AU PAIRIT Uudessa-Seelannissa WIRALLINEN
Kommentit (508)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....jatkuu....
Sini Suloinen, ujo ja hyvin introvertti tyttö. Ymmärsin häntä monessa suhteessa, koska itsekään en viihdy vieraiden ihmisten ympäröimänä (viininmaisteluilta perheessä) enkä yökerhoissa. Juomattomuutta ehkä korostettiin itse ohjelmassa. Aina piti olla kuvaamassa, jos Sini ilmoitti juomattomuudestaan. Viinitilalla hän saikin palautetta, kun maistattaja sanoi, että otat vain lasin ja leikisti maistelet. Siten se ei herättäisi turhaa huomiota. Täysi kokemattomuus vähän kaikessa olisi voinut olla Sinin heikkous, mutta minusta hän huolehti pojista hyvin ja suhtautui omaan kokemattomuuteensa melko rennosti. Uskalsi avautua siitä Janelle ja sai Janen puolelleen. Rohkeaa mielestäni. Treffeillä olisi voinut pikku pusun antaa kaverille ihan hyvin, mutta Sini taisi olla aika periaatteen nainen, kun kieltäytyi jopa suukosta. Isien kanssa Sini tuli aluksi hyvin juttuun, mutta olin samaa mieltä, että poikia rajoitettiin ihan liikaa. Sini oli rohkea, kun otti asian puheeksi ja lähti perheestä.
---
Jane Hänet on nähty Miami-kaudella, ja tiesin, että hän puhuu sujuvaa englantia ja on sosiaalisissa tilanteissa kuin kala vedessä. No problem siis perheen suhteen. Jane tuntui kasvaneen - kuten pitääkin - Miamin jälkeen, eikä ilkeillyt enää kuten silloin. Politiikkamöläyttelyt olisi voinut jättää sanomattakin. Jane tuntuu olevan sellainen, että kun sanainen arkku kunnolla aukeaa, hän ei malta olla paukauttelematta mielipiteitään kovaan ääneen. Emel loukkaantui ihan suotta kaikkien m-han-muut-ta-jien puolesta, mutta ehkä pöydässä olisi kannattanut sanoa alunperin, että ei hei lähdetä tähän juttuun nyt ollenkaan. Emelhän sen aloitti - ja draamaahan siitä taas seurasi.
Minusta myös Sinin olisi ehdottomasti kannattanut käyttää tilaisuus hyväksi ja vetää kunnon siideripöhnäkielarit maorin kanssa, olkoonkin että mies oli plösö manboobseineen. Kuitenkin Sini olisi päässyt miehen makuun ja siitä sitten etiäpäin.
Kappas, joku katkera Sinin koulukiusaaja ilmeisesti täälä riehumassa.
Katsos kun kaikki eivät halua jakaa p*llua kenelle tahansa.
Sinulle se varmaan tulee yllätyksenä etteivät kaikki naiset ole yhtä helppoja kuin sinä.
Sini vaikutti oikein fiksulta ja ainoa noista auppareista jolle olisin luottanut oman lapseni hoitoon.
Luonnollisen kauniskin vielä.
MIelenkiintoista, Sini näyttää vetoavan huonoryhtisiin lesbokörreihin tällä palstalla....
Oliko Sini avioerolapsi. Puhui isästäänkin, mutta asui vissiin äidin kanssa kahdestaan. Jota tämä hänen houstperheensä säälitteli: " niin pienistä oloista" : (
Vierailija kirjoitti:
Oliko Sini avioerolapsi. Puhui isästäänkin, mutta asui vissiin äidin kanssa kahdestaan. Jota tämä hänen houstperheensä säälitteli: " niin pienistä oloista" : (
sinihän kertoi eläneensä lapsesta saakka sossun tuella.
Ihan kuin kateutta ilmassa kun sinin mollaajat vauhdissa
Itse olen samantyyppinen kuin sini, ei kiinnosta vetää perskännejä ja panna jokaisen vastaantulijan kanssa, viihdyn kotona ja olen rauhallinen yms
Se tuntuu olevan monille kiusaajille kateuden aihe ja aihe purkaa kilteille naisille pahaa paskaa oloaan, johonkin se sadismi on pakko purkaa ja se osuu meihin kiltteihin ja lempeisiin....
