Mies joka soittaa prepaidnumerosta on ehdoton turnoff
Prepaiddaajat on turnoff vuokramarkkinoilla eli vuokranantajat karttavat asuntoa hakevia ehdokkaita jotka käyttävöt prepaid numeroa, niin miksipä sitten ei myös parisuhdemarkkinoilla. Sitäpaitsi, millainen idiootti käyttää vielä prepaidliittymää vuonna 2020?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistat prepaidin?
Ne on niitä 06- alkuisia puhelin numeroita.
Alan miehillä on aina kymmenkunta prepaidia.
Wanna Cry?
Nooo...prepaid on parasta. Et sitoudu numeropalveluihin ja laskutus ei koskaan mene yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja 04- alkuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Pohjanmaan suuntanro lankaliittymiin on 06 😅
Millainen idiootti? No vaikka minä, lakkautin laskutusliittymän kun kuukausimaksu nousi 8€ kieppeille. Kympin saldolla soittaa mun puhelut ainakin vuoden ajan.
Käytän mieluummin nekin rahat omaan asuntooni.
N50
Minulla on kolme liittymää, duuni, priva, ja p̶i̶l̶l̶u̶ tinder-luuri. Tuo prepaidikin on 050 numero, ellen nyt ihan väärin muista.
Jaa. Minulla on pre-paid koska ei kiinnosta maksaa kuukausimaksuja ja kuunnella kun kaupustelijat yrittää kusettaa.
Pelimiehiin ei kannata sotkeutua. Niistä saa vain mielipahaa ja sydänsuruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Pohjanmaan suuntanro lankaliittymiin on 06 😅
Taitaa olla sama pyrkyrinarsistisetämies pirauttelemassa usemalle 😂
Nykyään saa ilman luottotietoja liittymän.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään saa ilman luottotietoja liittymän.
Kyllä, nimittäin prepaid liittymän XD
Ja toisilla miesten miehillä vielä useampi eri numero mistä viestailevat ja soittelevat. Yöks. Ei enää ikinä.
Mulla puhelin sekä puhelinnumero työpaikan kautta työetuna.
Tindereitä sun muita varten samassa puhelimessa toinenkin sim-kortti joka oli prepaid. Koska työnumerosta saa selvää työpaikasta jne jne, enkä luonnollisestikaan sitä voinut asettaa salaiseksi, päädyin prepaidiin. En kylläkään käyttänyt sitä muuten kuin rekisteröitymisiin ja uusien treffikumppanien kanssa höpöttelyyn. Tällöin enitään kk-maksua halunnut maksaa "ns oikeasta" numerosta. Kun suhde tuli vakavaksi, annoin toki oman numeroni.
Jos terve järki on turnoff, onnea vain valitsemallesi tielle.
M39
Eihän sitä edes kannata vastata numeroon jos ei microsoftin bingin avulla löydy mitään tietoa siitä.
Mies joka käyttää prepaidia on aina pettämässä. Se käyttää ns pillukännykkää vaimolta piillossa. Sitten vielä tohon päälle se että sen kännykkä on joku kiinaroska tyyliin huawei oukitel dogger xioami oneplus.
Kannattaa vaan huomoida miehet joilla on uusin samsung tai iphone ja 040 numero. Ja netistä hakemalla löytyy jotain tietoa numerosta.
Mulla on prepaid sitä varten, että ei kaupustelijat soittele eikä kukaan saa tietoja liittymästä. Enpä olisi arvannut, että liittymän numerolla tai muodolla on väliä parisuhteissa.