Nainen, josta varatutkin sekoavat
Millaiset piirteet yhdistävät näitä naisia, joiden takia jopa ne "kunnolliset perheenisät" ovat valmiita jättämään vaimonsa?
Tiedän yhden tällaisen naisen ja on kyllä mukava tapaus, harrastukset aika valtavirrasta poikkeavia ja kauniskin on, muttei mikään perinteinen missityyppi vartaloltaan. Ennemmin sellainen persjalkainen ja pienirintainen sekä lyhyt. Kasvoiltaan kuitenkin kaunis ja ehkä hieman persoonallisen näköinen.
Kommentit (324)
Riittää että nainen on varattu. Kyllä riittäis kiinnostuneita. Mutta jos on sinkku niin juuri ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jonka harrastuksiin kuuluu musiikkiharrastukset, maalaus, valokuvaus, piirtäminen. Tää mies on polvet heikkona.
Jes, mulla on tsäänssejä! Kiitti tästä!
Vierailija kirjoitti:
Lapseton, kaunis ja treenattu nainen. Miehiä jonoksi asti.
T. N27
Ei riitä nuo. Ei läheskään kaikilla treenaatuilla ole sitä mitä kysyttiin.
Ja lapsettomuus ja nuoruus on puolestaan ihan kaikkien naisten ominaisuutena, kunnes muuttuu.
Maisa Torppa tyylinen. Valitettavasti.
Ei ole olemassa kunnollista perheenisää, joka pettää rakastaan. He ovat silloin paskoja perheenisiä.
Miksi varattuna välittäisi jostain muusta naisesta kuin omasta puolisostaan?
Mulla oli aikoinaan yksi kaveri, joka oli varsinainen miesmagneetti. Hän oli lyhyt, hieman pullea (ei lihava), aina vähän sotkuiset, ruskeat värjäämättömät hiukset, vain aavistus meikkiä ja rako etuhampaiden välissä. Oli huvittavaa mennä baariin tms. paikkoihin hänen kanssaan kun miehet pörräsivät heti hänen ympärillään, toivat drinkkejä ja halusivat juttusille. Laitetut pimut katselivat happamina vieressä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo, ”tuhruisen näköinen”.
Mitä ihmettä te selitätte taiteesta ja runoidesta😀!?
Oletteko edes tavanneet miehiä?
Ei niitä kiinnosta. Reikä on reikä on reikä.Tämä!
Näin minunkin todistamissa tapauksissa ollut.Onko täällä paljon kodinrikkojia paikalla vastaamassa itsestään ja kuvailevat kuvitteelisesta upeuttaan??
Kylä kodin rikkoja on se varattu mies tai nainen. Ikävä juttu että monet naiset eivät vieläkään pysty kohtaamaan sitä tosiseikkaa ettei se ole toisen naisen syy jos mies päättää pettää tai jättää. Tällaiset ihmiset aliarvioivat miestä, ikään kuin hän olisi pieni lapsi joka ei vaan voi itse vastata omista tekemisistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo, ”tuhruisen näköinen”.
Mitä ihmettä te selitätte taiteesta ja runoidesta😀!?
Oletteko edes tavanneet miehiä?
Ei niitä kiinnosta. Reikä on reikä on reikä.Tämä!
Näin minunkin todistamissa tapauksissa ollut.Onko täällä paljon kodinrikkojia paikalla vastaamassa itsestään ja kuvailevat kuvitteelisesta upeuttaan??
Kylä kodin rikkoja on se varattu mies tai nainen. Ikävä juttu että monet naiset eivät vieläkään pysty kohtaamaan sitä tosiseikkaa ettei se ole toisen naisen syy jos mies päättää pettää tai jättää. Tällaiset ihmiset aliarvioivat miestä, ikään kuin hän olisi pieni lapsi joka ei vaan voi itse vastata omista tekemisistään.
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ.
-älykäs, fiksu
-kaunis, ei tarvitse olla klassisella tavalla kaunis, vaan seksikkäästi hyvännäköinen ja olla ilmeikäs, sellainen Nainen joka saa sinut tuntemaan olevasi Mies
-kiva vartalo jossa saa olla kurveja sopivissa paikoissa
-huumorintajuinen, sellainen hieman tuhma huumorintaju plussaa myös, nauraa herkästi ja kaunis suu jossa suupielet ylöspäin
-työssäkäyvä, eli ei mikään elättiä itselleen hakeva, se on oikeesti turn off monelle miehelle
-hyvät käytöstavat, ei huomiohakuinen ellei se huomionhakuisiis keskity juuri minuun ja ole leikkisää samalla
-jotain samoja harrastuksia, mutta omia saa olla ettei koko ajan olla yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Maisa Torppa tyylinen. Valitettavasti.
