50+ mies pukeutuu kuin kanarialintu
Olen kovasti kiinnostunut eräästä kivasta miehestä, mutta hiukan alkanut häiritsemään hänen pukeutumisensa. Oranssia paitaa ja keltaisia housuja. Punaisia, sinisiä ja vihreitä kenkiä. Oranssi ja keltainen tuntuu olevan mielivärejä. Värit kyllä sopii hänelle, mutta haluaisin kuitenkin yli 50 vuotiaan pukeutuvan enempi harmaaseen tai beigeen. Muutoin ihana ja nuorekas mies, joka on liberaali ajatuksiltaan ja nörttikin jopa. Ja mietin että miksi mua edes toi pukeutuminen häiritsee.
Kommentit (24)
Sorry, oon humalassa kun sanon tämän, mutta musta on ihanaa kun nykyaikana miehistäkin löytyy sitä persoonaa ja rohkeutta pukeutumiseen ja olla oma itsensä ja tehdä niitä asioita mistä itse pitää ja näyttää se ulospäin. Mahtavaa! Se jos mikä on aitoa tasa-arvotyötä millä on merkitystä. Ihania, rohkeita aikuisen iän saavuttaneita miehiä! <3
No en ole koskaan nähnyt kanarianlintua puettuna, taitaisi olla eläinrääkkäystä.
N a r s k u n piirteitä. Ja haluaa erottua `edukseen` muista (omasta mielestään). Tunnen tällaisen kaverimiehen.
Mä tykkäön miehistä joilla on munaa pukeutua näyttävästi. Jorma Uotinen on ehdoton tyyli-ikoni ❤