Muistan kuinka kiusaajat koulussa ja työelämässä valitsi just kanssa mut kohteekseen kun en tykännyt riidellä ja väittää vastaan, olipas kivaa julkisesti nöyryyttää ja haukkua ulkonäköä
Koulu aikaisen kiusaamisen olen antanut anteeksi koska kysymys on keskenkasvuisista, mutta työelämässä tapahtunut nöyryytys oli vaikeampi pala unohtaa, koska luulisi aikuisten jo omaavan edes peruskäytös tavat
Vaikea luottaa enää yhteenkään henkilöön, jos joku tiuskii ja purkaa turhautumista minuun, niin jämehtyn helposti ja nyökkäilen vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....jatkuu....
Sini Suloinen, ujo ja hyvin introvertti tyttö. Ymmärsin häntä monessa suhteessa, koska itsekään en viihdy vieraiden ihmisten ympäröimänä (viininmaisteluilta perheessä) enkä yökerhoissa. Juomattomuutta ehkä korostettiin itse ohjelmassa. Aina piti olla kuvaamassa, jos Sini ilmoitti juomattomuudestaan. Viinitilalla hän saikin palautetta, kun maistattaja sanoi, että otat vain lasin ja leikisti maistelet. Siten se ei herättäisi turhaa huomiota. Täysi kokemattomuus vähän kaikessa olisi voinut olla Sinin heikkous, mutta minusta hän huolehti pojista hyvin ja suhtautui omaan kokemattomuuteensa melko rennosti. Uskalsi avautua siitä Janelle ja sai Janen puolelleen. Rohkeaa mielestäni. Treffeillä olisi voinut pikku pusun antaa kaverille ihan hyvin, mutta Sini taisi olla aika periaatteen nainen, kun kieltäytyi jopa suukosta. Isien kanssa Sini tuli aluksi hyvin juttuun, mutta olin samaa mieltä, että poikia rajoitettiin ihan liikaa. Sini oli rohkea, kun otti asian puheeksi ja lähti perheestä.
---
Jane Hänet on nähty Miami-kaudella, ja tiesin, että hän puhuu sujuvaa englantia ja on sosiaalisissa tilanteissa kuin kala vedessä. No problem siis perheen suhteen. Jane tuntui kasvaneen - kuten pitääkin - Miamin jälkeen, eikä ilkeillyt enää kuten silloin. Politiikkamöläyttelyt olisi voinut jättää sanomattakin. Jane tuntuu olevan sellainen, että kun sanainen arkku kunnolla aukeaa, hän ei malta olla paukauttelematta mielipiteitään kovaan ääneen. Emel loukkaantui ihan suotta kaikkien m-han-muut-ta-jien puolesta, mutta ehkä pöydässä olisi kannattanut sanoa alunperin, että ei hei lähdetä tähän juttuun nyt ollenkaan. Emelhän sen aloitti - ja draamaahan siitä taas seurasi.
Minusta myös Sinin olisi ehdottomasti kannattanut käyttää tilaisuus hyväksi ja vetää kunnon siideripöhnäkielarit maorin kanssa, olkoonkin että mies oli plösö manboobseineen. Kuitenkin Sini olisi päässyt miehen makuun ja siitä sitten etiäpäin.
Kyllä ne kielari kannattaa säästää aivan erityiseen tilanteeseen - sinunkin.
Jane on tosi aggressiivinen. Sen kannattaisi opiskella vihanhallintakeinoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kettu tota Emelin kännykänkäyttöä.... Ei oppinut siis mitään siitä, että jo kertaalleen sai potkut. Myös Ada vaikuttaa todella idiootilta. Yrittää iskeä Jussin, joka on varattu. Onpa kivaa.
Sini vaikuttaa näistä mukavimmalta ihmiseltä.
Yrittää iskeä Jussia ensin "vitsailtuaan" että hän näyttää homolta. Jep.
