Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaupunkia Kreikasta suosittelette? Entä mistä halpa Prahan matka?

Vierailija
03.07.2006 |

Tuossahan se jo tulikin.. Oiskohan nyt ollu tarjouksia Prahan matkasta? Mikäköhän olisi Kreikasta hyvä, edullinen ja menevä paikka? Espanjakin käy.. Ei Bulgariaa, se on nähty jo. :)

Vai mikä olisi hyvä kohde kahdelle aikuiselle, jotka toivovat niin rannalla makoilua kuin näkemistä ja kokemistakin. Jotain iltajuttuja (tanssipaikat yms.) pitäisi olla, nähtävyyksiä olisi kiva nähdä.. Myös pelkästään kaupunkilomat käy!

Kiitos.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin iso paikka tosiaan mutta minusta tosi kiva. Sieltähän voi tehdä retken mm. Iraklioniinkin joka saaren pääkaupunki. Menomestoista en tiedä.

Vierailija
2/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltaakin olen miettinyt, ei sekään kai hirmuisen kallis ole..

Minkälainen hintataso on Kreikassa, Espanjassa tai Maltalla?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Chanian kaupunki taitaa olla Kreetan saaren toisiksi suurin kaupunki. Paikallisia asukkaita on noin 53 000.

Jos joku puhuu hanian pienuudesta, taitaa tarkoittaa turisteille rakennettuja Plataniasta, Agia Marinaa jne.... niitä esikaupunkialueita.

Vierailija
4/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesin pyöriä Haniassa vaan puolipäivää, mutta mukavalta vaikutti.

Vierailija
5/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteellista mihin vertaa. Platanias on KYLÄ eli en tosiaankaan sekoita siihen, olen ollut molemmissa. Itse ajattelen isolla kaupungilla jotain 2 - 3 milj. asukkaan kaupunkia. Esim. Jyväskylä ei ole iso kaupunki mielestäni.

Vierailija
6/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan kukaan siellä Prahassa käynyt?

Voisin pistää varmaan uuden aloituksen aiheelle.. :)

ap

Vierailija
7/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Kreetan saarella siis ihan reilu kaupunki...

Kreikassa isoja kaupunkeja sitten Ateena, Tessaloniki ja Pireus. Näkemisen arvoisia kaikki.

Vierailija
8/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantoja, erilaisia biletyspaikkoja, ystävällisiä ihmisiä.... voi, lähtisin heti jos voisin! Ei Kreikan kaupunki kylläkään mutta kai saartakin voi mainostaa! ;)

Vierailija
9/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mitään tästä kohteesta? Kaikki tieto otetaan kiitollisena vastaan :)

ps. Kohde sijaitsee Kreetalla, kreetan infokin siis kelpaa...

Vierailija
10/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta, hmm.. Kuuluuko Kreeta jollekin maalle? Kreikalle? Saari? Apuuva, näin sitä osoittaa tyhmyytensä, mutta muistikatkos mikä muistikatkos! ;)

Rodos vois kyl olla hyvä, mutta onko sittenkin liiaksi turistirysä? Mahtuuko joukkoon?

Vierailija
11/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kaupunki, suosittelen minäkin! ;)

Vierailija
12/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paikallisetkin puhuu suomea niin eikö se ole vähän liikaa. Ja kaikenmaailman vanhusten suomalaisia humppatansseja sun muuta. Järkyttävä turistirysä!

Vierailija
13/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Kreetalle että Prahaan pääsee tällä hetkellä edullisesti Sterlingin lennoilla. (www. sterling. fi)

Maksaa 23 ¿ + 16 ¿ lentokenttävero ainakin menomatka. Paluumatka saattaa maksaa sitten jo vähän päälle satasen.

Prahaan haaveilin itsekin viikonlopuksi. Olen ollut siellä talvella ja silloinkin se oli kiehtova paikka. Hintataso ravintoloissa huomattavasti halvempi kuin Kreetalla. Oluen saa noin eurolla, ruokaa noin kympillä hienommistakin paikoista.

Ota lennot tuolta ja varaa halpa hotelli/hostelli netistä. Tuolla tapaa saat edullisen omatoimimatkan ja just sellaisen ja sinne mihin itse haluat.

En ole aikoihin ollut matkatoimiston järjestämällä matkalla. Omatoimimatkailu on nykyään helppoa, jos vähänkään osaa kieliä ja googlettamista.

Vierailija
14/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot Sterlingillä halvimmillaan 147 ¿/henki (sis. verot) niin, että olisi Prahassa puolitoista viikkoa.

Hotellihuoneen ilman wc:tä ja suihkua huoneessa löysin halvimmillaan 20¿/yö. Eli aika halvan reissun saisi heitettyä. Varmaan löytyisi parempiakin hotelleja, jos viitisisi etsiä enemmän.

Vierailija:

Sekä Kreetalle että Prahaan pääsee tällä hetkellä edullisesti Sterlingin lennoilla. (www. sterling. fi)

Maksaa 23 ¿ + 16 ¿ lentokenttävero ainakin menomatka. Paluumatka saattaa maksaa sitten jo vähän päälle satasen.

Prahaan haaveilin itsekin viikonlopuksi. Olen ollut siellä talvella ja silloinkin se oli kiehtova paikka. Hintataso ravintoloissa huomattavasti halvempi kuin Kreetalla. Oluen saa noin eurolla, ruokaa noin kympillä hienommistakin paikoista.

Ota lennot tuolta ja varaa halpa hotelli/hostelli netistä. Tuolla tapaa saat edullisen omatoimimatkan ja just sellaisen ja sinne mihin itse haluat.

En ole aikoihin ollut matkatoimiston järjestämällä matkalla. Omatoimimatkailu on nykyään helppoa, jos vähänkään osaa kieliä ja googlettamista.