HEKA Isosaarentie 4
Kommentit (67)
Hain ja toivon niin, ettÀ pÀÀsis tÀÀltÀ nykyisestÀ slummista pois ;(
Jaahas köyhien kokoontumisajot taas tÀÀllÀ. Vuokraluukku on vuokraluukku.
Kelan asumistuet paukkuu taas. "Eliitti" muuttaa taas hienompaan stadin kÀmppÀÀn. Iloinen veronmaksaja maksaa kulut. EihÀn kukaan tule enÀÀ omillaan toimeen, vai?
Vierailija kirjoitti:
Kaupungin vuokrakÀmppÀ :D
Vierailija kirjoitti:
Kelan asumistuet paukkuu taas. "Eliitti" muuttaa taas hienompaan stadin kÀmppÀÀn. Iloinen veronmaksaja maksaa kulut. EihÀn kukaan tule enÀÀ omillaan toimeen, vai?
Nuo asunnot ovat edullisia, joten maksamasi asumistuki on vĂ€hĂ€inen. MeidĂ€n vuokra on 1500âŹ/kk ettĂ€ yritĂ€ kestÀÀ, kannattaiskohan hankkia sinunkin toinen työ? Niinkuin minĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Ilmotetaan vasta heinÀkuussa tarjouksista.
EdellisiÀ ilmoitus kohteita seuranneena, asuntotarjouksia aloitetaan lÀhetellÀ pian hakuajan pÀÀtyttyÀ. Harvoin riittÀÀ ilmoitetulle viimeiselle kuukaudelle. Onnea odotukselle!
Haettiin 4-3h. Toivotaan parasta !
Me saatiin miehen kanssa neliö ja kaksio kun haettiin erikseen. Isompaan muutetaan itse ja kaksio laitetaan Airbnb-kÀmpÀksi.
hauskoi kyllÀ nÀÀ...ensinnÀkin et voi yksin saada neliötÀ
Vierailija kirjoitti:
No jaa, ei kaikki ei-niin-köyhÀtkÀÀn halua omistusasuntoa. Itse olen hyvÀtuloinen ja minulla on kyllÀ muita omistuksia, esim. osakkeita ja kesÀmökki, mutta vuokralla tykkÀÀn asua. Ei niin mitÀÀn kiinnostusta ottaa lainaa jonkun kerrostaloluukun ostamiseen. Yksin ei taas omakotitaloonkaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Me saatiin miehen kanssa neliö ja kaksio kun haettiin erikseen. Isompaan muutetaan itse ja kaksio laitetaan Airbnb-kÀmpÀksi.
Miten joku saa kiksejĂ€ vistitellen tĂ€ten, ketju ketjun jĂ€lkeen! ĂllöÀ!
Haettiin kolmioita, ei oo kuulunut mitÀÀn. Haettiin myös Haakoninlahdenkadulta, mutta ne taitaa olla jo jaettu.
Haettiin neliötĂ€ mutta tuskinpa natsaa tĂ€llĂ€kÀÀn kertaa. đ
Hain yksiöstĂ€ kolmioon kaikkia. Jakavatkohan yhtĂ€ aikaa Haakoninlahdenkadun asuntojen kanssa vai sen ensin? đ€
MÀ hain myös kolmiota. Katsotaan josko tÀllÀ kertaa nappais.
Toivo kirjoitti:
Hain yksiöstĂ€ kolmioon kaikkia. Jakavatkohan yhtĂ€ aikaa Haakoninlahdenkadun asuntojen kanssa vai sen ensin? đ€
Se on aikalailla jaettu jo
Vierailija kirjoitti:
Toivo kirjoitti:
Mulle sanottiin ettÀ suurin osa Haakoninlahdenkadun asunnoista jaetaan vasta kesÀkuulla. Odottelivat kuulemma tÀtÀ Isosaarentien hakua rinnalle :/
No eipÀ tarvii odottaa enÀÀ, voihan kakka. Olisin halunnut Haakoninlahdenkadulle, muista en niin piittaa... :(
Vierailija kirjoitti:
No kuule Kalasatamassa ainakin on selkeesti keskiluokkaa tai ylempÀÀ keskiluokkaa Hekan asukkaat. Saat pitÀÀ senttis, ovat parempituloisia ku sinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivo kirjoitti:
Mulle sanottiin ettÀ suurin osa Haakoninlahdenkadun asunnoista jaetaan vasta kesÀkuulla. Odottelivat kuulemma tÀtÀ Isosaarentien hakua rinnalle :/
No eipÀ tarvii odottaa enÀÀ, voihan kakka. Olisin halunnut Haakoninlahdenkadulle, muista en niin piittaa... :(
Haakoninlahdella kivempi sijainti mutta pohjat oli vÀhÀn huonompia... olisin onnellinen jos saatais neliö isosaarentieltÀ. Mutta tuntuu ettÀ ku oot opiskelija ja yh niin et tuilla saa kaupungin kÀmppÀÀ..vaikka kohta olenki valmistumassa :/
Ilmotetaan vasta heinÀkuussa tarjouksista.