HEKA Isosaarentie 4
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivo kirjoitti:
Hain yksiöstä kolmioon kaikkia. Jakavatkohan yhtä aikaa Haakoninlahdenkadun asuntojen kanssa vai sen ensin? 🤔
Se on aikalailla jaettu jo
Mulle sanottiin että suurin osa Haakoninlahdenkadun asunnoista jaetaan vasta kesäkuulla. Odottelivat kuulemma tätä Isosaarentien hakua rinnalle :/
No eipä tarvii odottaa enää, voihan kakka. Olisin halunnut Haakoninlahdenkadulle, muista en niin piittaa... :(
Haakoninlahdella kivempi sijainti mutta pohjat oli vähän huonompia... olisin onnellinen jos saatais neliö isosaarentieltä. Mutta tuntuu että ku oot opiskelija ja yh niin et tuilla saa kaupungin kämppää..vaikka kohta olenki valmistumassa :/
Onnea hakuun, toivottavasti tärppää :)
Mun on vaikea ymmärtää miten ensimmäiset asunnot jaetaan niin nopeasti, jo pari viikkoa haun loppumisen jälkeen vaikka hakemuksia olis useampi tuhat... Arvotaanko ne vai miten?
Tätä samaa ihmettelen. Samalla ihmettelen myös Stdinasuntojen asuntosihteereiden ylimielistä asennetta hakijoita kohtaan. Tuntuu siltä, että he kuvittelevat (ja varmaan istuvatkin) valtaistuimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivo kirjoitti:
Hain yksiöstä kolmioon kaikkia. Jakavatkohan yhtä aikaa Haakoninlahdenkadun asuntojen kanssa vai sen ensin? 🤔
Se on aikalailla jaettu jo
Mulle sanottiin että suurin osa Haakoninlahdenkadun asunnoista jaetaan vasta kesäkuulla. Odottelivat kuulemma tätä Isosaarentien hakua rinnalle :/
No eipä tarvii odottaa enää, voihan kakka. Olisin halunnut Haakoninlahdenkadulle, muista en niin piittaa... :(
Haakoninlahdella kivempi sijainti mutta pohjat oli vähän huonompia... olisin onnellinen jos saatais neliö isosaarentieltä. Mutta tuntuu että ku oot opiskelija ja yh niin et tuilla saa kaupungin kämppää..vaikka kohta olenki valmistumassa :/
Onnea hakuun, toivottavasti tärppää :)
Mun on vaikea ymmärtää miten ensimmäiset asunnot jaetaan niin nopeasti, jo pari viikkoa haun loppumisen jälkeen vaikka hakemuksia olis useampi tuhat... Arvotaanko ne vai miten?
Tätä samaa ihmettelen. Samalla ihmettelen myös Stdinasuntojen asuntosihteereiden ylimielistä asennetta hakijoita kohtaan. Tuntuu siltä, että he kuvittelevat (ja varmaan istuvatkin) valtaistuimella.
Kuka tästä kaikesta on vastuussa? Kukaan tai mikään taho ei varmaankaan loppupelissä valvo tätä edesvastuutonta touhua!
Hei! Kertoisitteko te, joilla hyviä kokemuksia stadinasuntojen toimista?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös kuulla kenen kohdalla on toimittu asianamukaisesti ja keiden kohdalla taas ei! Veikkaan että jälkimmäisiä on useita satoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös kuulla kenen kohdalla on toimittu asianamukaisesti ja keiden kohdalla taas ei! Veikkaan että jälkimmäisiä on useita satoja!
Mitä tuo nyt sit tarkoittaa että on toimittu epäasianmukaisesti?
Pelkkää hyvää sanottavaa, vastaavat nopeasti sähköposteihin ja kysymyksiin sekä kaikki tarvittava tieto on annettu joko pyytämättä tai pyytämällä. Ei mitään pahaa sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
No minäkin olen hakenut 4-5 vuotta uudiskohteista asuntoa ja nyt ekan kerran sain tarjouksen.
Hakemus oli ihan normaali, ei mitään piipapaapa selittelyjä mukana. Kiirellisyysluokalta olin kiirellinen (nykyinen asunto liian kallis).
Lapsen kanssa kahdestaan ja kolmio saadin. En ole soittanut sinne kertakaan tai laittanut viestiä ennen kun tarjous tuli.
Tarjouksen jälkeen kaikki yhteydenotot nopeita ja asiallisia.
Ihan tyydyväinen tähän asti. Nyt vaan odotan muuttoa.
Taisi mennä nämäkin asunnot sivu suun. Ihmettelen kyllä omalla osallani miksi.
Minulla aina olleet luottotiedot kunnossa ja nyt asunnoton kun pitkäaikainen vuokraemäntäni sanoi vuokrasopimuksen irti. Laittoi asunnon myyntiin. Itse ollut asunnoton siitä lähtien jo kolmatta kuukautta. Vapaarahoitteisiin asuntoihin ei yksin asuvan palkka riitä.