Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä naisesta joka tahallaan hankkiutuu uudelleen raskaaksi, vaikka on luvannut miehelle etteivät tee kuin yhden lapsen?

Vierailija
28.04.2020 |

Mun mielestä se on törkeää ja lupauksen rikkomista. Tunnen tällaisen tapauksen.

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lentäisi nainen pihalle saman tien, jos yhdessä sovittu, että pillereillä ehkäistään, niin uskon voivani luottaa kumppaanini sen verran, ettei mitään muksua tule.

Jos minun mieheni sanoisi minulle näin, hän kyllä itse lentäisi pihalle.

Ja miettisin tarkkaan, ennen kuin saisi pitää lapseensa mitään yhteyttä. It takes 2 to tango.

Vierailija
82/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän tällaisen tapauksen. Hän vielä kertoi siitä ihmisille, ettei kertonut lopettaneensa pillerit. Kertoi puolitutuillekin. Aivan uskomatonta. Ja nyt elää tietäen joka päivä valehdelleensa miehelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lentäisi nainen pihalle saman tien, jos yhdessä sovittu, että pillereillä ehkäistään, niin uskon voivani luottaa kumppaanini sen verran, ettei mitään muksua tule.

Ja miettisin tarkkaan, ennen kuin saisi pitää lapseensa mitään yhteyttä. It takes 2 to tango.

Oletpa petollinen nainen. Tossahan toisaalta mies väistää luodin ja elatusmaksut.

Vierailija
84/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksissä jota harrastetaan yhteisestä tahdosta on 2 aktiivista tekijää.

Huoh.. Kunpa olisikin, turhan usein se toinen osapuoli tahtoo leikkiä lahnaa.

Vierailija
85/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhdessä sovittu pilleriehkäisystä ja nainen jättää tämän salaa pois, niin on aika hanurista. Muutoin vastuu molemmilla. Esim. jos on vaan puhuttu että lapsiluku täynnä muttei kumpikaan ole ottanut vastuuta ehkäisystä, niin mies saa syyttää ihan itseään. Samoin silloin, jos ehkäisy pettänyt. Ehkäisytehon heikentyminen esimerkiksi vatsataudissa on jo sen verran yleistietoa, että vastikään yrjötaudista parantuneen tyttiksen paneminen ilman kumia on jo miehenkin puolelta ihan tietoinen riskinotto.

Unohtelu taas on minusta rajatapaus. Eri ehkäisymenetelmille on laskettu teho sekä täydellisessä että tyypillisessä käytössä. Jos ei seukkaa robotin kanssa, pitää hyväksyä kumppanin inhimillisyys ja tehdä riskiarvio sen tyypillisen käytön mukaan. Itse unohdan 1-4 pilleriä per levy ja mies on tästä täysin tietoinen. Eli hyväksynyt riskin. En katso, että mahdollinen vahinkoraskaus olisi yksin minun syytäni. Eri juttu jos nainen on erikseen valehdellut syöneensä pillerit kellontarkasti vaikka oikeasti ottanut joskus ja jouluna - se menee tietysti tuohon kusetuskategoriaan.

Vierailija
86/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se tahallaan raskaaksi hankkiutuminen tapahtuu?

Käy varastamassa mieheltä siittiöitä salaa yön pimeinä tunteina?

Vai menikö se sittenkin niin, että miehen oli ihan pakko saada seksiä eikä se kumi tuntunut kivalta. Paljaalta oli kivempi. Mies ihan itse turautti siittiöt sisään.

Ja sitten se petollinen akka meni ja hankkiutui salaa raskaaksi vaikka tiesi että mies ei halua lapsia. Mies haluaa vain seksiä. Sitä pitää saada, koska mies haluaa.

Siis antaa raskauden mennä niin pitkälle että abortin tekeminen on mahdotonta ennenkuin kertoo raskaudesta miehelle. Siinä pelossa että pelkää miehen pakottamaan tekemään abortin.

Eli kertoo vasta 3kk raskaanaolon jälkeen miehelle, että meillepäs on tulossa toinen vauva.

Vaikka on vannonut miehelle että meille riittää vain yksi lapsi ja luvannut huolehtia ehkäisystä ettei toista lasta tulisi. No ehkä se on miehenkin puolelta naiviuutta uskoa tällaisia puheita.

Tunnen oikeasti tällaisen tapauksen. Ap

Vierailija
87/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai menikö se sittenkin niin, että miehen oli ihan pakko saada seksiä eikä se kumi tuntunut kivalta. Paljaalta oli kivempi. Mies ihan itse turautti siittiöt sisään.

Ja sitten se petollinen akka meni ja hankkiutui salaa raskaaksi vaikka tiesi että mies ei halua lapsia. Mies haluaa vain seksiä. Sitä pitää saada, koska mies haluaa.

Siis antaa raskauden mennä niin pitkälle että abortin tekeminen on mahdotonta ennenkuin kertoo raskaudesta miehelle. Siinä pelossa että pelkää miehen pakottamaan tekemään abortin.

Eli kertoo vasta 3kk raskaanaolon jälkeen miehelle, että meillepäs on tulossa toinen vauva.

