Laitatteko lapsenne kouluun 14. toukokuuta?
Aiotteko laittaa lapsenne kouluun 14. toukokuuta kun ne avautuvat? Minä hain lapselleni vapaata ja se hyväksyttiin heti. Oli sama menettely kuin jos olisimme lähdössä lomamatkalle kouluaikana. Onko kukaan muu päätynyt tähän?
Kommentit (29)
Anoin lomaa, ei annettu. Syy: pitää olla riskiryhmäläinen perheessä, jota meillä ei ole.
En silti halua virusta perheeseen kiitos vaan. Eli mitä nyt? Lasu?
Laitan. Meidän paikkakunnalla on muutenkin tosi vähän tartuntoja. Todennäköisimmin minä, perheen riskiryhmäläinen, saan sen tartunnan kuitenkin työpaikaltani (yliopistosairaala)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta hötkyilyä, kun lukukaudesta jäljellä joku 6%. Mitään hyötyjähän tällaisesta ei ole.
Koululaisillakin on tunteet ja kavereiden näkeminen ennen loman alkua on joillekin korvaamattoman tärkeää.
Onko vanhempien henki korvattavissa.
Samaa voit kysyä syksyllä ja tammikuussa.
Valitettavasti ei ole siunaantunut omia lapsia, mutta ajattelin kuitenkin kantaa korteni kekoon ja käydä koputtelemassa naapurien ovilla hyvissä ajoin ja muistuttamassa että tänään sitten ne lapset kouluun
Vierailija kirjoitti:
Vastahan tässä saatiin etäopetus pyörimään! Miksi tätä pitää nyt sekottaa turhaan?
Sitä etää ei enää ole.
Tottakai nyt kouluun, oon niin pessimisti, että ajattelen, että kaikki on syksyllä paljon pahemmin. Sitten saavat jäädä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Anoin lomaa, ei annettu. Syy: pitää olla riskiryhmäläinen perheessä, jota meillä ei ole.
En silti halua virusta perheeseen kiitos vaan. Eli mitä nyt? Lasu?[/Ilmoita, että lapsi/lapset sairaana.
Nythän on suositus, ettei oireisena saa kouluun tulla.
Munkin lapsille taisi just tulla oireita.
Vastahan tässä saatiin etäopetus pyörimään! Miksi tätä pitää nyt sekottaa turhaan?