Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: 12-KUUKAUTTA LEIKKI häissä, moniko jätti tehtävän toteuttamatta? Minkälainen?

Vierailija
03.07.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä olisi todellakaan lunastanut niitä lupauksia, joita yksissä häissä velvoitettiin tekemään.

Jos esimerkiksi opiskelijapariskunta velvoitetaan viemään morsiuspari leffaan:

seutuliput edestakaisin pk-seudulla x 4, leffaliput x 4, ehkä jotain pientä naksua leffaan jne.

Siinä paukkuu opiskelijabudjetti!

Vierailija
2/6 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaus kyllä pidetään ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle osui tehtävä: SAUNAAN ENON KANSSA!!

En ole muutenkaan hänen kanssaan läheisissä väleissä.. Enpä taida saunoa yhdessä..

Vierailija
4/6 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävänä oli hoitaa parin kahta lasta iältään 2v ja 3v 3 päivää perjantaista sunnuntaihin. Jätettiin tuo tehtävä tekemättä. Syynä se , että meillä on jo neljä omaa lasta . Tehtävän aikoihin 5v, 4v, 1v8kk ja 4kk joten omissakin on tarpeeksi hommaa.

Vierailija
5/6 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä vie ketään vararikkoon. Itse olen ko. leikissä saanut vain mukavia ja helposti toteutettavia tehtäviä.

Vierailija
6/6 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vuoden ajan tuli jotain pientä kivaa postissa. asuimme ulkomailla, joten meitä muistettiin esim suomen lipulla joulukuussa (puisella). pääsiäisenä saimme Mignon munia ja vesivärit. talvella naapurin piti lähettää jotain lämmintä. ajateltiin että sukat sieltä tulee, mutta lähettikin aivan mahtavan villaviltin :) kaikki oli suunniteltu sillei yleisesti, ettei olisi tarvinnut paljon käyttää rahaa.