Vaikka on vannonut miehelle että meille riittää vain yksi lapsi ja luvannut huolehtia ehkäisystä ettei toista lasta tulisi. No ehkä se on miehenkin puolelta naiviuutta uskoa tällaisia puheita.

Tuossa tapauksessa suhde on tiensä päässä, jos nainen tietää miehen painostavan hänet aborttiin. Ilmeisesti tuttavasi ovat nyt eronneet? Erohan on ollut vain ajan kysymys.

Vierailija
88/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tapauksessa suhde on tiensä päässä, jos nainen tietää miehen painostavan hänet aborttiin. Ilmeisesti tuttavasi ovat nyt eronneet? Erohan on ollut vain ajan kysymys.

Eivät ole vielä ainakaan mun tietääkseni. Mutta sekin voi olla vaan ajan kysymys. Ja tuo aborttiasia oli vain mun villi veikkaus. Mikä muu voi olla syynä siihen että kertoo miehelle tiedon raskaudesta vasta 3kk raskaana olemisen jälkeen. 🤔 Ap

Vierailija
89/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa se lapsi on sulle tehnyt? Taidat olla todella julma ihminen, kun syytöntä lastakin vielä rankaiset. Oksettaa tuollaiset naiset.

Vierailija
90/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti nainen kantaa kaikki sivuvaikutukset ja ylimääräisten hormonien ongelmat jotta mies saa panna paljaalla.. en ymmärrä miksi yksikään nainen enää suostuu mitään myrkkyjä syömään.

Miten muuten hoidetaan se tuplaehkäisy, jos nainen ei suostu "mitään myrkkyjä syömään"?

Vasektomialla, sen jälkeen ei tarvitse huolehtia kenenkään naisen kohdalla kun et kerran halua enempää lapsia.

Vierailija
91/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen sanoo, että ehkäisy on kunnossa, siihen pitää voida luottaa. Jos ei voi luottaa, nainen ei ole minkään arvoinen.

Vierailija
92/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
93/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi täällä jauhetaan ehkäisyn pettämisestä, kun kysymys oli tahallisuudesta, eli siitä että salaa jättää ehkäisyn käyttämättä?

En ymmärrä mammojen logiikkaa.

Koska ehkäisyn läpi voi tulla raskaaksi, ilman että hommassa on mitään tahallisuutta.

Itse olen tullut raskaaksi oikeaoppisesti käytetyn kondomiehkäisyn läpi. Se oli shokki itsellenikin, ja voi elämä jos mies olisi vielä alkanut puhella jotain tahallisuudesta.

Tietenkin voi, mutta tämän ketjun aihe on tahallinen teko.

Myös polkupyörällä voi kaatua tai puuro voi palaa pohjaan, mutta nekään eivät ole tämän ketjun aiheena.

Vierailija
94/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooo näitä tällaisia tapauksiahan on paljon. Kaikkein säälittävimpiä ovat ne naiset, jotka valehtelevat miehille käyttävänsä e-pillereitä, ja hups keikkaa kun unohtuikin ottaa ne pillerit just sen pari viikkoa kestäneen seksisuhteen aikana... Sitten ilmoitetaan miehelle että ollaan paksuna, ja painostetaan leikkimään perhettä.

Vierailija
95/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo, että ehkäisy on kunnossa, siihen pitää voida luottaa. Jos ei voi luottaa, nainen ei ole minkään arvoinen.

Vaan mihinkään ehkäisyyn ei voi sataprosenttisesti luottaa. Jopa kierukkaraskauksia alkaa.

Eli jos raskaus on todella ehdoton ei ja on mahdollisuus käyttää tuplaehkäisyä, niin miksi ihmeessä sitä ei käytetä. Se, et kaksi eri ehkäisyä pettää samalla kertaa on vähemmän todennäköistä, kuin yhden ehkäisyn pettäminen.

Vierailija
96/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen: "luvannut huolehtia ehkäisystä".

Kyllä se ehkäisystä huolehtiminen kuuluu molemmille, eikä vaan syistä toisen niskoille.

Vierailija
97/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit todistaa, että teko oli tahallinen? Siis nainenko oli väittänyt käyttävänsä pillereitä, mutta seksin jälkeen paljasti, että lällällää enpäs käytäkään? Jos et halua lapsia, mene vasektomiaan.

Vierailija
98/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäluotettava nainen. Ei kelpo edes äidiksi. Mitähän noille pitäisi tehdä että älyäisivät lopettaa toisten vääntämisen oman mielensä mukaisiksi ja oppisivat kunnioittamaan toistenkin mielipiteitä ja elämänarvoja? 

Jos naisiin ei voi luottaa, MIKSEI VOI KÄYTTÄÄ KONDOMIA? Onko osa miehistä noin holhouksen tarpeessa, vai mistä on kyse?

Vierailija
99/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hakeudu vasektomiaan, jos et halua lapsia?

Vierailija
100/131 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa holhoojallesi (äidillesi?) että kertoo sinulle ehkäisystä kun et ilmeisesti tiedä jo sitä, että 100% ehkäisyä ei ole.