Minkä ikäinen mies on "setä"?
Kommentit (107)
Noin 50v ja 60-70 yli ovat tosi epäkiinnostavia pappoja.
Ei liity ikään vaan luutuneisiin, sovinistisiin asenteisiin ja kankeaan käytökseen. Muuta jäykkää sedällä ei sitten olekaan kuin käytös ja niska.
Setämies pelkää kuollakseen naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tommonen 20 vuotta ja 2 kuukautta on, sen jälkeen on täysin setä.
Olet erehtynyt, minä olin vielä 60-vuotiaanakin "poika".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tommonen 20 vuotta ja 2 kuukautta on, sen jälkeen on täysin setä.
Olet erehtynyt, minä olin vielä 60-vuotiaanakin "poika".
Kotipoika? Housenegger?
Ovatko setämies ja täti-ihminen pariskunta?
Riippuu tarkastelijan iästä. 10-vuotiaalle lapselle 18-vuotias on setä.
Mulla on tapana keksia uusia sanayhdistelmiä, käytin S24-palstalla "setämiestä" vuosikymmen, ylikin, vuotta sitten.
Miehestä tulee "setä" kun seksuaalinen aktiivisuus alkaa hiipua ja ulkonäkö ajautua seniori-suuntaan. Naiset vähän jo arastelevat setämiestä jota ei kiinnostakkaan heidän seksuaalisuus, enää. ja uskallusta kohdata nämä ihmisinä ilman iskemisen retoriikan tarjoilua. Toki setämiehet muistelevat hyviä vuosiaan, jos niitä on, tai naiskokemuksia, jos niitä on.
Tälle ei ole eksaktia vuosimäärää, joku voi olla setämies parikymppisenä (hyvin aikainen hiustenlähtö edistää tätä paljon)
ja joku mies vielä viisikymppisenä tuuhea hiuksinen ja suorituskykyinen ei-setämies. Geenit ratkaisee tässä.
Samoin naiset voi tätiytyä jo ajokortti-iässään, tai olla ikinuoria vielä eläkkeelläkin. Naisella on paremmat pelikortit biologisesti. RM..
30 vuotias on ikäloppu pappa ja joutaa hautaan.
Minusta tuli 11 vuotiaana setä kun veljen vaimo pyöräytti esikoisensa.
Kuka tahansa aikuinen valkoinen heteromies on setä jos ei jaa vihervasemmiston ajatusmaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli järkyttynyt, kun joskus parikymppisenä rupesi vierailta lapsiperheilta kuulemaan tätä tyyliin, "väistäpä setää". WTF??? Minuako kutsutaan SEDÄKSI ?!?!?
Hyvänen aika, sehän on vain kohteliasta opettaa lapsia väistämään, sedällä ei luultavasti se kävely enää suju niin vetreästi ja setähän voi vaikka kaatua jos pieni energinen lapsi juosta singahtaa siitä aivan vieritse.
Vierailija kirjoitti:
Oli järkyttynyt, kun joskus parikymppisenä rupesi vierailta lapsiperheilta kuulemaan tätä tyyliin, "väistäpä setää". WTF??? Minuako kutsutaan SEDÄKSI ?!?!?
Sinähän olit jo varsin vanha silloin. Itse olin 16-vuotias kun kaksi pikkupoikaa seditteli minua.
52-vuotiaana keskimäärin asiantuntijoiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua on yrittäneet vikitellä sellaset 40-50v ukot. Niitä sanon setämiehiksi. Kai niillä on oma parisuhde väljähtänyt ja tulee ikäkriisi.
No annoitko? Onko setämiehillä tsänssejä sun kanssa :-9
Miehiä vihaavien spermaviemäreiden kokoontumisajo vuodelta 2020