Hyvässä parisuhteessa oleva- kuinka suhde alkoi
Tuntuiko heti oikealta vai lämpenikö tunteet hiljalleen? Kerro kuinka suhteenne alkoi.
Kommentit (30)
Mieheni osalta oli rakkautta ensi silmäyksellä mutta minua ei kiinnostanut enkä suostunut lähtemään kahville. Aikaa kului, törmäiltiin välillä ja juteltiin. Jossain vaiheessa sitten lähdin kahville. Ajattelin, että katotaan mitä tapahtuu. Pikku hiljaa alkoi omatkin tunteet heräillä ja siitä se sitten lähti.
Tinder täälläkin. Huomasin jo viesteillessä et aloin oottaa vastauksia innolla ja oli tosi luontevaa myös kirjallinen viestintä, hyvä yhteisymmärrys.
Eka treffoen jälkeen tunsin, et ollaan hengenheimolaisia, en ollut 100 pros varma ollaanko enemmän ystäviä vai onko romanttista kipinää.
Toka treffien jälkeen tiesin ja sit sen jälkeen olikin vaan niin et tiesin et ollaan yhdessä.
Kyllä sen aika nopeesti tietää jos osuu.
Tapasimme bileissä. En voi sanoa, että olisi ollut rakkautta ensi silmäyksellä kummallakaan. Mutta mies tuntui heti ensi lauseet vaihdettuamme jotenkin tutulta ja turvalliselta. Hänen kanssaan oli helppo jutella. Tuli kyllä hiljaisiakin hetkiä, mutta ne eivät tuntuneet kiusallisilta ja oli olo, että saatoin olla oma itseni.
Baaritiskillä satunnainen tapaaminen, juttelua ja tanssia illan mittaan. Seuraavalla viikolla oli treffit, ei siis baarissa. Siitä se lähti, nyt on 36 vuotta kulunut kuin siivillä.
Tapasimme juhlissa, mies ilmeisesti ihastui heti, minulla meni muutama viikko että lämpenin. Tapailimme ja soittelimme sinä aikana ja viihdyin hyvin hänen seurassaan, olin vain 18v ja mies 10 vuotta vanhempi. Minulla meni ihastumiseen pitkä aika ja rakastumiseen pari vuotta, vaikka jo seurustelimme ja saman katon alle muutimme 6 kk jälkeen. Yhteiseloa on jatkunut 25 vuotta,
Harrastusporukassa. Alku ei ollut mitenkään jalat alta -kokemus. Olin itse asiassa kiinnostunut eräästä toisesta naisesta samassa porukassa, mutta vaimoni jaksoi sinnikkäästi piirittää minua, kunnes lämpenin. Sittemmin olen tajunnut, että tuo alkuperäinen ihastuksen kohteeni olisi ollut minulle aivan väärä ihminen, hän on nyt jo kolmannessa avioliitossaan näiden tapahtumien jälkeen. Me olemme vaimoni kanssa olleet yhdessä 17 vuotta.
M42
Olimme samassa kaveriporukassa ja tienneet toisimme muutaman vuoden ajan. Kymmenen vuotta sitten kaverini järjesti bileet ja päädyttiin sieltä bileistä lopuksi samaan osoitteeseen. Käytiin siinä toukokuussa sitten treffeillä ja alettiin seurustelemaan.
Salasuhteesta, molemmat perheelliset etsivät hyvää seksiä, ja kolmen vuoden panemisen jälkeen perustimme uusioperheen, ja 14v sen jälkeen yhdessä, ja olemme edelleen onnellisia, ja seksikin maistuu yhtä hyvältä :)
Olimme muutaman vuoden vain tuttuja, mutta sitten kun välillä aloimme juttelemaan, niin mies alkoikin vaikuttaa minusta aina vain mukavammalta ja lämpimämmältä ihmiseltä. Ei ollut ulkonäöllisestikään mielestäni kovin kummoinen aluksi, mutta vähitellen tästäkin mieleni muuttio ja nyt hän on komein mies, jonka tiedän. Yhteisen harrastuksen myötä tapasimme ja lopulta uskallauduin kysymään ulos. Nyt yhdessä oltu jo 7 vuotta.
Oltiin työkavereita. Aluksi molemmat oli omissa suhteissaan. Sitten mies erosi. Parin vuoden kuluttua hänen erosta, minä naimisissa oleva ihastuin. Pari vuotta ihastelin salaa ja sitten bileet ja muutamat viestit. Molemminpuolinen kiinnostus, ja erosin exästä.
Hyvä suhde, asumme erillään eikä tarkoitus muuttaakaan yhteen. Molemmat aikuisia ja se oma elämä myös. Aluksi halusin suhteelta enemmän, mutta nyt näin on hyvä.