Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pakoilee yhteistä aikaa

Yksin parisuhteessa
30.04.2020 |

Mikä ihme miestäni oikein vaivaa, kun ei kiinnosta olla yhdessä silloin, kun harvoin olis sitä aikaa olla ihan kahdestaan? Iltaisin hän räplää puhelinta tai tietokonetta ja suorastaan hermostuu, jos sanon mitään seksiin viittaavaakaan. Ymmärrän kyllä, että kun meillä on lapsi, niin ei samalla tavalla jaksa kaikkea, mutta jos nyt vaikka kerran kahdessa viikossa. Huoh, nyt on silleen, että välillä hurahtaa yli kuukausi, ettei suhteessa oikein romantiikka kukoista. No, olen sanonut asiasta, ettei tällainen pidemmän päälle ole mulle ok. Ei silti mitään muutosta. Vinkkejä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu seksikkäisiin vaatteisiin, kosketa häntä reidestä ja samalla pure omaa alahuulta leikkisästi, jne jne.

"Hei voitaisko tänään sekstailla??" ei ole kauhean seksikästä.

Vierailija
2/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oli nyt löysä mies -aloitus, keksi parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu seksikkäisiin vaatteisiin, kosketa häntä reidestä ja samalla pure omaa alahuulta leikkisästi, jne jne.

"Hei voitaisko tänään sekstailla??" ei ole kauhean seksikästä.

On kuule kokeiltu tota pukeutumisasiaa ja vaikka mitä lähestymistapaa. Suuttuu vaan.

Vierailija
4/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokee että vaadit häneltä liikaa ja arvostelet koko ajan. Ole iloinen hänen läheisyydestä myös ilman seksiä ja anna hänen olla aloitteen tekijä

Vierailija
5/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kokee että vaadit häneltä liikaa ja arvostelet koko ajan. Ole iloinen hänen läheisyydestä myös ilman seksiä ja anna hänen olla aloitteen tekijä

Tuotakin on kokeiltu. Meni 2 kuukautta ilman yhtikäs mitään. Eikä ollut läheisyyttä ilman seksiäkään. Mutta nyt on vähän sama tilanne, koska en oikeastaan uskalla enää mitään ehdotella. Että varovaisesti vaan olen odotellut. Olen yrittänyt kehua häntä ja antaa muutenkin positiivista palautetta monesta asiasta, muttei sillä ole mitään vaikutusta läheisyyteen.

Vierailija
6/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen. 

Vierailija
7/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kysyä syytä mieheltäsi hänen ärtymykseensä. Kerro ettet ole ajatusten lukija, etkä pysty tilannetta muuttamaan, jos et tiedä mistä kiikastaa.

Vierailija
8/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee. Fakta tieto!

Vierailija
9/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä en voi sietää sitä että ollaan jotain aina vailla. Se käy pidemmän päälle todella ahdistavaksi. Ei toisella ihmisellä ole mielestäni oikeutta vaatia toiselta mitään, muutakuin hyvää käytöstä. Ehkäpä tämän takia olenkin sinkku.

Vierailija
11/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen. 

ihan selvästi on. 

Vierailija
12/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen mielessä.

Vierailija
13/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita kysyä syytä mieheltäsi hänen ärtymykseensä. Kerro ettet ole ajatusten lukija, etkä pysty tilannetta muuttamaan, jos et tiedä mistä kiikastaa.

Täytyy vielä yrittää keskustella. Aiemmin hänellä oli kovasti työstressiä, mutta sekin tilanne kyllä helpotti eikä tällä hetkellä mitään semmoista.

Mietin myös, että ehkä tämä tilanne, että kun olen kotona lapsen kanssa, niin ehkä hän ei näe mussa tällä hetkellä muita puolia kuin äitiyden. Olen hieman toiveikas, että kun uudenlainen arki alkaa rullata taas, niin ehkä hän näkee myös itsenäisen puoleni ja se vois tuoda suhteeseen uutta kipinää. Nyt olen vain tämmöinen itsestäänselvyys, joka on aina kotona lapsen kanssa. Ei tarvii paljon saalistaa. Haha.

Vierailija
14/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuntia päivässä ap itse makaa palstalla ja somessa? 

Vierailija
15/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää miehen esineellistämistä ja seksiobjektiksi asettamista.

Varmaan kaikkia ketjun naisiakin saa painostaa seksiin? Niinhän? 

Vierailija
16/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljähtynyt suhde. Meillä vähän sama, tosin niin, että minä nainen välttelen. 

Mä teen nyt etätöitä ja kun mies tulee töistä kotiin, lähden lenkille. Muutenkin välttelen miehen seuraa. Jotenkin vain kyllästyttää mies ja koko arki. 

Vierailija
17/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen nyt etätöitä ja kun mies tulee töistä kotiin, lähden lenkille. Muutenkin välttelen miehen seuraa. Jotenkin vain kyllästyttää mies ja koko arki. 

Miehen rahat kuitenkin kelpaa kummasti. 

Vierailija
18/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen rahat kuitenkin kelpaa kummasti. 

Täh? Kummallakin meilllä omat rahat. Sekopää.

Vierailija
19/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua seksiä -> sillä sialla on toinen nainen.

Nainen ei halua seksia -> mies on sika, joka on huono sängyssä ( vaikka ennen nainenkin tykkäsi), eikä tee kotitöitä (vaikka oikeasti tekee).

Voisiko nämä laittaa vaikka etusivulle näkyviin, niin ei tarvitsisi tuhannessa ketjussa toistella?

Vierailija
20/20 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua seksiä -> sillä sialla on toinen nainen.

Nainen ei halua seksia -> mies on sika, joka on huono sängyssä ( vaikka ennen nainenkin tykkäsi), eikä tee kotitöitä (vaikka oikeasti tekee).

Voisiko nämä laittaa vaikka etusivulle näkyviin, niin ei tarvitsisi tuhannessa ketjussa toistella?

Koko palstahan perustuu miesvihan lietsomiselle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi