parisuhteeseen lähihoitajanaisen kanssa.

Ja se joka olet sanomassa että "eihän tuo ole mikään turnoff" niin tietäisitpä miten monta keskustelua on päättynyt kysymyksen "mitä teitkään työksesi" jälkeen.

Jatka ensihoitoon AMK

Ensihoito ei kuulosta ollenkaan minun jutulta ja en uskoisi myöskään soveltuvani siihen.

Vierailija
136/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, ehkä jäntevä mutta en lihaksikas. Vehkeeni on alempaa keskikokoa. Olen duunari aika kehnolla liksalla, mutta kuitenkin talouteni on aina balanssissa. Onneksi itselleni löytyi kuitenkin hyvä kumppani jo lähes 20v sitten. Vientiä olisi ollut kyllä myöhemminkin.

M45

Vierailija
137/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalolihavuus ja nyt on ilmaantunut huono ryhtikin :(  Niin ja ikä tietysti eli 40+ eli naama on veltto ja roikkuva sekä löytyy kaksaria triplana ja heltalla..

On sitten vastapainoksi kyllä niitä usein mainittuja ultimate turn onejakin eli pitkät ja paksut hiukset, ei ole tatuointeja eikä lapsia enkä polta tupakkaa tai käytä alkoholia.

Vastaava mies kelpaisi mainiosti, ainoastaan ylipainoista en huoli.

Vierailija
138/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävän kokoiset sisemmät häpyhuulet. Enkä siis puhu sellaisista vähän ulompien välistä kurkkivista söpöistä huulista vaan oikeasti isoista ja roikkuvista. No, olen niistäkin huolimatta miehelleni kelvannut.

Vierailija
139/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus, huono iho, masennus, eikä ystäviä ole

Nainen 24v

Vierailija
140/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa on. xD ja osa niistä on sellasia mitkä osalle on turn off, osalle turn on. :D

Esim mulla se on kropan löysyys.. ja oon tottunu et miehet on kovempia joten ottaisin miehen joka on kiintee. :D vaikken itse ole

ja sit esim passiivisuus, mut haluun et mies on aktiivisempi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan