Nainen, josta varatutkin sekoavat
Millaiset piirteet yhdistävät näitä naisia, joiden takia jopa ne "kunnolliset perheenisät" ovat valmiita jättämään vaimonsa?
Tiedän yhden tällaisen naisen ja on kyllä mukava tapaus, harrastukset aika valtavirrasta poikkeavia ja kauniskin on, muttei mikään perinteinen missityyppi vartaloltaan. Ennemmin sellainen persjalkainen ja pienirintainen sekä lyhyt. Kasvoiltaan kuitenkin kaunis ja ehkä hieman persoonallisen näköinen.
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä naisessa muuta kuin mukava, riittävän hyvännäköinen ja sosiaalisesti taitava. Vika on aina ja ainoastaan siinä "kunnollisessa" perheenisässä joka on valmis heittämään perheensä sivuun ja rikkomaan monta elämää sen takia että kuvittelee ruohon olevan vihreämpää jossain muualla.
Aina tämä sama laulu. KUVITTELEE olevan vihreämpää aidan toisella puolella.. Mutta voihan se ollakin?
Voi toki, mutta ehkä olisi sitten kannattanut panostaa sen ja paremman löytymiseen jo ennen perheen perustamista..?
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri on semmoinen. Ei mikään kaunotar mutta lyhyt, laiha kun tikku ja aivan järjettömän isot rinnat. Perusnätti, vaaleat hiukset olkapäille. Esittää olevansa kiinnostunut kaikesta ja kaikista. Ylipirteä ja ylipositiivinen. Miehet vaan lakoaa sen jalkoihin. :D
Tämä nainen kuulostaa siltä että näyttää penikseltä.
Tikku jolla isot bosat = Iso kikkeli mahtavilla kulkusilla.
Miehet tykkää miehiä muistuttavista asioista?
Vierailija kirjoitti:
Mukava ja iloinen luonne. On selkeät suuntaviivat mitä elämältä haluaa. Ystävällinen, kohtelias, hyvätapainen, huumorintajuinen. Hoikka, hyvä peppu, sopivan kokoiset rinnat, nätit kasvot, pitkät hiukset. Kiltti, mutta tuhma ja seksin suhteen aktiivinen ja kokeilunhaluinen. Urheilullinen, ulkoilee/retkeilee mielellään, älykäs ja tieteestä kiinnostunut. Syö lihaa ja tykkää autolla ajelusta. Keskustelutaitoinen sekä voi puhua kaikesta. Ei suutu ja huuda, vaan asiat keskustellaan.
Ei tupakoi. Ei muusikko tai taiteilija. Ei ole käynyt panemassa afrikkalaisia. Ei katso turhia temptation islandia, parssiittihotelliohjelmia tai muuta turhaa typeryyttä. Ei ole mikään pilvenpolttaja tai muita laittomuuksia harrastava. Tatuoimaton.
Taitaa olla vähän tylsä ja perinteinen. Muuten hyvä mutta särmää pitää naisessakin olla muttei tyhmyyttä, tupakointia ja tatuointeja. Jos on joskus afrikkalaista tai muuta ulkomaalaista pannut tai vielä mieluummin sellaisen kanssa seurustellut pamahtamatta heti paksuksi, voisi olla hyvää särmää. Miehellekin.
Sofian, Maisan ja Siepin takia jättäisin eukon heti. Mutta eihän ne köyhään mieheen vilkaisekkaan. Mutta pelaan lottoa joten toivoa on.
Minusta on "seottu", koska olen mukava ja fiksu. Tykkään ottaa selvää asioista ja keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä, innostun asioista ja olen aktiivinen, olen kiinnostunut miehen työstä, harrastuksista ja ajatuksista, osaan flirttailla, suhtaudun estottomasti seksiin ja seksuaalisuuteen. Miehet kyllästyvät puolisoihinsa, jotka ovat jatkuvasti väsyneitä, joita kiinnostaa lähinnä (netti)shoppailu ja sisustaminen, jotka eivät innostu mistään koko perheen yhteisestä tekemisestä. Ovat apaattisia ja ilottomia, elämästä puuttuu spontaanius. Moni nainen häpeää omaa vartaloaan, ei innostu keskustelemaan seksistä ja seksuaalisuudesta, seksi on harvinaista ja estoista.
