Onko mahdottomuus että 29-vuotias nainen löytäisi nuoremman miehen?
Oman ikäiset ei kiinnosta. Haluaisin 23-27 vuotiaan miehen,.
Kommentit (22)
Mä löysin 31-vuotiaana 19-vuotiaan, ja menin sen kanssa naimisiin.
Minä olin 33v yh ja löysin 23v miehen. Nyt ollaan oltu vuosia naimisissa.
Laahaako henkinen kypsyys perässä? Itse etsin vanhempia naisia ja olen 28v.
Minulla on 3v nuorempi mies t. nainen 29v
Mulla oli sun ikäisenä oikein sopiva 23-vuotias mies, oltiin oltu jo pari vuotta naimisissakin. Kyllä niitä siis löytyy.
Melkein kaikilla seurustelevilla ystävilläni ja tutuillani on 2-6 vuotta nuorempi mies. Ihan normaalia nykyään.
Ei ole. Mulla oli 31-vuotiaana 26-vuotias miesystävä. Erottiin mun aloitteesta, syyt ei liittyneet ikään.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikilla seurustelevilla ystävilläni ja tutuillani on 2-6 vuotta nuorempi mies. Ihan normaalia nykyään.
miksiköhän?
Just 29v tapasin aviomieheni, joka oli 4 vuotta mua nuorempi.
Oi niitä aikoja!
todellakin. meitä nuoria kundeja on paljon jotka haluaa kypsempää
Miksi ihmeessä olisi mahdottomuus? Miksi tällä palstalla ollaan niin ikäkeskeisiä? Persoona ratkaisee kaiken, ei ikä.
Pari vuotta nuorempi mies on itseasiassa aika ideaali, koska miehet kuolevat yleensä nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 33v yh ja löysin 23v miehen. Nyt ollaan oltu vuosia naimisissa.
Tarttit skideilles isän.
Ihan helposti löytää. Olin 26-vuotiaana tinderissä ja sellaiset 20-23-vuotiaat oli kovin innokkaita tapaamaan! Otin kuitenkin itseni ikäisen miehen.
Ööö miksi sun ikäiset ei kiinnosta? Ovatko he mielestäsi rupsahtaneita? Tosi luonnoton ajattelutapa.
23-vuotiaat miehet ovat tosi lapsellisia. Miksi sua viehättää sua nuoremmat miehet?
Ootko ikinä miettinyt, että miksi haluat itseäsi nuoremman kumppanin? Pelkäätkö, että kumppani on ryppyinen?
Vierailija kirjoitti:
Ootko ikinä miettinyt, että miksi haluat itseäsi nuoremman kumppanin? Pelkäätkö, että kumppani on ryppyinen?
Nuoruuden into.
Kyllähän monet miehetkin saavat itseään 5-8 vuotta nuoremman naisen. Totta kai se on mahdollista myös toisinpäin? En ihan tajunnut aloitusta.
Olen 30v nainen ja seurustelen 26-vuotiaan kanssa. Jostain syystä olen aina pitänyt vähän nuoremmista miehistä, mutta eipä tämä ikäero niin iso ole että näkyisi oikeasti missään.
Ei ole mahdottomuus, vaan huomattava todennäköisyys.
T. kolmekymppinen jolla parikymppinen poikaystävä