Jethro: – Fakta on se, että etätyö laskee työtehoa, vaikka kuinka muuta väitetään. Herätään kymmeneltä, välillä viedään koiraa ulos, imuroidaan ja valmistetaan vaimolle karjalanpaistia.
Kommentit (68)
Ei pullukka tiedä mitä todellisuus on. Nyt on joka päivä 2h enemmän työaikaa, kun työmatkat jäävät pois. Samoin kaikki muutkin menot ovat vähissä, joten ehtii hienosti tekemään pidempää päivää ja kalenterit pursuavat palavereita. Itse teen viikon parin kesälomat saldoina talteen ja pidän sitten lungia kun tämä korona helpottaa, ei ole toimistolle yhtään ikävä.
Sillon kun olen toimistolla niin helposti menee pari tuntia työpäivästä siihen että rupattelee pomon kanssa niitä näitä. Se on siis pientä jos kotona pesen vähän pyykkiä tai tyhjennän astianpesukoneen.
Luulin että Jethro erosi vaimostaan. Mutta yhä yhdessä?
Mun alalla näkyy välittömästi, jos työt jää tekemättä. Konsulttipellet ei tajua, että me insinöörit ja moni muukin tehdään koko ajan näkyvää tulosta.
Jetro voi lukea tuosta,miten etätyö on IT-alalla onnistunut.
https://www.tivi.fi/uutiset/it-jatti-kaski-tyontekijat-etatoihin-nain-k…
Jos en tee töitäni, ei niitä tee kukaan muukaan. Kasaantuvat pöydälle, mihin ei oikein ole varaa, ei minulla eikä työnantajallani. En tiedä ketkä etätöissä pystyvät lusmuilemaan, varmaan ne, jotka lusmuilisivat joka tapauksessa, myös toimistolla.
Aamulla työpäiväni alkaa 7-8, ja päättyy iltapäivällä 16-17. Pari lyhyttä taukoa päivän aikana.
Jethron kaltainen 'tietäjä' ei ole koskasn tehnyt suorittavaa työtä etänä. Jethrolle tiedoksi et tulostavoitteet on niin tiukat että kotona tehdään enemmän töitä kuin toimistolla jossa on enemmän keskeytyksiö ja häiriötä.