Tästä tulikin kehu itseäsi -keskustelu. Kaikki ovat omasta mielestään tosi täydellisiä, ihania, flirttailevia, freeshejä ja seksikkäitä ja naapurin vaimo täysi surkimus. Ei ihme, että sen mies pettää.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on pihtari ja apaattinen sängyssä ja siinä suurin syy miksi ukot lähtee.Harvoin tulee vastaan nainen joka osaa nus..a ja kun tulee niistä pidetään kiinni.Usein tosin käy että myös nämä naiset haluavat vaihtelua :)Suomalaisen naisen peruskuva on pari kersaa,älbystalo,Volvo ja koira.Sen jälkeen aletaankin kerryttämään varastorasvaa salkkareita katsoen
Minulla on listaltasi vain "pari kersaa". Erosin heidän isästään koska hän oli pihtari ja apaattinen.
Sen jälkeen olen kuullut useinkin "osaavani nussia".
Jonkinlaista harhaa täällä tuuditellaan. Ei naiset tai miehet niin erilaisia ole loppujen lopuksi eikä estoisia, häpeileviä, pihtaavia. Totuus on se, että osa varatuista kyllästyy kumppaneihinsa helposti ja haluaa vaihtelua. Avainsana on erilaisuus ja uutuus. Ei suinkaan se, että varatun ihastus olisi jotenkin radikaalisti ihanampi, estottomampi, vaihtelunhaluisempi kuin se oma vällyjen lämmittäjä. Aina löytyy näitä, jotka ovat valmiita hyppäämään varatun kanssa petiin. Heidän itsetuntonsa muodostuu siitä, että kokevat olevansa parempia, ihanampi, estottomampia kuten täältä saa lukea. Kyse ei ole edes siitä varatusta vaan sen varatun kumppanin näennäisesti päihittämisestä. Sillä saa itsensä nostettua hetkeksi arjen yläpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan joku Sanna Marin. Tuotahan monet miehet kuolaavat.
Trivago- mainoksen nainen taitaa myös olla monen miehen unelma.
Rahalaitosmainoksen nainen hopeassa mekossa näyttää käsittämättömän hyvältä, kaunis ja ne vartalon muodot.
Vierailija kirjoitti:
Valtavirraedta poikkeava. Keskustelee ja hymyilee niin että miehelle tulee hyvä mieli. T mies
Tämä. Tiedän yhden tälläisen naisen, johon melkein kaikki ihastuvat, missä vain, milloin vain. Itsekin aikanani... Aloittajan ulkoinen kuvaus sopisi häneenkin aika hyvin, vaikkei ollut mikään persjalkainen. Oli siis sellainen nätti ja hieman persoonallinen, mutta ei mikään seksipommi tai erityinen kaunotar. Kaikkinensa jollain tapaa niin tavallinen mutta samalla myös erityislaatuinen.
Vieläkin muistelen häntä suurella lämmöllä.
Yksi tuttuni on kaunis, aito ja tulee kaikkien kanssa toimeen. Joidenkin mielestä on ihme, että hän on sinkku, mutta hän on ihan rehellisesti sanonut että on tarkka siitä, kenen kanssa aikoo seurustella ja hyvä niin. Nauttii omasta elämästä. Myös itsevarma, ei kuitenkaan liian itsevarma ja on sujut vikojensa. Ei koe tarvetta draamailla niillä tai mitään eivätkä nuo viat ole muita häirinnyt. On että ihan sama mitä muut hänestä ajattelevat, mutta ei kuitenkaan tuomitse muita tai pidä itseään muita parempina. Haluaa vain elää haluamallaan tavalla. Näitä varattuja miehiä on kiinnostanut tämä nainen siksi, että hän elää vapaasti, on hauska, on ystävällinen kaikille ja ilmeisesti näiden typerimpien mielestä tarkoituksella hankala saalis. Joillekin miehille se on ollut jännää yrittää saada vähemmän helppo nainen lankeamaan. Oli kyllä jännää seurata kerran, kun yksi mies yritti ja tuttuni näki läpi. Muutaman kerran jälkeen nainen pisti tyttöystävälle (ovat kavereita entuudestaan) että anteeksi mutta miehesi yrittää iskeä minua enkä pidä siitä. Pisti näin, kun tajusi miehen olevan tosissaan. Kaveri onneksi uskoi, koska tuttuni ei esim. pidä juoruilusta tai valehtelusta. Hänellä on kaveripiirissä rehellisen ihmisen maine eikä pidä turhasta draamailusta.
Ajaa velaksi ostetulla uudella autolla.
