Nainen, josta varatutkin sekoavat
Millaiset piirteet yhdistävät näitä naisia, joiden takia jopa ne "kunnolliset perheenisät" ovat valmiita jättämään vaimonsa?
Tiedän yhden tällaisen naisen ja on kyllä mukava tapaus, harrastukset aika valtavirrasta poikkeavia ja kauniskin on, muttei mikään perinteinen missityyppi vartaloltaan. Ennemmin sellainen persjalkainen ja pienirintainen sekä lyhyt. Kasvoiltaan kuitenkin kaunis ja ehkä hieman persoonallisen näköinen.
Kommentit (324)
Mulla on yksi kaveri johon kaikki ihastuvat. Hän on sporttinen ja hyväkroppainen, tosin pienirintainen. Kasvoiltaan hän ei ole kovin kaunis, pienet silmät ja epäsymmetriset kasvonpiirteet.
Hänellä on todella erikoinen, kiehtova persoona. Hän on rauhallinen, vähän semmoinen vanha sielu, aina hyväntuulinen ja mukava, oman tiensä kulkija muttei korosta sitä. Ei tee itsestään numeroa ja on oikea luonnonlapsi. Pukeutuu vähän hipsterityylisesti, muttei liikaa. Hieman alle kolmekymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on pihtari ja apaattinen sängyssä ja siinä suurin syy miksi ukot lähtee.Harvoin tulee vastaan nainen joka osaa nus..a ja kun tulee niistä pidetään kiinni.Usein tosin käy että myös nämä naiset haluavat vaihtelua :)Suomalaisen naisen peruskuva on pari kersaa,älbystalo,Volvo ja koira.Sen jälkeen aletaankin kerryttämään varastorasvaa salkkareita katsoen
Usko huvikseen eipä nuo tuonnitkaan pysy kunnossa päästyään töihin tai ukon alettua pihtaamaan rahan kanssa. Yleensä töihin päästyään aletaan katselemaan parempaa/haetaan eroa. Upeana säilyneen rakastajan takaa löytyy aina kovanluokan mies (kukkaro)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä naisessa muuta kuin mukava, riittävän hyvännäköinen ja sosiaalisesti taitava. Vika on aina ja ainoastaan siinä "kunnollisessa" perheenisässä joka on valmis heittämään perheensä sivuun ja rikkomaan monta elämää sen takia että kuvittelee ruohon olevan vihreämpää jossain muualla.
Aina tämä sama laulu. KUVITTELEE olevan vihreämpää aidan toisella puolella.. Mutta voihan se ollakin?
Voi toki, mutta ehkä olisi sitten kannattanut panostaa sen ja paremman löytymiseen jo ennen perheen perustamista..?
Ihmiset voivat muuttua parisuhteen aikana ja ikävät puolet tulla esiin vasta kun se perhe on jo perustettu.
Nämä vastaukset luettuani voisin tiivistää:
+iloisuus,hymyileväisyys,ystävällisyys
+eloisuus,leikkimielisyys,seikkailunhalu
+terveet elämäntavat
+kiinnostunut,fiksu,luova
+seksuaalisesti aktiivinen
-kiukkuisuus,epäystävällisyys,valittaminen
-tylsyys,epäkiinnostus,laiskuus
-seksuaalisesti passiivinen
-kateellinen
Siitä voi sitten jokainen tsekata kumpaa on enemmän ja miksiköhän asiat menee elämässä niin kuin menee
Olisi tosiaan kiva kuulla sellaisten miesten kommentteja tähän, joilla omakohtaista kokemusta. Ja onko oma parisuhde ollut siinä vaiheessa millainen.
Vierailija kirjoitti:
+terveet elämäntavat
+seksuaalisesti aktiivinen-kiukkuisuus,epäystävällisyys,valittaminen
-kateellinenSiitä voi sitten jokainen tsekata kumpaa on enemmän ja miksiköhän asiat menee elämässä niin kuin menee
Mitä menee kuten menee, ai jos ei varatut vokottele niin sitten menee huonosti ja on korjattava yllämainitut asiat?
Vai että jos oma puoliso lähtee toisen mukaan?
Sehän vaatii ensiksi sen että on alunalkaenkin ollut muiden kanssa vispilänkauppaa, joten...?
Kuka muutenkaan kulkee jonkun muiden miellyttämis- lista mukanaan?
Kasvattakaa itseluottamusta ja ihmistuntemusta, niin tarvitse tuollaista miettiä.
Jos suhteessa menee huonosti niin se puoliso lähtee toisen matkaan mikäli sopiva sattuu kohdalle ja on sellainen epäluotettava selkärangaton puoliso, silloin te olette sellaisen itsellenne valinneet ja voitte miettiä miksi (koska teidän ihmistuntemus on joko huono tai sivuutatte tosiasian)
Ylipäätänsä mikä menetys tuollainen on muuta kuin ajallisesti, silloin pitää jatkossa häntäheikit kiertää kaukaa. Eli varatut vokottelijat.
Ei tämä ydinfysiikkaa ole naiset.
Tiedän yhden tällaisen naisen työpaikaltani. Hän on kiltti ja ystävällinen, melko hiljainen porukassa. Suuret silmät, lyhyt. Melko mitäänsanomattoman näköinen mutta ihan perusnätti. Ei vaikuta miltään horatsulta yhtään mutta en toki tiedä millainen on oikeasti, tunnen hänet melko pintapuolisesti. Tiedän ainakin yhden henkilön melkein jättäneen vaimonsa tämän naisen vuoksi kunnes nainen itse puhui hänelle järkeä. Heillä ei ainakaan kuulemani mukaan ollut minkäänlaista suhdetta vaan naista lähinnä ärsytti mies, ainakin siltä vaikutti.
