Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ei tykkää nakit & pernasalad.

Vierailija
30.04.2020 |

Tahallaan noin, osaan mä kirjoittaa myös perunasalaatti. Eikä perunasalaatissa ole mitään vikaa. Paremmalta se maistuu kuin nakit. Mä nyt satun olemaan vaikka spagettihirviön armosta jonkinlainen kokki. Otetaan nyt hampurilaiset tai burgerit. Niitä teen tänään. Monet laittaa niihin raakaa sipulia.

Minäpä annan ilmaisen vihjeen. Ruskista ja mausta sipuli renkaina. Suola, pippuri ja grilli mauste ei ihan riitä. Vähän sokeria lisäksi. Muka lisuke hamppareihin niin tyypit honi sitä pelkästään. Onhan se kiva nähdä että maistuu.

Muutaman kerran olen joutunut lastalla läpsimään näpeille että odota valmista. Ne muuten oli aikuisia. Sitten ne äänet mitä olen kuullut hampurilaisista. Ne on sellaisia mitä toivoo naisen ääntelevän sängyssä. Oohta ja aata plus lisäksi tää on hyvää.

Se on tuo tapa että kun teen niin itse olen pahin arvostelija. Jos on mun mielestä hyvää niin aika hyvin se on maistunut muillekkin. Olen muuten tehnyt kasvis versioitakin. Raastimella juurekset ja munaa sen verran että juttu pysyy kiinni.

Yksi parhaita kehuja. Jos me ei oltaisi heteroita niin kosisin sua. Se oli yksi juhannus ja jätkä kehui niin monta tuntia että oli vaarana urean mennä jakauksen väliin. Lapset on vielä rehellisempiä. Frendi on kertonut että muksut haluaisi sun tekemiä hamppareita. Siinä oli jo liikaa, vttu leijuin varmasti ilmassa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä