Pentagon sanoi että ne ufo-videot ovat aitoja
Asiasta on uutisoitu pari päivää sitten, tästä voi valita minkä median julkaisun haluaa lukea: https://www.google.com/search?q=Pentagon+declassified+three+UFO+videos
Nyt on virallisesti selvää että jollakulla on käytössään teknisesti ylivertaista kalustoa. Mitäs siihen sanotte?
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
En usko ufoihin. Kaikkeahan sitä voidaan väittää ja kaikkea lavastaa. Fake news. Kannattaa suhtautua varauksella ihan kaikkiin uutisiin, oli kyseessä valtamedia, vastamedia, ihan mikä vaan.
Ufoihin ja lentäviin lautasiin minua ei saa kukaan uskomaan. Sielläpä lavastakaa.
Miten jos itse näet, uskotko sittenkään? Niinkin voi käydä että näkee muttei siltikään ota todesta. Uskallatko tehdä ajatusleikin miten reagoisit jos näkisit?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai maailmankaikkeudessa/avaruudessa on olemassa muutakin elämää, kuin vaan me täällä maapallolla.
Ihmeellistä, jos tämäkin on joku suuri uutinen joillekin. 😂
E
Kaikki on mahdollista tietenkin. Minä uskon Jumalaan.
Tietenkin ufoja voi olla, mutta minulla ei ole tarpeeksi vahvaa mielikuvitusta uskoakseni niihin.
Olen minäkin nähnyt lentävän objektin, jota en pystynyt tunnistamaan enkä vielä vuosikymmenien jälkeenkään tiedä mikä se oli. Silti ei tulisi mieleenkään ruveta höpöttämään avaruusvehkeistä ja muiden planeettojen asukkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai maailmankaikkeudessa/avaruudessa on olemassa muutakin elämää, kuin vaan me täällä maapallolla.
E
Tietenkin ufoja voi olla, mutta minulla ei ole tarpeeksi vahvaa mielikuvitusta uskoakseni niihin.
Nyt ei tarvi uskoa, ks. avausviesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko ufoihin. Kaikkeahan sitä voidaan väittää ja kaikkea lavastaa. Fake news. Kannattaa suhtautua varauksella ihan kaikkiin uutisiin, oli kyseessä valtamedia, vastamedia, ihan mikä vaan.
Ufoihin ja lentäviin lautasiin minua ei saa kukaan uskomaan. Sielläpä lavastakaa.
Miten jos itse näet, uskotko sittenkään? Niinkin voi käydä että näkee muttei siltikään ota todesta. Uskallatko tehdä ajatusleikin miten reagoisit jos näkisit?
Uskallan. Seuraisin tietenkin suurella mielenkiinnolla,.Jumalan luoma Universumi on suurempi ihme kuin ufot. En siitä sen kummemmin hätkähtäisi. Tiedän miten ajattelet. Kuten huomaat, olen varsin tylsä tyyppi.
Seuraava kysymys, next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E
Nyt ei tarvi uskoa, ks. avausviesti.
Pitäisko mun hätkähtää asiasta? Onhan se mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
N.Teslan keksintöjä.
Teslan keksinnöt pimitettiin. Johann Sebastian Bachin sävellykset unohdettiin 70 vuodeksi.Sattuuhan sitä kaikkea ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa videoissa ei ole kyse pelkästään siitä mitä videolla näkyy, vaan myös siitä mitä siinä kuuluu, ja ennenkaikkea tapauksesta kokonaisuutena. Lentäjät ovat kohdanneet kohteita joiden liikkumista ei voi selittää tavallisina tunnettuina lentokoneina tai edes tunnettujen fysiikan lakien mukaan.
Se miltä joku asia näyttää, ei ole läheskään aina sama asia kuin mitä se todellisuudessa on. Monet aistit ja havaintovälineet tekevät myös vääriä havaintoja tai tulkitsevat niitä väärin.
Lentäjät kyllä ovat erittäin taitavia näkemään mikä on mitäkin.
Morristownin ufokepponen osoitti, että näin ei ole.
Heput laskivat ilmaan valosoihtuja ilmapallojen kannattamina.
Heti löytyi lentäjiä, lääkäreitä ym. luotettavia havaitsijoita kertomaan, kuinka kummia aluksia liikkui kovalla nopeudella vastatuuleen.