Ehkä Ada olisi halunnut Jussia kuten homostellessa tehdään.
Hyvä sini! kirjoitti:
Lopettakaa nyt tuosta alkoholista jankkaus jotenkin kateutta tuntuu olevan ilmassa jos toinen on absolutisti, kun itse ette pysty olemaan juomatta joka viikko
Niinpä. Alkonarkeilla on alkonarkkien ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
En tajua täällä Editin jatkuvaa kehumista. Oli alusta asti tylyn ja mustasukkaisen oloinen. Miksi edes oli mukana siinä tilanteessa kun Ada ja Jussi kohtasivat? Ei aiemmilla kausilla kumppaneita ole enää siinä vaiheessa näytetty. Muutenkin oli selvästi vittuuntut tilanteeseen ja mutisi itsekseen vaan jotain "juu juu". Häntä oli täällä kehuttu kauniiksi, mutta en kyllä näe hänessä mitään kaunista. Ei ruma, mutta todella mitäänsanomattoman näköinen.
Itse en tylyyttä ja mustasukkaisuutta nähnyt, vaan asiallisesti käyttäytyvän nätin nuoren naisen. Kaikki ne siinä tilanteessa vaikuttivat vähän vaivaantuneelta, kamera kuvaa ja tapaavat uuden ihmisen, ei hirveästi yllätä. Ja tuskin oli itse mitenkään tyrkyttänyt itseään siihen tilanteeseen, kun tapaavat Adan. Jos tiedät yhtåän ohjelman teosta, niin siinä on ohjaaja mukana j kuvaustiimi, joka nää asiat päättää.
Mä oon nyt puolessa välissä kautta, mutta ylipäätään kaikista kausista on jäänyt se ihmetyttämään, kun omasta mielestä 3kk on todella lyhyt työsuhde. Että sen kestäisi, vaikka ei olisikaan niin mukavaa. Toki on ollut ihan hirveitä tyranni host-perheitä, jotka ovat selkeästi odottaneet koulutettua lastenhoitajaa, eikä kokematonta au pairia. Mutta kun jotkut au pairit ovat 3kk aikana monessa perheessä ja eivät keskustele lähdöstä host-perheen kanssa etukäteen. Ilmoittavat vaan ja lähtevät samantien. Odotukset näillä host-perheillä toki on välillä epärealistiset, varmasti tahallaan valittukin sellaisia perheitä mukaan. Au pair on matkustanut edellisenä päivänä maapallon toiselle puolelle ja aamulla pitäisi olla skarppina vahtimassa yksin, vaikka lastenhoidosta ei ole kokemuksia. Toki kyseessä ei ole kai oikea työsuhde, mutta silti pidän sitä aika ikävänä toimintana, että lähdetään keskenkaiken ja jätetään toiset mahdollisesti pulaan. Lähdöstä pitäisi ainakin etukäteen keskustella.
Olen haaveillut aupairiksi lähtemistä, mutta jotenkin tämä ohjelma on romuttanut ajatuksia.
Mielestäni voisi olla ihan mielenkiintoista jos ympärillä ei olisi suomiporukkaa. Miten yksin pärjää?
Jättkääjosinirauhaan kirjoitti:
Itse olen samantyyppinen kuin sini, ei kiinnosta vetää perskännejä ja panna jokaisen vastaantulijan kanssa, viihdyn kotona ja olen rauhallinen yms
Se tuntuu olevan monille kiusaajille kateuden aihe ja aihe purkaa kilteille naisille pahaa paskaa oloaan, johonkin se sadismi on pakko purkaa ja se osuu meihin kiltteihin ja lempeisiin....
Muistan kuinka kiusaajat koulussa ja työelämässä valitsi just kanssa mut kohteekseen kun en tykännyt riidellä ja väittää vastaan, olipas kivaa julkisesti nöyryyttää ja haukkua ulkonäköä
Koulu aikaisen kiusaamisen olen antanut anteeksi koska kysymys on keskenkasvuisista, mutta työelämässä tapahtunut nöyryytys oli vaikeampi pala unohtaa, koska luulisi aikuisten jo omaavan edes peruskäytös tavat
Vaikea luottaa enää yhteenkään henkilöön, jos joku tiuskii ja purkaa turhautumista minuun, niin jämehtyn helposti ja nyökkäilen vain
Elätkö siis nyt veronmaksajien rahoilla? Viestistäsi sai vaikutelman, ettet välitä käydä töissä.
