Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla lannistumatta?

Lannistuttaa
30.04.2020 |

Kertokaa vinkkejä. Mitä keinoja käytätte estääksenne lannistumisen tunteen? Vai yritättekö edes koskaan estellä sitä ? Lannistutteko koskaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/13 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä lannistun. Tälläkin hetkellä olen lannistunut koronan takia. 

Mutta tiedän, että nousen tästä taas. Pohjimmiltani olen sellainen, että en luovuta, en ikinä. Tämä on vain huono hetki, henkisesti vaikea sellainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut nyt, liian monen lannistumisen ja nousun jälkeen. Viimeisimmän jälkeen en jaksanut enää nousta.

Vierailija
4/13 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkellinen lannistuminen on osa elämää. Kuin pieni lepotauko kesken pitkäkestoisen urheilusuorituksen.

Lannistumisen jälkeen nousee aina vastavoima; motivoituminen ja paluu pinnalle.

Vierailija
5/13 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että monella menee vielä huonommin.

Vierailija
6/13 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku mantra mitä hoette mielessänne tai lähdettekö vaikka pitkälle lenkille ?

Vierailija
7/13 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä mennään

Vierailija
8/13 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lannistunut siitä, että hallitus päätti, että koulut aloittavat taas keväällä.

Vierailija
9/13 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kaiken irti siitä. Lannistun romanttisesti. Pidän samat vaatteet päällä ja lojun pitkilläni.

Ehkä jotain lohduttavaa syötävää olisi tarjolla, mutta kieltäydyn ja murjotan sille.

Menen niin syvälle itseeni että melkein itku tulee päänsäryn kera. Otsa oikein tykyttää synkkään tahtiin.

Vierailija
10/13 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäni on tässä: ylhäältä alas, ylös, alas, alas, ylös, alas, ylös, alas x10000 ja sitten ei edes jaksa enää edes nousta. Ryömitään eteenpäin ja toivotaan vain, että joku vihdoin liiskaisi kuin torakan.

Vierailija
11/13 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämäni on tässä: ylhäältä alas, ylös, alas, alas, ylös, alas, ylös, alas x10000 ja sitten ei edes jaksa enää edes nousta. Ryömitään eteenpäin ja toivotaan vain, että joku vihdoin liiskaisi kuin torakan.

Surkuhupaista :D Tähän jotenkin kiteytyy koko suomalaisuus.

Vierailija
12/13 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista. En rehellisesti osaa samaistua lainkaan. Omakin elämäni tuntuu usein tuollaiselta vuoristoradalta, mutta alhaalla ollessa sitä syntyy valtava sisäinen motivaatio pyrkiä takaisin ylös. Ikäänkuin motivaatio todistaa itselleen, että vielä sitä kykenee johonkin tässä maailmassa. Joka kerta uudestaan ja uudestaan tuo motivaatio putkahtaa esiin.

Vastaavasti ylhäällä ollessa tuntee olevansa jumala maan päällä. Tuntuu kuin tuhat elinkaarta ei riittäisi täyttämään sielun janoa elämän juhlistamista kohtaan. Koko olemassaolo on täynnä merkitystä, joka paistaa läpi jokaisesta detaljista, jonka aisteillaan kokee.

Vierailija
13/13 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä onnistu minultakaan. Lannistuin ekan kerran gradua tehdessä, sitten töitä hakiessa, sitten ekojen potkujen aikana, sitten kun tuli ero avomiehestä. Nyt yritän rääppiä jostain motivaatiota oman kämpän ostoon ja lannistuttaa jo valmiiksi. Eilen välittäjä soitti että haluamani asunto meni jollekin muulle, ja tuokin minilannistus pääsi nyt joukon jatkoksi.

Kaipaan oikeasti sitä aikaa (0-22v, eli koulu, lukio, yliopisto) jolloin elämä oli helppoa, tavoitteet olivat kirkkaita ja saavutettavissa, ja kovalla työllä sai aina sen papukaijatarran. Jotenkin aikuiselämä tuntuu niin sekavalta, lannistavalta, epäselvältä ja epäreilulta, että usein haluan vain kääriytyä peittoon ja katsoa jotain piirrettyjä. Aina joku muu nappaa palkinnon (=työpaikan, asunnon, miehen) ja omilla toimilla ei ole mitään väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi