Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typeriä kommentteja neuvolassa!

Vierailija
03.07.2006 |

Tuli tuosta edellisestä neuvolaketjusta mieleen että mitä typeriä/ilkeitä/ajattelemattomia kommentteja olette saaneet neuvolassa. Minä kuin aloin odottaa lastamme niin neuvolassa hoitaja kysyi, että onko pelkoa että isä kaappaa lapsen ulkomaille. Huh hui....

Isä on siis ulkomaalaissyntyinen mutta asumme kyllä tiiviisti Suomessa ja naimisissa olemme. Kyllä vähän särähti korvaan....

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa en tullut asiassa kuulluksi enkä saanut ymmärrystä. Sen sijaan neuvolan terkkari valitti mulle omaa masennustaan joka ikinen kerta ja koko vastaanottoajan aina 1-vuotisneuvolaan asti. Sen jälkeen vaihdoin terkkaria.

Vierailija
42/43 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ollakin! Mä vaan en tajunnu vaihtaa terkkaa vaan mies käy pakolliset nykyään. Nyt oon jo selvillä vesillä, mutta sitä etten saanut apua tarvitessani (itkin vastaanotolla ja kerroin etten jaksa--->" lapset nyt vaan on sellaisia että valvottavat" ) harmittaa edelleen vietävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin neuvolatädille masennuksestani se kysyi" kuinka usein lyöt lapsiasi" ...että sillein meillä >:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä