Onko sinussa joku yleisesti turn offina pidetty ominaisuus?
Siis parisuhdemielessä. Olisitko valmis suhteeseen henkilön kanssa, jolla on tämä sama turn off?
Kommentit (157)
Yksi lapsi, toinen tulossa. En sentään yh ole. (Yhtään vähättelemättä yyhoita)
Vierailija kirjoitti:
Minulla kasvaa leuassa semmoinnen prinssinakin kokoinen minimuna.
Ai kamala! 😁😁
-ylipaino
-mt-lääkkeet
-pituus, olen 178cm
-sosiaalinen taitamattomuus
Vierailija kirjoitti:
-ylipaino
-mt-lääkkeet
-pituus, olen 178cm
-sosiaalinen taitamattomuus
Niin ja olen nainen
Olen hihhuli. Teen paljon vapaaehtoistyötä seurakunnassa, Lahjoitan 15% tuloista Herralle ja en usko esiaviolliseen seksiin. Lisäksi luen päivittäin Raamattua ja rukoilen. Harjoitan välillä evankeliointia. Koitan lisäksi pyrkiä jatkuvasti olemaan vähemmän syntinen. Elän kurinalaista ja antihedonistista elämää.
On! Suuri ja nalkuttava suu, v*ttumainen luonne ja ns. "Resting bitch face". Kikki samassa paketissa. Happy go lucky!
Olen karvainen.. tummaa paksua karvaa kasvaa kaulassa, rinnuksilla, rinnoissa, navan seudulla ja perseessä. Tummaa karvaa on alkanut tulla ylähuulten yläpuolellekin nyt.
-nainen
Kädet ovat täynnä kymmeniä syyliä. Ei kiinnosta tehdä niille mitään.
Joku? Minussa ei muita olekaan. Ja ei, en olisi valmis seurustelemaan vastaavanlaisen miehen kanssa.
N43
Ulkonäöllisesti ainakin vinot hampaat ja huono ryhti. Mielenterveysongelmia on ja olen ollut aiemmin suhteessa alkoholistin kanssa.
insinööri-koulutus karkoittaa naisia. Lisäksi harrastan oluita. Sekin on monelle turn-off.
On, minulla on tosi lyhyet hiukset. Tosin vastoin kuin täällä lukemistani kommenteista voisi päätellä, vientiä on riittänyt: olen ollut sinkku viimeksi vuonna 1996 ja moni on tullut iskemään siitä huolimatta. Ehkä sormus sormessa kompensoi tätä ultimateturnoffia?
Olen 52-vuotias roikkuper seinen nainen. Voisin olla itseni tyyppisen 52-vuotiaan miehen kanssa, mutkun en ole sinkku.
Mustasukkaisuus, vaikka näytän hyvältä. Osaan sivaltaa ilkeyksiä. Herkkä luonne. Introverttiys.
Olen yh. Etsin kumppaniksi miestä, jolla on jo lapset tehty. Löysin sellaisen.
5 lapsen yh.
En edes etsi mitään puolisoa 851tässä tilanteessa. Toisekseen, uskon rakkauteen eikä silloin pituudella, pienellä munalla tai muulla ulkonaisella ole väliä.
Minulla kasvaa leuassa semmoinnen prinssinakin kokoinen minimuna.