Ihmettelen kyllä naisia kun kauniin ihmisen kauneutta ei voida myöntää vaan kehutaan jotain harmaavarpusta. Esimerkiksi tässäkin keskustelussa Adan ulkonäköä haukuttu ja Sinin ja Editin kehuttu. Onhan Adalla vähän överit meikit, mutta hyvät kasvonpirteet ja kroppa.
Onhan se nyt ihan selvää, että vaikka Ada on huimasti paremman näköinen kuin Sini. Mieheni nauroi, että mikä lapsen pituinen pallonaama siellä on ja olin itsekin samaa mieltä. Mutta mammojen täytyy valehdella itselleen että Sini tai Edit olisi jotain kaunottaria.
Vierailija kirjoitti:
Jättkääjosinirauhaan kirjoitti:
Elätkö siis nyt veronmaksajien rahoilla? Viestistäsi sai vaikutelman, ettet välitä käydä töissä.
Sori olen eri, mutta mietin, että mistä olet päätellyt, että ihmiset olisi kateellisia? Siitä, että on kiusanneet sua vai? Tuskin johtuu kateudesta vaan yksinkertaisesti sussa ärsyttää joku asia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä naisia kun kauniin ihmisen kauneutta ei voida myöntää vaan kehutaan jotain harmaavarpusta. Esimerkiksi tässäkin keskustelussa Adan ulkonäköä haukuttu ja Sinin ja Editin kehuttu. Onhan Adalla vähän överit meikit, mutta hyvät kasvonpirteet ja kroppa.
Onhan se nyt ihan selvää, että vaikka Ada on huimasti paremman näköinen kuin Sini. Mieheni nauroi, että mikä lapsen pituinen pallonaama siellä on ja olin itsekin samaa mieltä. Mutta mammojen täytyy valehdella itselleen että Sini tai Edit olisi jotain kaunottaria.
Ihmisillä on erilainen maku.
Edit tänne any day over Adan feikkiripsien, pitkän naaman ja tikkuvartalon.
Tuli ryypättyä siinä n. 16-19-vuotiaana. Enää en juo.
Olettaako porukka, että olen joku alkoholisti vai?! Ei ikinä käynyt mielessäkään, että kukaan ajattelisi noin. 😳
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten muut koko ajan ottavat kaikkialla esille sen, jos joku ei käytä alkoholia? Miksi nuorten on koko ajan tehtävä asiasta numero? Vietän usein aikaa seurueissa, joissa osa ottaa alkoholillisen ja osa alkoholittoman juoman. Ei me koko ajan matkalla ravintolaan jauheta siitä, että yksi tulee sitten ottamaan sen alkoholittoman juoman. Eikö nuorisolla ole muuta keskusteltavaa kuin alkoholinkäyttö? Vai onko tämä joku kömpelö valistus nuorisolle siitä, että ottakaa ne juomattomatkin mukaan? Kai se sitten kohderyhmäänsä uppoaa.
Tuon ikäsille se on iso juttu. Ei tietty kaikille, mutta tälle poppoolle oli. Varsinkin Jussille oli tärkeää kokea yöelämää ja ryypätä....
Keille tätä hömppää oikein tehdään? Haussa lastenhoitokokemuksella ei ole väliä. Okei. Kerrotaanko se näille perheille? Vai ottavatko he kenet vaan kunhan ilmaiseksi tulee? Eli onko tää vaan ponnahduslauta tommoisille Janeille jotka haluavat paikkansa julkisuudessa?
Sillä yhellä uskiksella oli huikea vartalo. Kelpais
Tai miksi tämä edes olisi mitenkään virallinen? Ei keskustelu muutu viralliseksi sillä, että joku keksii kirjoittaa otsikkoon sanan virallinen.