Hyh. Semmonen meni pois muodista jo viimeistään joskus 1995.
Miksi pitäisi ottaa muovia, jos saa laadukasta luomulihaa pöytään?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan yksi kaveri, joka oli varsinainen miesmagneetti. Hän oli lyhyt, hieman pullea (ei lihava), aina vähän sotkuiset, ruskeat värjäämättömät hiukset, vain aavistus meikkiä ja rako etuhampaiden välissä. Oli huvittavaa mennä baariin tms. paikkoihin hänen kanssaan kun miehet pörräsivät heti hänen ympärillään, toivat drinkkejä ja halusivat juttusille. Laitetut pimut katselivat happamina vieressä :D
Joillakin on se karisma sellainen, ja tietysti totuus myös sellainen että jotkut miehet eivät siedä sitä että naisensa on vähän laitetumpi, pukeutuu näyttävästi ja kerää ulkonäöllä paljon huomiota muilta miehiltä. Siksi helpompi ottaa sellainen mukava, mukiinmenevä, "turvallinen" nainen joka ei lähde yhtä helposti kävelemään toisen mukaan kuin itseään laittava kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on se karisma sellainen, ja tietysti totuus myös sellainen että jotkut miehet eivät siedä sitä että naisensa on vähän laitetumpi, pukeutuu näyttävästi ja kerää ulkonäöllä paljon huomiota muilta miehiltä. Siksi helpompi ottaa sellainen mukava, mukiinmenevä, "turvallinen" nainen joka ei lähde yhtä helposti kävelemään toisen mukaan kuin itseään laittava kaunotar.
Sinänsä ihan loogista, mutta mä en vaan ymmärrä miten joku ns. tuhlaa elämänsä noin kun voisi nauttia kaikilla aisteilla kauniista ja mielenkiintoisesta naisesta eikä mistään "tylsimyksestä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä ihan loogista, mutta mä en vaan ymmärrä miten joku ns. tuhlaa elämänsä noin kun voisi nauttia kaikilla aisteilla kauniista ja mielenkiintoisesta naisesta eikä mistään "tylsimyksestä".
Varmaan tekee mielessään mies siinä sen vertailuasetelman että: hänelle varmempi ei-niin-kaunis tapaus joka saattaisi palvoa häntä ja jonka eteen täytyy ensin tehdä työtä jotta sen saa, vai hänelle tosi-kaunis epävarmempi tapaus että joka saattaa olla muiden palvottavana ja sen eteen miehen täytyy itse tehdä jatkossa enemmän ja enemmän työtä :) Kumpi naisista tulee siis kätevämmäksi ajan mittaan, ja joka pysyy vaikka itse tekisi virheitä.
Tiedän varatun miehen jolla vaimo aivan eri näköinen kuin rakastajatar eli hoitonsa.
Tunnen kaikki kolme. Niinpä niin... valitettavasti olen siinä tilassa että kaikki kolme ovat tuttujani ja joudun olla näiden parien seurassa erikseen ja viettää aikaa, ihan kuin en tietäisi mitään asiasta. Vaimo on ainoa joka ei tiedä, enkä halua olla se ikävä sanansaattaja!
Se on tuossa minusta jotenkin outoa, että se mies ja se hoitonsa ovat saman kaltaiset ja saman näköiset! Eleet, ilmeet, kasvonpiirteet, silmät, kasvojen muoto, vartalotyypit niin että miehessä korostuu miehekäs raamikkuus ja naisessa kurvikas naisellisuus. Äänissään on samaa ja tietyn laista käheyttä, jos toisen äänen taajuutta laskisi niin kuulostaisi siltä mieheltä, ja jos miehe ääntä nostaisi niin päinvastoin :D
Toivoisin että tämä mies ja hoitonsa päätyisivät yhteen.
Miksi?
Siksi että vaimonsa löytäisi kaltaisensa miehen ja joka arvostaisi häntä sellaisena kuin on. Mukava, herttainen, ihana ihminen, muttei miehensä mielestä minkään näköinen eikä haluttava. :( Eikä se miehen mielipide hänestä tule miksikään muuttumaan, kylmä totuus. Mies on ulkonäkökeskeinen, vaimo ei ollenkaan, vaikka mies saattoi kuvitella että voisi muuttaa vaimoaan paremman näköiseksi, muta vuosien jälkeen tajunnut ettei vaimo halua, eikä minun mielestä vaimon tarvitse jos ei halua alkaa tälläytymään ja muokkaamaan vartaloaan miehen mieliksi.
Siksi jään miettimään että vetääkö saman kaltaiset persoonat ja ulkonäöt toisiaan puoleensa, loppujen lopuksi?
Joonas Rinne