Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa joku yleisesti turn offina pidetty ominaisuus?

Vierailija
01.05.2020 |

Siis parisuhdemielessä. Olisitko valmis suhteeseen henkilön kanssa, jolla on tämä sama turn off?

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 lapsen yh.

Mitä hemmettiä sinä aikoinaan ajattelit, tai siis et ajatellut!?

Vierailija
102/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tatuointi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miespuolinen lähihoitaja ja olisin valmis parisuhteeseen lähihoitajanaisen kanssa.

Ja se joka olet sanomassa että "eihän tuo ole mikään turnoff" niin tietäisitpä miten monta keskustelua on päättynyt kysymyksen "mitä teitkään työksesi" jälkeen.

Mulle ei ole. Entisessä työpaikassa katselin yhtä mieshoitajaa sillä silmällä. Oli mukava mies.

Vierailija
104/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi pienet rinnat, silmälasit, vähän löysä vartalo ja olen luonteeltani aika jästipää. Ja minulla on vatsaongelmia. Olen hiljainen insinörtti enkä mikään instabeibe, tykkään työstäni (teknistä suunnittelua), pianonsoitosta ja lukemisesta. Siis turn offin ruummillistuma.

En edes yritä deittailla, latasin viimeksi jonkun deittisovelluksen ja näpräsin kuvia läpi, mielessä rullasi vain "en ole tarpeeksi cool tuolle...en ole tarpeeksi hyvännäkoinen tuolle....en ole tarpeeksi naisellinen tuolle...tuo ei tykkää nörttinaisista...en ole terassi/festari/yökerhoihminen" kun näppäilin miesten profiileja hylkäyspinoon. Olisi pitänyt pariutua opiskeluaikana.

Vierailija
105/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle kelpaisi hyvin johtajamies!

Mutta lähihoitajamiestä päin et edes katsoisi, tai vaikka rekkamiestä. Akateemiset naiset ovat kyllä usein tarkkoja siitä, etteivät vahingossakaan "n a i alaspäin". Mutta eipä siinä mitään, jokaisella saa olla omat kriteerinsä.

Vierailija
106/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään varsinaista intohimoa elämässä. Olen intohimoinen sängyssä, mutta siinä se onkin. Ei ole mitään varsinaista harrastusta tai halua aloittaa sellaista. Tykkään tylsästä ja normaalista arjesta. Jonkinlainen turn off tämä tuntuu osalle miehistä olevan.

Vierailija
107/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Pienet tissit.

N55

Jos perä-/reisiosasto on kunnossa, niin ei mitään väliä. Tosin ikäsi puolesta on vähän siinä ja siinä, mikäli et ole ollut elämässäsi aktiivinen. Ikääntyessä naisen rasvakudos vähenee strategisista paikoista, joten pieni vaaramomentti on ilmassa..

Vierailija
108/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus.

Olen siis mies.

Vierailija
109/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän iso nenä ja oon pikkasen turhan pyöree eli en missään bikinikunnossa.

Miehellä tykkään isohkosta nenästä ja että on pyöreyttä joten ei haittaa päinvastoin 😊

Vierailija
110/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään varsinaista intohimoa elämässä. Olen intohimoinen sängyssä, mutta siinä se onkin. Ei ole mitään varsinaista harrastusta tai halua aloittaa sellaista. Tykkään tylsästä ja normaalista arjesta. Jonkinlainen turn off tämä tuntuu osalle miehistä olevan.

Hyvin pienelle osalle, sanoisin.

Vierailija
111/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, läskiä ja vain 13cm muna. Kyllä mulle kelpaisi nämä ominaisuudet kumppanissa (tai no en välttämättä toivo että sillä ois muna)

Vierailija
112/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monelle miehelle kävelevä turn off, sillä mulla on oikeasti todella pienet rinnat, mutta muuten olen lievästi plussakokoinen. Tiedostan että vartaloni ei ole suurimmalle osalle se viehättävin mutta olen sinut asian kanssa. Ammattinikin on tuntunut olevan tapailusuhteilleni ongelma. Olen naispuolinen insinööri ja miehet ottaneet paljastuksen jälkeen hajurakoa. Kasvoiltani olen ihan seminätti.

Vierailija
113/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liian kiltti. Passaan miehet piloille, kukaan ei halua liian kilttiä naista.

Nyt puhut kyllä soopaa! Kiltteys ja empaattisuus on todella hyviä piirteitä naisessa.

Jos olet vielä ns. peto sängyssä, niin aika lailla täydellinen paketti siis..

Vierailija
114/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorasanainen ja nopea nainen. Jos haluan miehen niin joudun kokoajan miettimään mitä sanon, ei ole semmoista miestä, joka tämän piirteen kestää.  

Vierailija
115/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suorasanainen ja nopea nainen. Jos haluan miehen niin joudun kokoajan miettimään mitä sanon, ei ole semmoista miestä, joka tämän piirteen kestää.  

Etsi samanlainen mies.

Vierailija
116/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen intohimoinen sängyssä, mutta siinä se onkin.

Niin, tarviiko jotain muuta..minne voin ilmoittautua?

Vierailija
117/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt...eipä ole helppoa!

Vierailija
118/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus.

Olen siis mies.

Oikeasti? Mä olen seurustellut tosi hoikan miehen kanssa.

Vierailija
119/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä kysymys! Sen kun tietäisi, mikä se ominaisuus tai ne ominaisuudet on, miksi musta ei yleisesti pidetä. Ei siis ole pelkkä turn off parisuhdemielessä. Itse asiassa saan helpommin parisuhteen kuin ystäviä tai että minusta yleisesti pidettäisiin. Työpaikkaakaan ei enää tunnu löytyvän, haastatteluihin pääsen kyllä.

Mua on elämässäni kuvailtu söpöksi ja jopa kauniiksi, mutta olen jo yli 40. Näytän ehkä silmienvälirypyn vuoksi vihaiselta? Tai ääneni on jotenkin ärsyttävä, ilmeet, esiintyminen?

Olen yrittänyt rehellisesti tarkastella myös persoonaani. Olen aina luullut olevani älykäs, mutta ehkä en sitten olekaan, koska olen yksinäinen ja työtön. Olen hieman kyyninen ja pessimisti, mutta kokemukseni valossa ei voi muuta vaatiakaan. Viimeiset 10 vuotta elämässä on ollut alamäkeä, ja se tuntuu kohtuuttomalta, kun en ole kuitenkaan kenellekään pahaa tehnyt ja parhaani aina joka paikassa yrittänyt, missä olen ollut.

Vierailija
120/157 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit ja jumalaton klyyvari. Niin ja olen erityislapsen yh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme