Onko sinussa joku yleisesti turn offina pidetty ominaisuus?
Siis parisuhdemielessä. Olisitko valmis suhteeseen henkilön kanssa, jolla on tämä sama turn off?
Kommentit (157)
Haluan aina sanoa viimeisen sanan, kompromissit ovat haasteellisia. Tunteista puhumisessa on haasteita. Olen auhteessa samanlaisen kanssa ja haasteita riittää. Toisaalta myös jollain tasolla olemme loistava pari.
-olen ns. tosiuskova
-olen kypsässä keski-iässä
-olen itsenäinen ja riippumaton
-olen älykäs ja syvällinen
-tykkään hiphop-musiikista, englanniksi kiitos
-olen oman tieni kulkija
-> samanlainen mies heti mulle tänne nyt!
Hoikkuus jonka vuoksi ei niitä paljon puhuttuja "naisellisia muotoja". Tupakointi ja siitä johtuvat erilaiset hajuhaitat. En harrasta erityisesti mitään.
Karmea elämänasenne, supervaikea persoonallisuus,tyrannius,itsekkyys,tykkäään leikkiä ihmisillä ja vedellä naruista, hienovaraista manipulointia...ai että, mitenhän toimis 2 samanlaista, voishan sitä kokeilla. Olen kuitenkin varattu XD
Kehyksettömät silmälasit, korkea hiusraja ja muutenkin harveneva kuontalo, iso nenä, pieni leuka, siinähän niitä.
Jep. Tupakoiva, persjalkainen, tatuoitu ja kiroileva landeämmä +40v
Onneksi on vielä kauniit hiukset, kapea vyötärö ja hyvä perse kompensoimassa näitä.
Vastaavanlaisen miehen kelpuuttaisin kyllä, paitsi perseen suhteen
Pienet (a-kupin) tissit, koko naama täys pisamia (ei silleen annika ollilamaisesti vaan muutama söpösti nenällä) ja outie pimpsu :( miestä en ole saanut suhteeseen koskaan. N31
Olen lyhyt mies (alle 170cm). Naisia on kuitenkin ollut tyrkyllä ja olen pitkässä parisuhteessa. Muut tekijät kompensoivat. En ole kiinnostunut lyhyistä naisista.
Parisenkymmentä tatuointia ympäri vartaloa, eronnut ja kolme lasta. Nettideittailusssa kiinnostuneita aivan järkyttävä määrä, kävi päivätyöstä käydä profiileja läpi ja vastailla kiinnostuneille. Oikeassa elämässä treffipyyntöjä ym tulee tasaiseen tahtiin ja monia ihastuneita joutunut torjumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen miespuolinen lähihoitaja ja olisin valmis parisuhteeseen lähihoitajanaisen kanssa.
Ja se joka olet sanomassa että "eihän tuo ole mikään turnoff" niin tietäisitpä miten monta keskustelua on päättynyt kysymyksen "mitä teitkään työksesi" jälkeen.
Miksi haluat lähihoitajanaisen? Nimimerkillä maisterinainen, joka sai pakit lähihoitajamieheltä, koska "tuskin on mitään yhteistä noin koulutetun naisen kanssa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miespuolinen lähihoitaja ja olisin valmis parisuhteeseen lähihoitajanaisen kanssa.
Ja se joka olet sanomassa että "eihän tuo ole mikään turnoff" niin tietäisitpä miten monta keskustelua on päättynyt kysymyksen "mitä teitkään työksesi" jälkeen.
Miksi haluat lähihoitajanaisen? Nimimerkillä maisterinainen, joka sai pakit lähihoitajamieheltä, koska "tuskin on mitään yhteistä noin koulutetun naisen kanssa"
Aloituksessa luki että "Olisitko valmis suhteeseen henkilön kanssa, jolla on tämä sama turn off?" joten siksi mainitsin, että hyväksyn naisella saman ammatin.
Minulle naisen ammatti ei ole kovinkaan tärkeä juttu ja jos ammatit eivät tule puheeksi ennen treffejä niin olen monesti huomannut päätyneeni treffeille akateemisen naisen kanssa. Monta kertaa on myös tuntunut siltä, että naiset ovat olettaneet minunkin olevan akateeminen vain sen takia, että olen kuvissa hyvin pukeutunut jossain juhlissa. Reaktiot ammattini paljastumisen jälkeen ovat välillä olleet aika jäätäviä ja se vähän ihmetyttää, miksi korkeaa statusta ja palkkaa pidetään niin paljon tärkeämpänä kuin sairaiden potilaiden auttaminen?
Vierailija kirjoitti:
Olen monelle miehelle kävelevä turn off, sillä mulla on oikeasti todella pienet rinnat, mutta muuten olen lievästi plussakokoinen. Tiedostan että vartaloni ei ole suurimmalle osalle se viehättävin mutta olen sinut asian kanssa. Ammattinikin on tuntunut olevan tapailusuhteilleni ongelma. Olen naispuolinen insinööri ja miehet ottaneet paljastuksen jälkeen hajurakoa. Kasvoiltani olen ihan seminätti.
Minä itse ainakin olen huomannut että saan vaan enemmän huomiota kun mainitsen naisena olevan DI, varsinkin amismiehiltä. Oletko liian tiukka koulutuksen suhteen? Monet miehet käyvät kuumana koulutettuihin naisiin. Ja ei minullakaan isot rinnat ja olen normaalipainon ylärajoilla. Silti treffikutsuja tulee hirvittävästi. Kasvoni ovat ihan tavalliset ettei kai nyt johdu siitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tosi pienet rinnat, silmälasit, vähän löysä vartalo ja olen luonteeltani aika jästipää. Ja minulla on vatsaongelmia. Olen hiljainen insinörtti enkä mikään instabeibe, tykkään työstäni (teknistä suunnittelua), pianonsoitosta ja lukemisesta. Siis turn offin ruummillistuma.
En edes yritä deittailla, latasin viimeksi jonkun deittisovelluksen ja näpräsin kuvia läpi, mielessä rullasi vain "en ole tarpeeksi cool tuolle...en ole tarpeeksi hyvännäkoinen tuolle....en ole tarpeeksi naisellinen tuolle...tuo ei tykkää nörttinaisista...en ole terassi/festari/yökerhoihminen" kun näppäilin miesten profiileja hylkäyspinoon. Olisi pitänyt pariutua opiskeluaikana.
Suurin ongelmasi taitaa kuitenkin olla itsevarmuuden puuttuminen? Miehet syttyy itsevarmoista naisista ja ei haittaa vaikka olisi persoonallinen, se on vain hyvä asia!
Olen ylipainoinen.
Voisin alkaa suhteeseen ylipainoisen kanssa, minulle ei kumppanin painolla ole mitään väliä kunhan luonne on hyvä.
taino joistain ylipainodista miehistä tykkään, mut siis ajatus samanlaisesta kropasta ku mulla on miehelle, niin ei kiitos. :''DD en haluu lanteikasta miestä..!