Kun panette niin oletteko hiljaa vai ääntelette kovaa?
Kommentit (11)
Aiemmin asuttiin kerrostalossa. Ja kun pantiin, niin vaimo aika lailla hillitsi itsensä. Nyt kun muutettiin omakotitaloon, niin vaimo voihkii niin, että koko huone raikuu. Ei oo kyllä mulla mitään valittamista asiassa.
Aiemmin asuttiin kerrostalossa. Ja kun pantiin, niin vaimo aika lailla hillitsi itsensä. Nyt kun muutettiin omakotitaloon, niin vaimo voihkii niin, että koko huone raikuu. Ei oo kyllä mulla mitään valittamista asiassa.
Mä olen aika hiljainen. Poikaystävällä kesti kauan tottua. En oo koskaan ymmärtänyt tahallista ääntelyä. Tottakai jos tulee voihkaisu, niin tulee. Mutta feikkaamaan en ala.
Riippuu paljon seksistä. Mitä paremmalta tuntuu, sitä enemmän lähtee ääntä.
V***u mikä utelu kyl mä huudan ku sika kun multa tuleeeee!!!!
Avovaimoo hiljaa vikiseen mut minä en pidättele ja se kiihottaa kuulemma naistanikin.
What do you want to do ?
New mailCopy
Voihkin ja huokailen yleensä hissukseen, paitsi lopussa huudan. :)
Eipä ole koskaan tarvinnu juuri ääntä pitää.
Mulla tulee tosi luonnostaan ääntely, yleensä voihkin aika kuuluvasti. Osaan olla silti myös hiljaa jos tilanne vaatii. Mies tykkää voihkinnastani ja usein tulee nopeammin kun voihkin. Ääntely (molempien) kiihottaa myös itseäni.
Äännellään jonkin verran. Lapsi asuu jo omillaan niin ei tarvitse olla hiljaa. Naapuriin ei kyllä kuulu.