Siskoni. On aina saanut kaikki jotka halunnut yhtä lukuunottamatta. Oma miehenikin kuolannut aina mutta ei siskoani kiinnosta pätkääkään.onneksi. panisi varmasti jos tilaisuuden saisi.
Vierailija kirjoitti:
+terveet elämäntavat
-kateellinenSiitä voi sitten jokainen tsekata kumpaa on enemmän ja miksiköhän asiat menee elämässä niin kuin menee
Olen tällainen nainen ja yh-äiti. Miehet ovat olleet aina hyvin kiinnostuneita minusta - erityisesti varatut miehet kokevat ystävällisyyteni ”kutsuna” flirttiin! Tämä on oksettavaa. Lasten kaverien äidit koulussa ja leikkipuistossa pitävät minua näiden ed. lueteltujen ominaisuuksien takia UHKANA, vaikka olen VAIN ystävällinen oma itseni!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies lähti toisen naisen matkaan. Ja millainen tämä sitten oli? Miestäni noin 20vuotta vanhempi, vähän tukevampi, työtön ja vielä neljän lapsen yh. Mainittakoon että kaikilla lapsilla eri isät.
Kolahti kyllä itsetuntoa mutta minkäs sille mitään voi. Ukko meni. Avioliitto meni ja perhe hajosi. Ei ne muut toiset naiset aina ole niitä malleja tai muuten ”täydellisiä”
Tuota naisten pitäisi tehdä enemmänkin eli tehdä lapsia ainakin kahden miehen kanssa koska naisia on selvästi vähemmän kuin miehiä perheenperustamisikäisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies lähti toisen naisen matkaan. Ja millainen tämä sitten oli? Miestäni noin 20vuotta vanhempi, vähän tukevampi, työtön ja vielä neljän lapsen yh. Mainittakoon että kaikilla lapsilla eri isät.
Kolahti kyllä itsetuntoa mutta minkäs sille mitään voi. Ukko meni. Avioliitto meni ja perhe hajosi. Ei ne muut toiset naiset aina ole niitä malleja tai muuten ”täydellisiä”Tuota naisten pitäisi tehdä enemmänkin eli tehdä lapsia ainakin kahden miehen kanssa koska naisia on selvästi vähemmän kuin miehiä perheenperustamisikäisissä.
Sitähän tehdään jo. Ne jotka ei saa voivat noutaa omansa Balkanin alueelta missä riittää naisia joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että "vika" on niissä perheenisissä. Mitä itse tunnen ilmiötä, niin polyamorisuus on yllättävän yleistä mutta tabu. Ja ymmärtämätön tuon, että ei ole helppoa yrittää olla jotain muuta mitä oikeasti on.
Minua yritti monikin varattu kun olin sinkku. Olin urheilullinen, laittautua ja kaunis, mutta kauniita tyttöjä on nuorissa naisissa kaksitoista tusinassa. Ei siihen tarvitse olla erikoinen.
Ehdottomasti näin. Jos mies on pettääkseen, tekee voi omasta puolestaan tehdä sen melkein kenen kanssa tahansa, joka nyt sattuu hänen silmäänsä miellyttämään ja osoittaa huomiota.
Iso osa miehistä ei petä, ei vaikka kohdalle osuisi millainen vamppi. Seireenejä löytyy samasta paikasta kuin yksisarvisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+terveet elämäntavat
Olen tällainen nainen ja yh-äiti. Miehet ovat olleet aina hyvin kiinnostuneita minusta - erityisesti varatut miehet kokevat ystävällisyyteni ”kutsuna” flirttiin! Tämä on oksettavaa. Lasten kaverien äidit koulussa ja leikkipuistossa pitävät minua näiden ed. lueteltujen ominaisuuksien takia UHKANA, vaikka olen VAIN ystävällinen oma itseni!
Sama vika, miehet yrittävät. paitsi en ole yh. Sillä erolla että vaikka olen ystävällinen, pidän aina, _aina_ etäisyyden miehiin. Olen lyhytpuheinen, ystävällisen asiallinen, en jää rupattelemaan enkä vastaa flirttiin. On naisia ja miehiä jolle flirtti on ok vaikka on varattu. En kuulu heihin enkä arvosta iskijöitä saati olisi kumppanilleni epälojaali.
En sekoile varattuna enkä varattuihin. Mielummin syön tonnin ihmisulostetta kahdessatoista kuukaudessa, ja maksan sadasta lapsesta elatusmaksua maailman tyhmimmälle naiselle.
Eihän oikea mies voi olla uskoton. Ei siksi, koska naiseni on ihana, vaan siksi, että sanomani muuttuu luonnonlaiksi.
Sporttinen, iloinen, hyvä peppu ja terhakat rinnat 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aah lääh puuh uuh jeah sekoan naisista aah jeah sekcxi tissit ja sukka housut aah lääh sääret uuh
Jokin on saanut tän kaverin sekoamaan ja pahasti vielä - tiedä sitten johtuuko naisesta vai mistä ;)
Mielestäni tämä kaveri puhuu ihan asiaa. Jep sääret.-
Mua on yrittänyt moni varattu. Olen kaunis, taiteellinen ja vaikutan kiltiltä ulos päin. Mulla on monta veljeä, pärjään miesten kanssa, vaikka olenkin feminiininen.
Eipä mua ne varatut kiinnosta. Enkä ole kilttikään. Hyödynsin ihailuaan, jos siitä oli hyötyä (siis en mennyt sänkyyn) ja sitten käräytin vaimolle tai naisystävälle.