Hyvin erilaiset tapaukset. Tulee fiilis että haluat vängätä ja debunkata ettei vaan tarvisi ikinä myöntää olleensa väärässä. Olin itsekin, voin luvata ettei se olekaan yhtään niin kauheaa kuin mitä etukäteen luulee.
Myönnän ilomielin olleeni väärässä, kun harmaat tai vihreät alienit esiintyvät Salen ja Sannan kanssa puoliysin uutisissa.
Mutta niin kauan kuin todisteet ovat tasoa "outoja valoja taivaalla" ja tutka-anomalioita ei minun tarvitse kyllä myöntää mitään.
Pohjoismaat on varmaan viimeinen paikka jossa ufojen olemassaolo tunnustetaan.
Vierailija kirjoitti:
N.Teslan keksintöjä.
Sekin vielä.
Mies oli oikeasti nero ja nyt hänet ryvetetään ufopaskassa.
Mun kissa näki ollessaan pihalla eräänä iltana, lentävän lautasen.
Toisella kertaa hän näki humanoidin. Itse kertoi eräälle ihmiselle. Sain tietää paljon myöhemmin.
Assburger kirjoitti:
Myönnän ilomielin olleeni väärässä, kun harmaat tai vihreät alienit esiintyvät Salen ja Sannan kanssa puoliysin uutisissa.
Tästä tulikin mieleen, onko jokin asia totta jos se ei useimmilla ihmisillä ole tiedossa vaikka se onkin totta. Tavallaan on ja tavallaan ei. On se ainakin enemmän tässä sosiaalisessa todellisuudessa olemassa jos siitä tiedotetaan uutisissa.
Teslan keksintöjä ei olla pimitetty.
Hänen merkittävimmät keksintönsä olivat vaihtosähkötekniikan alalla.
Radionkin alalla hän teki monia keksintöjä, joista oli patenttikiistoja.
Valitettavasti hän yritti soveltaa radiota siihen, mihin se ei sovallu: voimansiirtoon
Puupää-salkkari-pseudotieteilijät hortoilevat Teslan harhapoluilla.
Onko kovin epätieteellinen heitto tähän ketjuun, jos otan esille sen tosiasian, että maan kiertoradalla pyörii aika helvetisti teknologista jätettä? Onko ihan epätodennäköistä olettaa, että osa siitä putoaa takaisin ilmakehään? Joku tietävä, kommenttia?
Itse olen nähnyt avaruusolentoja ja opiskellut fysiikkaa, ja en käsitä ollenkaan sitä Tesla-höpötystä. Suorastaan **tuttaa se ja kaikki ne "pyramidit olivat sähkölaitoksia" -hörhöilyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko kovin epätieteellinen heitto tähän ketjuun, jos otan esille sen tosiasian, että maan kiertoradalla pyörii aika helvetisti teknologista jätettä? Onko ihan epätodennäköistä olettaa, että osa siitä putoaa takaisin ilmakehään? Joku tietävä, kommenttia?
Avaruusromua tulee jatkuvasti alas, mutta se tuskin on noiden videoiden takana.
Avaruusromu pudotessaan aiheuttaa samanlaisia ilmiöitä kuin meteorit, ufohavaintoja nekin kyllä poikivat.
Ihmiset tekevät mitä merkillisimpiä havaintoja
ihan tavanomaisista ilmiöistä.
Olen itse ollut todistamassa, kuinka satelliitista, Vega- tähdestä, Jupiterista ja Venuksesta tehdään tosi omituisia havaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kun videolla pyörii tunnistamaton kärpäsenpaska, järkevin selitys on ilman muuta avaruusoliot.
Ne oli tutkan havaitsemia. Kyllä ne oli ihan todellisia. Kysymys kuuluu, mitä ne ilmiöt ovat?
Noin 99% ufohavainnoista on roskaa, mutta nämä ja muutamat muut ovat todellisia.
Uskovaiset ei näistä pidä ja siksi he kaikin voimin haluavat asettaa tällaiset havainnot naurunalaisiksi. Toki se on helppoa, koska se 99% havainnoista on sekopäiden ja hörhöjen mielikuvitusta.
Itse uskon avaruudessa olevan elämää. Se on matemaattisesti lähes välttämätöntä. Tähtijärjestelmien määrä on niin valtava, että elämänvyöhykkeellä olevia planeettoja on miljoonia, ellei miljardeja.
Trump taas osoitti vajaaälyisyytensä. Ufo on tunnistamaton kappale eikä mikään alienien emäalus joska kaappaa ihmisiä kokeisiin.