On pieni kokoinen🤣
Ajaa velaksi ostetulla uudella autol
On pieni kokoinen🤣
Kaverimiehet ovat kuvailleet asian kohdallani suurinpiirtein näin: olet ollut joskus todella kaunis (nyt ylipainoa joten se vaikuttanee), lisäksi et usko miesten olevan kiinnostuneita itsestäsi niin osaat olla hauskaa ja itsevarmaa seuraa plus kauniit kasvonpiirteet; tässä syy miksi miehet kiinnostuvat. Rankan koulukiusaamistaustan vuoksi en todellakaan (oikeasti) usko kenenkään kiinnostuvan minusta niin osaan olla miestenkin seurassa "luonnollinen".
Ikää 37 v., ei lapsia, taiteellinen ammatti ja mt-ongelmia löytyy. Ihme kyllä mt-ongelmat eivät ole koskaan olleet ongelma, vaikka olen ollut niistä rehellinen. Yhden kerran lähtenyt varatun miehen matkaan (mutten tiennyt sitä!), selvisi 6 kk jälkeen että on varattu. Lopetin suhteen sillä sekunnilla. Miehen "oma" nainen oli naapurintyttömäinen (näin nopeasti kerran). Nyt olen sinkkuna ja aionkin pysyä, keskityn terveyteni parantamiseen ja omiin juttuihini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo lähestyttävyys ja flirtti. Ja edes jollain lailla pantavan näköinen. Kukaan ei sekoa tavoittamattomasta nirppanokasta, tuppiturvasta ja varjojen, välttelyn ja hiljaisuuden ujoprinsessasta.
En tiedä mikä on ujoprinsessa, luultavasti joku jonka haluaisit reagoivan mutta se ei tee mitä sinä haluat. Hiljainen nainen tuskin haluaakaan että hänestä seotaan.
Kirjoitin ihan siitä lähtökohdasta, että kysyjä haluaa tietää mitä ne eroavaisuudet ovat niiden "pään sekoittavien naisten" ja muiden välillä, enkä tosiaankaan omista preferensseistäni. Moni tuppiturpainen nainen sitä paitsi haluaa vaikka mitä, mutta ei kykene sitä ilmaisemaan onnistuneesti. Vaikutat vahvasti projisoivan vastauksesi perusteella olevan sitä sorttia itsekin kun nyt tuolla lailla osui ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä taiteelliset persoonallisen kauniit naiset viehättävät miehiä koska ovat harvinaisia. Valtavirrasta poikkeavia harrastuksia, tunneälykkyys.
Lisään: peroonallinen musiikkimaku. Cheek, Sanni, Evelina turn off.
Mies
Persoonallinen musiikkimaku lienee sitten sellainen, että pitää vain sellaisesta musiikista, mistä kukaan toinen ei pidä? Siis omasta soitostaan ja laulustaan?
Ehkä näistä saa seota ilman, että on todellista vaaraa kuitenkaan "päästä" heidän kanssaan oikeaan parisuhteeseen. Minun mieheni harrasti tätä. Naiset luulivat, että mies jättäisi minut, mutta taktiikka olikin juuri se, että valittiin nainen, joka ei oikeasti halunnut/pystynyt vakavaan suhteeseen. Sitten ei oikeasti tarvinnut erota. Kun lähdin, niin eipä sitten kelvannut tämä sen hetkinen ihanuus enää vaan minut olisi pitänyt sitten kuitenkin saada takaisin.
Minua yrittää varatut miehet. En osaa sanoa miksi, varatut ei tosiaan kiinnosta. Olen puhelias ja usein ihmisten ilmoilla hyväntuulinen, monet sanoneet että eloisa. En juurikaan tälläydy, en käytä paljastavia vaatteita. Ehkä tulee vaikutelma itsenäisestä naisesta kun olen usein yksin tai kahdestaan lapsen kanssa. Useampi on lähestynyt kertomalla ensimmäisenä missä on nähnyt minut aiemmin. Ehkä jään helposti mieleen.
Se on kyllä niin että jos varattuna minua lähestyy ja myöhemmin eroaakin, ei kiinnosta sittenkään. Kuka sellaisen miehen haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Empaattisuus ja lämminhenkisyys kaunistaa naista. Kailotus, rämäpäisyys ei kiinnosta.
Tämä. Luonteenpiirteisiin vielä sellainen tietty huolettomuus niin miehet on vahaa. Sellainen joka innostuu helposti ja on valmis vaikka extrmpore reissuun kesken arjen. Kyllähän siinä se kotona kahvinporoista pöydällä valittava vaimo unohtuu ja äkkiä.
Sellainen nainen jolla on p*llu eikä pihistele sen käytössä.