Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa joku yleisesti turn offina pidetty ominaisuus?

Vierailija
01.05.2020 |

Siis parisuhdemielessä. Olisitko valmis suhteeseen henkilön kanssa, jolla on tämä sama turn off?

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyökkäävä, kilpailuhenkinen ja hyvin tomera perusluonne. Olen nainen. Miehet juoksevat karkuun. Välillä kuitenkin joku elämäntapavässykkä ihastuu ja toivoo, että pistäisin hänet kuriin.

Olet juuri sellainen nainen jota en ikuna huolisi. Kehitä itseäsi ns."myönteisempään" suuntaan, jotta olisit ihmisenä helpompi/mielekkäämpi?

Vierailija
42/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla enemmänkin kuin yksi. Lihavuus, huonot hampaat, viemärinhajuinen hengitys, kuiva ja ohut trasselitukka, selluliittiä, pienet silmät roikkuluomilla, töpselinenä, huono iho, rasvapatteja kasvoissa, riippurinnat joista toinen kaksi kuppia isompi, paksut sormet, lattaperse ja isot jalat. Olen yli 50 vuotias nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 lapsen yh.

En edes etsi mitään puolisoa tässä tilanteessa. Toisekseen, uskon rakkauteen eikä silloin pituudella, pienellä munalla tai muulla ulkonaisella ole väliä.

Unohdin mainita että v*ttumainen eksä ja eks-anoppi tulee kaupan päälle.

Vierailija
44/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenevä sairaus. Vakava, mutta ei sellaisenaan kuolemaan johtava. Olen vielä hyvässä vaiheessa ja sairautta ei näe päälle päin. Elän normaalia elämää. Kertominen pelottaa. Edes kaikki läheiseni eivät tiedä.

Vierailija
45/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn on/Off on oma pituuteni, 189cm ja olen nainen. Osa miehistä on haltioissaan ja osa kauhuissaan.

Jos painosi on alle 70 kg niin voisin olla kiinnostunut.

M40

Vierailija
46/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkafetissi. Jotkut kuvittelevat, että siihen sisältyy vaikka mitä outoa, tai sitten vaan eivät halua, että heidän jalkojaan kosketaan. Mutta sellaiset, jotka eivät jännitä, ja pitävät asiaa ok:na, saavat nautintoa isolla N:llä..

Vierailija
47/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, lapsia ;) Sekä yksi (pieni ja huomaamaton) tatuointi.

Onneksi en ole sinkku, koska av:n mukaan olisin pohjasakkaa.

Mulla samat, kaksi lasta ja yksi pieni tatuointi. Mä tosin olen sinkku :)

Vierailija
48/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ylipaino

-mt-lääkkeet

-pituus, olen 178cm

-sosiaalinen taitamattomuus

Minulle pituutesi olisi juuri ihanteellinen, korkokenkien kanssa olisit hyvin pussauskorkeudella. Muut listalla kieltämättä on turn-offeja minullekin. Toivottavasti löydät kivan miehen.

m36

Vierailija
49/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset hampaat ja selluliitti.

Hampaani ovat olleet lapsesta asti keltaiset. Hampaissani ei muuten ole muuta "vikaa".

Selluliittikin on ihan geeneistä johtuvaa, valitettavasti.

Vierailija
50/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen. Ja ei, en kelpuuttaisi naista jolla sama.

M40

Vierailija
51/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, joten en etsi seuraa. Jos olisin sinkku niin tuollaisia olisivat varmaan lievä ylipaino (BMI 26), kaksi kouluikäistä lasta ja ehkä joillekin myös korkea koulutus, tulot ja intohimo työhön.

Vierailija
52/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kouluttamaton mies, joka ei ole tehnyt päivääkään oikeaa työtä. Päällepäin sitä eivät ihan heti kukaan epäile, päin vastoin. Naisten reaktiot tämän tultua esille olisivat usein ikuistamisen arvoisia...

Ei olisi ongelma tapailla kouluttamatonta naista.

Vierailija
53/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moniakin nykyajan deittailukulttuurissa. 

Yleisesti ottaen minussa ei kai ole mitään isompaa turn offia, koska olen ollut pidettyä seuraa minne olen mennytkin. Tuskinpa olisi vaikeuksia löytää seuraa, jos elämä yllättäen muuttuisi, mutta en kaipaa uutta parisuhdetta, ystäviä kyllä. Vasta vanhemmiten ymmärtää, miten ainutlaatuinen tilanteeni on ollut, kun olen saanut olla näin hienossa avioliitossa niin kauan. Sellaista ei moni koe koskaan, joten on siinä jo yhdelle tarpeeksi.

Vähän ihmettelen näitä deittailujuttuja täällä, koska kaikki eronneet 40-50v. ystävät ovat löytäneet uuden ja entistä paremman puolison. Ehkä tänne kirjoittelevat jotkut miehet, jotka haluavat moittia ja lannistaa naisia. 

Vierailija
54/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä suuri maha ja liian läskinen takapuoli. Ei hirveästi taida naisia seksuaalisesti kiinnostaa.

Vierailija
55/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkitys ja kaksi kissaa. (kissat taitanee olla joillekin turn off)

Vierailija
56/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino. Enkä ota lihavaa miestä.

Vierailija
57/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mutta en halua parisuhdetta.

Eli on. Ja varmaan tuon lisäksi muitakin...

Vierailija
58/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miespuolinen lähihoitaja ja olisin valmis parisuhteeseen lähihoitajanaisen kanssa.

Ja se joka olet sanomassa että "eihän tuo ole mikään turnoff" niin tietäisitpä miten monta keskustelua on päättynyt kysymyksen "mitä teitkään työksesi" jälkeen.

Jatka ensihoitoon AMK

Vierailija
59/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se voi joillekin olla pienoinen turn-off että tykkään söpöistä tytöistä. Olisi mahtavaa saada kumppaniksi toinen samanlainen jolta ei tarvitsisi piilotella ja jonka kanssa katselun voisi jakaa.

Vierailija
60/157 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työtön, todella yksinäinen  nuorehko nainen. Ulkonäkö hyvin tavallinen, normaalin painoinen. Aika outo persoona olen ja sosiaalisesti en ainakaan aluksi mikään paras. Toisaalta minulla hyvä mielikuvitus ja ehkä  tämä tilanne missä olen ei tavallaan kerro minusta paljoakaan. Paljon on vaan sattunut kaikkea. Minulla ei ole paljon mitään ennakkoajatuksia ihmisistä ja tykkään monenlaisista tyypeistä. Luonne on tärkeä ja pieni erilaisuus plussaa. Pidän ihmisistä, jotka kohtelevat muita hyvin ( itsekin haluan olla sellainen) ja joilla on ehkä sellainen vähän omanlainen elämänkatsomus. Kyllähän sen ymmärtää silti, että enhän minä ole mikään ykkönen näissä asioissa vaan varmaan monen listalla häntäpäässä jos sielläkään. Täytyy yrittää etsiä samanlainen hyypiö jostain jos tuolla jossain kävelisi vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi