Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa joku yleisesti turn offina pidetty ominaisuus?

Vierailija
01.05.2020 |

Siis parisuhdemielessä. Olisitko valmis suhteeseen henkilön kanssa, jolla on tämä sama turn off?

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia, yli 40, olen välillä mustasukkainen ja minulle tulee automaattisia ajatuksia ja saatan välillä olla sen vuoksi äkäinen, voimakkaat tunteet, ahdistun helposti ja välillä masennusjaksoja. Onneksi olen naimisissa, koska en kelpaisi enää ikinä kenellekään.

Vierailija
62/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti turn-offina pidettyjä ominaisuuksia kyllä löytyy! Olen varmaan deittailuskenen planktonia.

- Lyhyet hiukset

- Silmälasit

- Ei-timmi (ts. normaali) vartalo

- Ikä 

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllisesti ainakin vinot hampaat ja huono ryhti. Mielenterveysongelmia on ja olen ollut aiemmin suhteessa alkoholistin kanssa.

Ai niin ja toiseen kysymykseen, eli ottaisinko itselleni samanlaisen kumppanin. Eniten epäilyttäisi, että on aiemmin seurustellut alkoholistin kanssa, koska se voisi tarkoittaa, että hänellä on itselläänkin ongelmia päihteiden ja elämänhallinnan kanssa. Mutta jos olisi kuten minä, eli miltei absolutisti ja raha- ym. asiat hanskassa, niin mikäs siinä. Mutta sepä ei käy ilmi kuin vasta syvemmällä tutustumisessa.

Vierailija
64/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olen lyhyt, kalju, keskivartalolihava, silmälasipäinen. Mitään kompensoivia ominaisuuksia ei ole.

Vierailija
65/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minussa oikein muuta taida ollakaan.

Vierailija
66/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväpalkkainen naisjohtaja, miehet juoksee paniikissa karkuun kun saavat tietää. Yritän välttää kertomista tai ”pienennän itseni” mutta aina se ei auta.

Itselle kelpaisi hyvin johtajamies!

Vierailija
67/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammas puuttuu tapaturman takia. Muuten olen ihan tavallinen ja siisti opiskelija. Saan uuden tilalle kun ien on parantunut kunnolla ja saan rahoituksen kuntoon. Silti tänä hampaattomana aikana on ihan turha toivoa löytävänsä seuraa. Olen siis nuori nainen.

Vierailija
68/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia, yli 40, olen välillä mustasukkainen ja minulle tulee automaattisia ajatuksia ja saatan välillä olla sen vuoksi äkäinen, voimakkaat tunteet, ahdistun helposti ja välillä masennusjaksoja. Onneksi olen naimisissa, koska en kelpaisi enää ikinä kenellekään.

Voisin myös elää samanlaisen miehen kanssa eli ei haittaisi vaan ymmärtäisin.

Vierailija
69/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyökkäävä, kilpailuhenkinen ja hyvin tomera perusluonne. Olen nainen. Miehet juoksevat karkuun. Välillä kuitenkin joku elämäntapavässykkä ihastuu ja toivoo, että pistäisin hänet kuriin.

Mullekin aina sanotaan tosta, että olet niin hyökkäävä. En minäkään jokaiselle vastaantulevalle nyhverölle mene sanomaan niiden nynnerömäisuudestä. Ihme ininää, jumankaute!

Vierailija
70/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti turn-offina pidettyjä ominaisuuksia kyllä löytyy! Olen varmaan deittailuskenen planktonia.

- Lyhyet hiukset

- Silmälasit

- Ei-timmi (ts. normaali) vartalo

- Ikä 

N47

Etkä ole. Lopeta!

Olet sitä ainoastaan siksi, että kuvittelet noin itsestäsi.

Vierailija
71/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Lapset, korkea ikä, tatuoinnit ja yleinen rumuus.

Vierailija
72/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
73/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kysy vaan, miten monta! En kai tässä muuten vanahanapiikana keikkuisi. Mutta toisaalta: yhteiskunta tarvitsee tukipilareita = veronmaksajia, jotka kustantavat niiden elämän, jotka ovat yhteiskunnan tukien varassa.

74/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sarkastinen huumorintaju ja olen besserwisser.  Tiedän että ne ärsyttäviä piirteitä, ja tosi turn off. 

Vierailija
75/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Hallitsevuuteni ja poikamaisuuteni. Ulkonäössä ei mitään vikaa, koska yhteydenotot koskevat yleensä tätä tavoiteltua ominaisuutta. Hauska, koulutettu ja nätti nainen ei vaan ole niin viehättävä yhdistelmä. Lisäksi lapsia, vaikka ovatkin jo aikuisia. Ikäluokkani koulutetut sinkut ovat vasta perhe-elämänsä alussa ja siksikin vapaita on vähän tarjolla. Oma pahin turn off on miehellä pienet lapset ja niitähän isiä riittää.

Vierailija
76/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Lapset, korkea ikä, tatuoinnit ja yleinen rumuus.

Äitinä sua on joskus sentää joku hetken rakastanut. Muhun ei edes kosketa.

Vierailija
77/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt mies (171 cm) ja minulla on pienet ja sirot kädet. Kaksi naisten suosikki-turn-offia samassa paketissa :P

Vierailija
78/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Alla joitakin fyysisiä ominaisuuksia. Varmasti on muutakin, esim. luonteessa, koska parisuhteessa en ole koskaan ollut. En kiinnosta ketään miestä, joten vaikeaa on sanoa kiinnostuisinko samanlaisesta miehestä kuin minä, koska eteen ei ole tullut mahdollisuutta edes "testata".

----------

- hieman ylipainoa

-huono iho kasvoissa; aknearpia, näppylöitä, punoittava, rasvainen, isot huokoset

-finnejä muualla vartalossa

-silmälasit

-paksut sääret ja nilkat

-paksut käsivarret

-riipputissit

-yleisesti ruma

Nainen 46v. 

Vierailija
79/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi selässä peittämässä lapsuudessa saatua arpea :D. Ei ole mikään jättitatuointi ja eipä sitä muut ihmiset huomaa kuin uimarannalla lähinnä, kun ollaan bikineissä.

Vierailija
80/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miespuolinen lähihoitaja ja olisin valmis parisuhteeseen lähihoitajanaisen kanssa.

Ja se joka olet sanomassa että "eihän tuo ole mikään turnoff" niin tietäisitpä miten monta keskustelua on päättynyt kysymyksen "mitä teitkään työksesi" jälkeen.

Mulle kelpaisit kyllä. Olen korkeakoulutettu nainen ja arvostan hoitotyötä tekeviä suuresti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä